مسئول بخش حجاج خارجی در وزارت حج عربستان اعلام کرد که تابعیت اکثر حجاج خارجی در مراسم امسال به کشورهای جنوب شرق آسیا برمی گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حاج قاسم سلیمانی در یکی از دیدار‌ها به حاج اصغر گفته بود تو «حاج اصغر» نیستی، «حاج اکبر»ی.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج محمد پناهی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام مسعود، اکبر و سعید پناهی را به خانواده وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
یکی از مهم ترین دلایل مراجعه حجاج به مراکز درمانی هلال احمر بعد از گرمازدگی و مشکلات تنفسی، شکستگی بر اثر افتادن از پله برقی بوده است.
در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اعلام شد که از ۱۲ خرداد ماه تا دوم تیر، حدود ۶۰۰ بیمار خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.
در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اعلام شد که از ۱۲ خرداد ماه تا دوم تیر، حدود ۶۰۰ بیمار خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
در صورت تکرار بی حجابی بعد از این سه بار (یک بار ارسال پیامک و دو بار جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی) در بار چهارم، شخص مرتکب علاوه بر جریمه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به مراجع قضائی معرفی می‌شود تا جزای نقدی درجه ۷ (از سه میلیون تومان تا حد اکثر شش میلیون تومان) اِعمال شود. این مجازات نیاز به حکم دادگاه دارد و برخلاف مجازات‌های قبلی از طریق سامانه قابل اِعمال نیست. مجازاتی غیر از جزای نقدی در این خصوص قابل تعیین نیست.
حاج «محمدحسن شمشیری» در سال ۱۳۴۰ به دلیل بیماری قلبی درگذشت و در آرامستان ابن بابویه تهران در نزدیکی بزرگان و چهره‌های معروفی همچون جهان پهلوان غلامرضا تختی، دکتر حسین فاطمی، علی اکبر دهخدا، میرزاده عشقی، سید اشرف‌الدین گیلانی (نسیم شمال) به خاک سپرده شد.
امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگر‌انی که می‌توانند اثرگذار باشند، باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی، جایگزین این اولویت نشود.
امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی، در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگر‌انی که می‌توانند اثرگذار باشند باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی، جایگزین این اولویت نشود.
رییس قوه قضاییه با تشریح برخی از برنامه‌های در دستور کار برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، به مقوله ضرورت تفکیک افرادی که در موضوع حجاب، مسئله برایشان روشن نیست با افرادی که در این عرصه وابسته به دستگاه‌های جاسوسی بیگانه هستند، تاکید کرد و گفت: اکثر قریب به اتفاق مردم ما متدیّن هستند و حتی آنهایی نیز که باورهای دینی قوی‌ای ندارند، غیرتمند هستند و بی‌بندوباری را نمی‌پسندند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه دشمن اتحاد نیروهای مسلح را هدف قرار داده است، گفت: معتقدیم اکثر مردم ایران به مسئله حجاب اعتقاد دارند و کسی مخالف آن نیست.
احسان حاج علی اکبر گفت: با در نظر گرفتن اصل مشاوره و توزیع دارایی‌ها، می‌توان توصیه به سرمایه‌گذاری و سهامداری در بازار سرمایه داشت.
دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: اوایل انقلاب عده‌ای بحث حجاب اجباری را مطرح کردند که امام (ره) آن را نفی کرد. بعد امثال اکبر گنجی که الان فراری شده، وقتی از جبهه برمی‌گشتند به لباس مردم تیغ می‌کشیدند. سال‌ها بعد همین دوستان بعد از اینکه رأی آوردند، نشان دادند که نه مطابق خواست مردم و نه خواست نظام و نه قانون نمی‌توانند کار کنند.
دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: اوایل انقلاب عده‌ای بحث حجاب اجباری را مطرح کردند که امام (ره) آن را نفی کرد. بعد امثال اکبر گنجی که الان فراری شده، وقتی از جبهه برمی‌گشتند به لباس مردم تیغ می‌کشیدند. سال‌ها بعد همین دوستان بعد از اینکه رأی آوردند، نشان دادند که نه مطابق خواست مردم و نه خواست نظام و نه قانون نمی‌توانند کار کنند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر شهادت حاج قاسم و یاد او بتواند در دل‌ها چنین نفوذی داشته باشد که اثر آن، ختم به انسان‌سازی شود، در آن صورت مکتب سلیمانی در ما اثر گذاشته است.
رهبر انقلاب: با طرح مطالبه و مسائل مربوط به زن، امید است که بتوانید روی افکار عمومی غربی‌ها هم اثر بگذارید چون واقعاً آنها زنهایشان در رنجند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از گسل‌های جامعه ما حجاب است. دشمن این گسل را انتخاب کرد. یکی دیگر از گسل‌ها احزاب بود اکثر سران فتنه ۸۸ نیز به نفع این اغتشاش هم موضع گیری کردند. گسل‌های قومی و مذهبی از دیگر موارد مورد استفاده این جنگ ترکیبی بود.
علی اکبر گرجی: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
علی اکبر گرجی نوشت: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
چندین اثر از «پل سزان»، «ونسان ون‌گوگ» و دیگر هنرمندان بزرگ در حراج بخشی از مجموعه عظیم نقاشی‌ها و مجسمه‌هایی که توسط «پل آلن» یکی از بنیانگذاران فقید مایکروسافت، گردآوری شده بود، ۱.۵ میلیارد دلار به فروش رفت.
دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست. خیلی از کسانی که حجاب کامل ندارند، جزو هواداران جدی جمهوری اسلامی هستند. این کسانی که در خیابان‌ها فساد و تخریب می‌کنند، همه یک حکم ندارند برخی جوانان و نوجوانانی هستند که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند. چنین افرادی را می‌توان با یک تنبیه متوجه کرد که اشتباه می‌کنند. برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند
گران ترین اثر این حراجی به تابلوی نقاشی «روز و شب را می‌شمارم، روز و شب» اثر رضا درخشانی اختصاص داشت که در این دوره از حراج با دو اثر حضور داشت. تابلوی درخشانی با ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مقابل گران‌ترین‌ اثر حراجی سیزدهم به قیمت ۱۲ میلیارد تومان قرار می گیرد که متعلق به آیدین آغداشلو بود. آغداشلو در دوره قبل رکورد گرانقیمت‌ترین اثر به فروش رسیده در حراج را شکسته بود.
دو اثر «شاعر نشسته» پرویز تناولی به قیمت ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ‏تومان و اثر منیر فرمانفرماییان با نام «شیراز» به قیمت ۱۳ میلیارد تومان رکورد گرانترین آثار به فروش رسیده در ادوار گذشته حراج تهران را ارتقا دادند. ۳۵ اثر با ارزش بیش از یک میلیارد تومان برآورد قیمت به مجموعه‌داران ایرانی پیشنهاد شدند که در نهایت ۳۸ اثر، یعنی نیمی از آثار دوره پانزدهم با قیمت میلیاردی چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ