یک گروه اسلام‌ستیز در دانمارک در اقدامی موهن، قرآن کریم را مقابل سفارت مصر در این کشور آتش‌زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه گفت: امروز می‌بینیم یزیدیان زمان، به قرآن عزیز هتک حرمت می‌کنند ولی منجر به وحدت بیشتر مسلمانان و جهان و پیروان ادیان و مذاهب مختلف می‌شوند.
سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
سلوان مومیکا پناهنده عراقی تبار سوئدی برای سومین بار اقدام به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، تحت حمایت پلیس این کشور کرد، اقدامی که سوالات متعددی درباره هدف نهان این اقدامات ایجاد کرده است.
رئیس جمهور ونزوئلا سکوت رهبران کشورهای اروپایی درباره افراط‌گرایان هتاک به قرآن کریم در سوئد و دانمارک را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
رئیس جمهور ونزوئلا سکوت رهبران کشورهای اروپایی درباره افراط‌گرایان هتاک به قرآن کریم در سوئد و دانمارک را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از رسیدگی به هتک حرمت یک قاضی توسط یک زن بی حجاب در شاهرود در محاکم قضایی خبر داد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در بیانیه ای هتک حرمت به یک بانوی آمر به معروف در این شهر را محکوم کرد.
شرکت کنندگان در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی تاکید کردند که سوئد و دانمارک با اعطای مجوز به عاملان هتک حرمت قرآن کریم، قطعنامه شورای امنیت درباره صلح و امنیت جهانی را نقض می‌کنند.
بیش از ۳۰۰ قاضی، وکیل و استاد دانشکده حقوق، نامه‌ای به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نوشته‌اند و ابراز انزجار خود را از هتک حرمت به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اعلام کردند.
وزیران خارجه کشورهای سازمان همکاری اسلامی امروز (دوشنبه) «نشست آنلاین» پیرامون هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک برگزار می‌کنند.
مفتی یمن، صدور مجوز از سوی مقامات سوئد به افراد تندرو جهت سوزاندن دوباره قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد و عدم اتحاد مسلمانان را عامل گستاخی هتاکان دانست.
وزیر خارجه پاکستان امروز درباره رایزنی خود با «امیرعبداللهیان» گفت: با برادرم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران صحبت کردم؛ مشترکاً اقدام شنیع هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد رابه شدت محکوم کردیم.
جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای، به اقدام خصمانه دولت سوئد در اعطای مجوز دوباره برای هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان واکنش تند نشان داد.
وزیر خارجه عراق در گفتگوی تلفنی با همتای سوئدی خود بر ضرورت ممانعت از تکرار اهانت به اسلام و قرآن کریم تأکید کرد.
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی امروز در جده یک نشست فوق العاده برای بررسی تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی برگزار می‌کند.
یک وزیر افراطی کابینه اسرائیل امروز یکشنبه در زمان تشدید تنش‌ها با فلسطینی‌ها از مکان مقدس و حساس بیت المقدس بازدید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه اردن در واکنش به درخواست تل‌آویو مبنی بر بیرون کردن نمازگزاران فلسطینی از مسجدالاقصی، به اسرائیل هشدار داد.
رهبر شیعیان بحرین اقدام دولت سوئد مبنی بر حمایت از به آتش کشیدن قرآن کریم را محکوم کرد.
منابع رسانه ای اعلام کردند که شورای امنیت سازمان ملل اواخر وقت پنج شنبه شب درباره مسجد الاقصی و هتک حرمت مستمر این مسجد توسط رژیم صهیونیستی، نشست اضطراری برگزار می کند.
وبگاه صهیونیستی واللا گزارش داد که مقامات تل آویو در صدد منع برگزاری نشست شورای امنیت با موضوع هتک حرمت مسجدالاقصی هستند.
خطیب مسجدالاقصی با بیان اینکه ادعاهای رئیس حزب «قدرت یهودی» درباره این مسجد نژادپرستانه و مردود است، تاکید کرد که هرگز اجازه هتک حرمت این مکان مقدس را نمی دهیم.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» به رژیم صهیونیستی درباره هتک حرمت مسجدالاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هشدار داد.
لاهوتی گفت: مجلس به ماجرای تصویب طرح صیانت ورود نکند به خود هتک حرمت کرده است. امام خمینی (ره) گفتند اگر دیدید مردم درباره موضوعی نظری دارند حتی اگر به ضرر خودشان است بگذارید خودشان تصمیم بگیرند و شما حق ندارید تصمیم دیگری بگیرید که ما باید به این موضوع توجه کنیم.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای درباره هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک نشینان صهیونیست هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ