تاکنون دو کودک بر اثر ابتلا به به یک بیماری مشکوک در «ولسوالی شاه‌جوی» واقع در ولایت زابلجان خود را از دست داده اند و تیم‌های پزشکی نیز در تلاش برای مداوای سایر بیماران هستند. بر اساس گزارش‌ها، تب شدید و خونریزی از دهان و بینی از علائم این بیماری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارندگی شدید در پایتخت چین به مرگ دست کم ۱۱ نفر و مفقود شدن ۲۷ نفر دیگر انجامید.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف یک تن مواد مخدر در سطح این استان خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۸ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۳۰ کیلوگرم تریاک در سطح استان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۸ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان خبر داد.
آن وقت با صدایی بغض‌آلود با لحنی که تاثر و اندوه در میان آن موج می‌زد ادامه داد: همسرم که از جانم بیشتر او را دوست داشتم درگذشت و با مرگ او، من هم از خدمت ارتش استعفا کردم. آخر بعد از «زهرا» زندگی برایم پوچ شده بود و بعد از او دیگر ازدواج نکردم. مردی که مجلس را به توپ بسته بود، سربازی که سر میرزا کوچک خان جنگلی را به دست خویش بریده بود، در اینجا بار دیگر سکوت کرد.
تیراندازی در پارکی در یکی از ایالات آمریکا به مرگ ۲ تن و زخمی شدن ۴ نفر منجر شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ چهار تن درپی انفجار مرگبار موادمحترقه در مرکز تهران خبر داد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خراسان رضوی چهار تن جان خود را از دست دادند.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند در جشن‌ها و مراسم‌های سال نو میلادی در این کشور دست‌کم ۸ نفر کشته و ۲۵ تن نیز زخمی شدند.
درگذشت پله اسطوره برزیلی فوتبال در ۸۲ سالگی موجی از تاثر و پیام‌های تسلیت را در میان هوادارانش، خصوصا بازیکنان فوتبال و حتی سیاستمداران سراسر دنیا برانگیخته است.
به گفته یک مقام رسمی نیجریه، سیل در این کشور امسال حدود ۵۰۰ نفر را به کام مرگ کشانده و ۸۰۰ هزار نفر را هم آواره کرده است.
رئیس بیمارستان کنگان گفت: سه تن از همکاران زحمت کش ما شامل کارشناس مامایی، کمک بهیار و راننده آمبولانس در پی انجام یک مأموریت شبانه اعزام یک مادر باردار پر خطر به مرکز استان، متأسفانه در راه بازگشت، دچار سانحه تصادف می‌شوند و دو تن از آنان جان خود را از دست می‌دهند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۲۶ تن از ایشان وخیم است.
مرگ ملکه انگلیس در این کشور باعث تاثر عمومی شده ولی در لیورپول شرایط مثل دیگر شهرهای این کشور نیست. لیورپولی‌ها مشکلاتی دیرینه با سلطنت و دولت انگلیس دارند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۱۵۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۸۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۰۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۰۸ تن از ایشان وخیم است.
آزادسازی صادرات دام زنده، مرگ ۸ هزار تن ماهی بر اثر سیل اخیر و وجود ۴۰۰ دشت ممنوعه در کشور از جمله مهم ترین اخبار کشاورزی در هفته جاری است.
رئیس سازمان شیلات ایران از خسارت ۸۰۰ میلیارد تومانی سیل به مزارع پرورش ماهی خبر داد و گفت: در جریان سیل اخیر ۸ هزار تن ماهی را از دست دادیم.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره تعداد مفقودشدگان سیل نیز گفت: در حال حاضر شش نفر در پی این سیل در پنج استان کشور مفقود هستند که جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد.
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه معلم تشکیل و صورتهای مالی شرکت برای سال 1400 به تصویب رسید.
مگر دستکش استریل در سایت تکثیر یوز وجود نداشت که دامپزشک مجبور به لمس یوز با دست شده؟ پاسخ اکرامی به این سوال به شدت تامل برانگیز است، چون به تاکید وی، در مجموعه‌ای که قرار است یوز ایرانی تکثیر و ذخیره ژنتیکی آن تا حدی حفظ شده و به نجات این گونه منحصر به فرد از انقراض منجر شود، تنها دستکش‌های لاتکس معمولی موجود بوده و دستکش استریل وجود نداشته است!
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ