خطیب مسجدالاقصی با بیان اینکه ادعاهای رئیس حزب «قدرت یهودی» درباره این مسجد نژادپرستانه و مردود است، تاکید کرد که هرگز اجازه هتک حرمت این مکان مقدس را نمی دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وی افزود: بسیاری از افرادی که در بالای شهر تهران و سایر کلان شهر‌های کشور زندگی و بهترین خانه‌ها و منازل و خودرو را دارند زمانی که از آن‌ها سوال کنید اوضاع چطور است می‌گویند وضع خراب است.
نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: دولت در تلاش برای مهار تورم است، اما این اهتمام در بدنه میانی دولت مبنی بر رشد تولید و مهار تورم دیده نمی‌شود.
آیت الله عاملی با اشاره به ثبت نام شهروندان برای دریافت خودرو با تاکید بر اینکه ماشین بی‌کیفیت را جز انسان مضطر خریداری نمی‌کند، به هموطنان توصیه کرد اگر برای پیشرفت کشور غیرت و تعصب دارند که حتماً دارند و اگر اضطرار ندارند ثبت نام نکنند.
فاطمی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون نابودی اسرائیل تا ۲۰ سال آینده، گفت: به زودی امت اسلامی از شر این غده سرطانی نجات پیدا می‌کند و مستضعفین عالم بر جهان مسلط می‌شوند و اسرائیل به زباله‌دان تاریخ می‌افتد.
منابع فلسطینی از بازجویی شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی از سوی اشغالگران که قریب به پنج ساعت به طول انجامید، خبر دادند.
منابع فلسطینی از بازجویی شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی از سوی اشغالگران که قریب به پنج ساعت به طول انجامید، خبر دادند.
حجت الاسلام حسینی گفت: بعضی از افراد که کشف حجاب می‌کنند، اجاره‌ای هستند و در کرج و فردیس و حتی قم شناسایی شده‌اند. آن‌ها را اجاره می‌کنند تا با ظاهر و لباس‌های نامناسب در شهر بچرخند. سازمان یافته می‌آیند و پول می‌گیرند؛ بنابراین همه مردم برای جمع‌آوری این برنامه‌های سازمان یافته باید به میدان بیایند.
شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه در کجای اسلام گفته شده باید مردم در زندگی روزمره خود برای ازدواج، خرید خانه و خودرو وام بگیرد؟ گفت: اتفاقاً گرفتن وام و تسهیلات مکروه است، اگر سیاست و عملکرد غلطی را می‌بینیم نباید به اسم اسلام تمام شود، جمهوری اسلامی تحقق احکام اسلامی است و یکی از تحقق احکام اسلامی تحقق احکام اقتصادی یوده که مقام معظم رهبری نسبت به آن توصیه بسیاری دارند.
سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس خطاب به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه تعرض به مسجد الاقصی هشدار داد.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: اینکه افراد جرأت نکنند امر به معروف کنند خطرناک است. این به خاطر سکوتی است که حاکم شده و اجازه جولان به دیگران می‌دهد.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: گرانی‌ها برای معیشت افراد ضعیف و متوسط سخت است و مسؤولان در این راستا برای مشکل مردم قدم بردارند تا اقتصاد ایران از دلارزدگی خارج شود.
شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی از پایداری اهالی قدس در دفاع از سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی تمجید به عمل آورد.
خاتمی همچنین به مراسم جشن فرشته‌ها با حضور مقام معظم رهبری که «دنیایی از عاطفه بود» اشاره کرد و افزود: در این مراسم دخترانی که تازه به سن تکلیف رسیده بودند به آقا اقتدا کردند و آقا آن‌ها را «دختران و نوگلان عزیز من» و «بچه‌های عزیزم» خطاب کردند که این کلمات دنیایی از عاطفه بود که به پدران و مادران و مربیان درس می‌دهد تا با فرزندان خود چنین تعامل کنند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: حملات صهیونیست ها علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی، عزم و اراده او را تضعیف نمی‌کند.
امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه قانون حجاب باید اجرایی شود، گفت: بی‌حجابی عفت را از بین می‌برد و مرکز تربیت را تخریب می‌کند.
عاملی امام جمعه اردبیل گفت: مجله شارلی ابدو با قرار دادن رهبر معظم در کنار رسول خدا بصیرت عظیمی را در ایران نسبت به مقام معظم رهبری درست کرد از همین کاریکاتور معلوم شد هر کس نسبت به رهبر معظم انقلاب نظر بدی داشته باشد در ردیف شارلی ابدو یعنی اهانت کننده به رسول خدا قرار گرفته است.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به اقدام امروز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو در تعرض علیه مسجدالاقصی، واکنش تندی نشان داد، همچنین یک عضو کنست بن گویر را دیوانه خطاب کرد.
نظامیان رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به منزل شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی یورش بردند.
خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی فلسطین تاکید کرد که هرگز به صهیونیست ها اجازه سلطه بر این مسجد را نخواهیم داد.
امام جمعه زاهدان گفت: مسئولان امنیتی باید برای حفظ امنیت تلاش کرده و مسئولان هم برای رشد علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی استان که پایه‌های امنیت پایدار است تلاش کنند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این هیجانات نباید حواس مسئولان را پرت کند و باید با عزم بیشتر به دنبال انجام وظیفه باشند و برای پیشبرد طرح‌ها تلاش کنند.
خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد که آگاهی و هوشیاری شهروندان بیت المقدس تلاش های رژیم صهیونیستی برای سلطه بر این شهر و یهودی سازی آن را ناکام گذاشت.
شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی در قدس اشغالی تاکید کرد که نظامیان صهیونیست امروز با شدت هر چه تمام تر فلسطینی ها را در داخل مسجدالاقصی سرکوب کرده اند.
خطیب مسجدالاقصی درباره حفاری های رژیم صهیونیستی در این مسجد هشدار داد و گفت: صهیونیست ها میلیون ها دلار برای حفاری ها هزینه کرده اند اما هیچ اثری از تاریخ عبری در آن پیدا نکرده اند.
خطیب مسجدالاقصی با تاکید بر اینکه شهر بیت المقدس اشغالی و مسجدالاقصی شرایط بسیار دشواری را پشت سر می گذرانند، گفت: شعله های آتش در این مسجد هنوز خاموش نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ