بیش از ۳۰۰ قاضی، وکیل و استاد دانشکده حقوق، نامه‌ای به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نوشته‌اند و ابراز انزجار خود را از هتک حرمت به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر کنعانی در خصوص تکرار هتک حرمت به قرآن کریم گفت: سفیر دانمارک در تهران در اعتراض به تکرار هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به وزارت امور خارجه احضار شد.
ناصر کنعانی در خصوص تکرار هتک حرمت به قرآن کریم گفت: سفیر دانمارک در تهران در اعتراض به تکرار هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به وزارت امور خارجه احضار شد.
سخنگوی وزیر امور خارجه گفت: در ادامه هتک حرمت به قرآن کریم در دانمارک، امروز (دوشنبه) سفیر دانمارک در تهران توسط مدیر کل اروپای غربی وزارت امور خارجه بار دیگر به وزارت امور خارجه احضار شد.
جمعی از دانشجویان و مردم در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: هتک حرمت به آستان مقدس قرآن کریم یک طرح و سریال آمریکایی است که می‌خواهند ما را خسته کنند تا قبح مسئله بریزد.
وزارت خارجه الجزایر امروز در اعتراض به‌ هتک‌حرمت قرآن کریم، سفیر دانمارک و کاردار سوئد را احضار کرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: اقدام بی‌شرمانه هتک حرمت به قرآن کریم که در سایه حمایت پلیس برخی کشورها از جمله سوئد و دانمارک انجام شد را به شدت محکوم می‌کنیم.
وزارت خارجه عربستان سعودی، هتک حرمت قرآن کریم در دانمارک را محکوم کرد و خواستار اتخاذ اقدامات لازم برای ممانعت از وقوع مجدد چنین اقدامات موهنی شد.
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه عصر امروز در گفتگوی تلفنی اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک را محکوم کردند.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان در جریان گفتگوی تلفنی ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک تاکید کردند: آزادی بیان نباید سایر آزادی‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهد.
موج واکنش ها به هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای عربی و اسلامی و همچنین گسترش دایره غارت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی، از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، احضار سفیر سوئد را اقدام‌حداقلی دانست.
بعد از سوئد این بار در دانمارک، یک گروه افراطی پرچم عراق و قرآن کریم را به آتش زدند. در پی این اهانت، معترضان عراقی با تجمع در اطراف منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک از عراق شدند.
الازهر مصر از همه ملّت های اسلامی و عربی و صاحبان وجدان بیدار خواست تا تحریم محصولات سوئدی را از سر بگیرند.
دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در سخنرانی شب سوم ماه محرم الحرام در واکنش به هتک حرمت مجدد قرآن کریم از کشورهای عربی اسلامی خواستار اخراج فوری سفیر سوئد و فراخوانی سفرای خود از این کشور شد.
در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد.
وزیر خارجه عراق در گفتگوی تلفنی با همتای سوئدی خود بر ضرورت ممانعت از تکرار اهانت به اسلام و قرآن کریم تأکید کرد.
وزیر امور خارجه ترکیه هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و چشم‌پوشی نسبت به این مسئله علی‌رغم هشدارها را غیرقابل قبول خواند و آن را به‌شدت محکوم کرد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، خواهان قطع روابط دیپلماتیک با این کشور و اخراج سفیر آن از عراق شد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، خواهان قطع روابط دیپلماتیک با این کشور و اخراج سفیر آن از عراق شد.
وزیر امور خارجه اجازه دادن در اهانت به مقدسات دینی و قرآن‌ کریم از سوی سوئد را غیرقابل پذیرش خواند و گفت: دموکراسی و آزادی خواندن این رفتارها، فقط و فقط مشوق تروریسم و افراط‌گرایی است.
امارات در واکنش به‌ هتک‌حرمت به‌ قرآن کریم در سوئد، سفیر این کشور را احضار کرد.
ترکیه درپی هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک، سفیر این کشور در آنکارا را احضار کرد.
وزارت امور خارجه اردن تعرض به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد و این اقدام را موجب دامن زدن به نفرت پراکنی و خشونت دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ