اگر مرتبا از لباس‌های کثیف باشگاه استفاده می‌کنید ممکن است دچار آکنه در ناحیه گردن، بازو ها، پشت و کشاله ران خود شوید. زنان با پوشیدن شلوار‌های چسبان احساس راحتی می‌کنند، اما پوشیدن همان شلوار در صورتی که عرق کرده باشید روز به روز باعث ایجاد آکنه پوستی ناخواسته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال اگر باشگاهی نتواند در ۳ دوره متوالی مجوز حرفه‌ای بگیرد، منحل می‌شود.
اینکه چرا پس از توافق نهایی و سیاسی دو کشور در این زمینه که حتی به صورت مکتوب درآمده، مهدی تاج دوباره از امضای تفاهم‌نامه جدید با عربستانی‌ها صحبت کرده، کمی عجیب است، ولی به هر روی چنین موضوعی پایانی خواهد بود بر قریب به سه هزار روز جنجالی که عده‌ای در تهران راه انداخته و روابط سیاسی- ورزشی دو کشور را به خطر انداختند
برای بررسی فشار خون؛ محققان افرادی را که حدود ۳۰ تا ۵۹ دقیقه، ۱ تا ۳ ساعت، ۴ تا ۶ ساعت یا بیش از ۶ ساعت در هفته با تلفن صحبت می کردند، بررسی کردند.
۲۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان کوهسرخ رویشگاه آنغوزه است، اما طی ۲ تا ۳ سال اخیر برداشت‌های بی‌رویه و از سویی خشکسالی موجب کاهش پوشش و تراکم این گیاه دارویی شده است.
طی یک دهه آینده یعنی زمانی که دهه شصتی‌ها به سن بازنشستگی برسند، بحران یا حتی فاجعه‌ای بزرگ را به همراه خواهد داشت که شاید ابعاد آن در حد یک بحران ملی باشد. اگر از هم اکنون میزان پرداختی شاغلان به ازاری هر یک نفر بازنشسته ۳ نفر است، در یک دهه آینده شاهد مورد عجیب معکوس شدن تعداد بیشتر بازنشستگان به شاغلان خواهیم بود. یعنی تعداد کمتر شاغلان در کشور نسبت به مستمری بگیران بازنشسته
لیورپول با نتیجه 3-0 از سد لسترسیتی گذشت تا با یک بازی بیشتر به یک امتیازی یونایتد برسد.
تیم‌های مس کرمان، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان سه تیم قعر جدولی هستند که خطر سقوط را حس می‌کنند.
مشاهده سه یوزپلنگ در کنار جاده میامی عباس آباد که در خطر تصادف و انقراض قرار دارند.
استرس با خطر ابتلا به سرطان مرتبط است و همچنین باعث ضعیف شدن حافظه می‌شود. فرآیند به ظاهر ساده‌ای مثل نفس کشیدن می‌تواند اثرات بالقوه‌ای برای کاهش اضطراب داشته باشد
دکتر توکلی عنوان کرد: افزودن بهارنارنج در چای موجب کمک به هضم غذا گشته و ناراحتی‌های معده را کاهش می‌دهد. همچنین بهارنارنج دارای آنتی اکسیدان‌های بسیاری است که از بدن در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و در نتیجه موجب کاهش خطر ابتلا فرد به بیماری‌های جدی و مزمن می‌شود.
میلاد محمدی، بازیکن ۲۹ ساله آ.ا‌.ک حالا خود را دور از پیراهن تیم ملی می‌بیند.
به گفته محققان، مقدار قهوه و کافئینی که یک فرد مصرف می‌کند می‌تواند بر سلامت کلیه او تأثیر بگذارد.
احمد قویدل، رئیس اسبق کانون هموفیلی درباره‌ی توزیع دارو بیماران هموفیلی می‌گوید: طی ۳ ماه گذشته مشکلات ارزی باعث عدم دسترسی دائمی به دارو شده و آرامشی در حوزه‌ی تأمین داروی بیماران هموفیلی وجود نداشته است.هر نوع افزایش قیمت ارز تاثیر مستقیمی در دسترسی بیمار به دارو دارد، به خصوص وقتی دولت، دارو را تامین می‌کند.
نتایج یک مطالعه نشان داد که بین خوردن یک تا سه تخم مرغ در هفته و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی به طور قابل توجهی ارتباط وجود دارد.
کربی گفت: ارزیابی‌های صورت گرفته بر اساس اطلاعاتی است که ایالات متحده از تصاویر این سه شیء به دست آورده است چرا که هنوز لاشه این اشیاء پرنده پیدا نشده است.
آسمان تهران فردا (۲۴ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری، در صبح مه آلود و از بعد از ظهر به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۵ بهمن) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخروقت بارش پراکنده برف با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان گفت: نورافکنی و تردد در موقعیت حضور این توله یوزها، از امشب تا صبح ادامه دارد تا حادثه ناگواری برای یوز‌ها پیش نیاید و این گربه‌سانان در خطر انقراض از محور حادثه‌خیز گذر کنند.
سازمان هواشناسی نسبت به خطر وقوع سیل در ۳ استان بوشهر، فارس و خوزستان هشدار داد.
این نوع سردرد‌ها که به سردرد‌های خوشه‌ای معروف هستند، بسیار دردناک بوده و می‌توانند از ۱۵ دقیقه تا سه ساعت در هر بار طول بکشند. مطالعه جدید نشان داد افرادی که به این نوع سردرد مبتلا هستند ممکن است بیش از سه برابر بیشتر در معرض سایر بیماری‌های پزشکی مانند بیماری قلبی یا اختلالات روانی قرار داشته باشند.
مکمل‌ها شامل اسید‌های چرب امگا ۳ بود که خطر مرگ زودرس ناشی از بیماری قلبی کاهش می‌دهد.
مطالعه‌ای نشان داده سطوح بالای فولات (چهار برابر بیشتر از حد طبیعی) در دوران بارداری می‌تواند خطر ابتلا به اختلال طیف اوتیسم (ASD) را در نوزادان تازه متولد شده سه برابر کند.
ویتامینی که خطر ابتلا به اوتیسم را ۳ برابر می‌کند
در مورد زندگی حیوانات در شهرها برخی افراد هستند كه از سگ‌ها می‌ترسند و وحشت دارند، برخی به حیوانات حساسیت دارند و برخی دیگر هستند كه به عنوان مخلوق خدا به حیوانات علاقمند هستند كه باید در روش كنترل حیوانات بدون صاحب به این نكات توجه كرد.
رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به دو عملیات جستجو در یخچال یخار دماوند و علم‌کوه، گفت: این عملیات به دلیل ریزش شدید سنگ و وقوع سیل و به خطر افتادن جان امدادگران متوقف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ