عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مخالف این استعفا بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکسی از خانواده ابراهیم رئیسی در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌های زیادی به دنبال داشته؛ چون اکثر اعضای این خانواده عهده‌دار سمت‌های مهمی هستند.
یک نماینده مجلس گفت: اکثر بانک‌ها مخصوصاً بانک‌های خصوصی در زمینه اعطای تسهیلات ساخت مسکن کوتاهی می کنند.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
ساعتی پیش از ترک بیروت، امام موسی صدر در دیداری ویژه با اعضای دفتر سیاسی جنبش امل، اهداف خود از سفر به لیبی را تشریح کرد؛ مهمترین این اهداف عبارتند از: «۱. تبیین ماهیت حقیقی اندیشه تشیع و دعوت مصرانه به وحدت امت اسلام ۲. تشریح مواضع شیعیان در طول تاریخ و در زمان کنونی در قبال مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن‌ها قضیه فلسطین و روابط مستحکم با انقلاب فلسطین ۳. رفع ابهامات و سوءتفاهم‌های موجود درباره جنبش امل و رهبران آن، که در اثر جنگ تبلیغاتی گسترده در ذهن مسئولان لیبی شکل گرفته است.»
سحرگاه سوم خرداد ۱۳۵۹، اکبر گودرزی، سرکرده گروهک تروریستی فرقان به همراه پنج تن دیگر از اعضای این گروه به نام‌های سعید مرآت، علی حاتمی، محمد متحدی، حسن اقرلو، عباس عسگری و علیرضا شاه‌بیک بعد از محاکمه در دادگاه، اعدام شدند.
«علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی شد. دریادار علی‌اکبر احمدیان از سال ۱۳۸۶ تاکنون، ریاست مرکز راهبردی سپاه پاسداران را برعهده دارد. او همچنین از اعضای حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بود و در فاصله سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶ ریاست ستاد مشترک سپاه پاسداران را برعهده داشت.
زیتون میوه‌ای است که دارای خواص بسیار زیادی بوده و اثر مثبت آن در تامین سلامت قابل توجه است؛ به طوری که سودمندی‌های فراوانی برای اعضای مختلف بدن دارد. در این مطلب با خواص جادویی زیتون و روغن زیتون آشنا می‌شوید.
درگذشت بازیکن 21 ساله شهدای بابلسر در زمین فوتبال در شرایطی اتفاق افتاده که اعضای این تیم مثل اکثر لیگ دویی‌ها تست‌های پزشکی نداده‌اند.
شب گذشته آوار تپه تاریخی روستای خاوه در استان تهران بر اثر بارندگی‌های شدید روی سقف خانه سرایدار حسینیه خاوه فرو ریخت و موجب شد سه نفر از اعضای یک خانواده فوت کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت:هوشمندسازی، حرف اکثر اعضای شورای شهر تهران است و از شهردار تهران می‌خواهیم تا بیشتر به این موضوع توجه کند تا منجر به سوال از وی در صحن شورای شهر تهران نشود.
باید از ایشان و سایر اعضای کابینه و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه یاد بگیریم که قیمت دلار، فیلتر و تحریم‌ روی زندگی‌مان اثر نگذارد.
محمدجواد پهلوان، فعال رسانه‌ای نوشت: باید از ایشان و سایر اعضای کابینه و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه یاد بگیریم که قیمت دلار، فیلتر و تحریم روی زندگی‌مان اثر نگذارد.
سفال‌های موجود در مقبره نشان می‌دهد که او در دهه آخر قرن سوم قبل از میلاد یا دهه‌های اول قرن دوم قبل از میلاد دفن شده است. در این بازه زمانی، ساردینیا مرکز فرهنگ پونیکی یا فنیقی برای صد‌ها سال، تحت حکومت رومیان قرار گرفته بود. از این رو تداعی تفکر روم باستان که به شدت تحت تاثیر ایده‌های یونان باستان بود در این منطقه دور از انتظار نیست. در آن زمان رومیان بر این باور بودند که میخکوب کردن اعضای بدن افرادی که بر اثر تشنج صرع می‌میرند می‌تواند از شیوع این بیماری به افراد دیگر جلوگیری کند.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: گاز گرفتگی در مشهد خانواده پنج نفره را به کام مرگ کشاند.
عبدالله گنجی، شهاب اسفندیاری و اکبر نصراللهی به عنوان اعضای حقیقی شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب شدند.
مربی آلومینیوم در خصوص وضعیت این تیم، عملکرد خوب بازیکنان در کنار دغدغه مندی اعضای کادر فنی را به عنوان اصلی ترین دلایل موفقیت برشمرد.
«مجید ابهری»، آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی در خصوص فروش اعضای بدن می‌گوید: «در اکثر کشور‌های جهان معامله بر سر اعضای بدن کاری رایج است و به‌رغم زشتی اجتماعی و ممنوعیت قانونی هنوز این اقدام ادامه دارد. معمولا خریداران کلیه کسانی هستند که در شرایط نامطلوب فیزیکی و سلامتی قرار دارند و خود و اطرافیان‌شان اجبار به تهیه کلیه برای او دارند. حتی اگر در شرایط نامناسب مالی قرار داشته باشند.
نیوریورک‌تایمز در گزارشی با اشاره به تعدد تسلیحات ارسالی به اوکراین از سوی غرب، نوشت که ارتش اکثر کشورهای عضو ناتو دیگر قادر به تامین سلاح برای کی‌یف نیستند.
با نظر اکثر اعضای هیات عمومی دیوان عالی، اعطای عفو یا تخفیف مجازات از سوی رهبری در محاسبه سابقه محکومیت قطعی موضوع بند پ ماده ۴۵ قانون مبارزه با مواد مخدر ملاک صدور حکم دانسته شد.
اکبر میثاقیان و اعضای تیم داماش گیلان که برای بازی با تیم کیان سام بابل در چارچوب هفته سوم لیگ 2 به بابل سفر کرده‌اند، روز گذشته بر سر مزار نادر دست‌نشان حاضر شدند.
اکبر میثاقیان و اعضای تیم داماش گیلان که برای بازی با تیم کیان سام بابل در چارچوب هفته سوم لیگ 2 به بابل سفر کرده اند، روز گذشته بر سر مزار نادر دست نشان حاضر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان همدان از فوت سه نفر بر اثر گازگرفتگی در یکی از باغ‌های شهر سرکان خبر داد.
۵ عضو جدید به ترکیب مجمع تشخیص مصلحت اضافه شدند و افرادی مانند آیات جنتی، امامی کاشانی، موحدی کرمانی و علی اکبر ناطق نوری که پیش از این در مجمع عضویت داشتند، در بین اعضا حضور ندارند.
آنچه خانه سینما در بیانیه‌ی خود به عنوان «راهکار» بیان کرده با چنین ساختاری در تضاد است، چون در چهارچوب خانه سینما اعضای تصمیم‌گیرنده، که اکثرا در پست‌های مدیریتی خانه سینما هستند، منتخب خود خانه‌ی سینما هستند که «استقلال» لازم برای رسیدگی به این منظور را زیر سوال می‌برد، چون منافع آن‌ها درگیر روابط قدرت در ساختار سینما خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ