نتایج یک مطالعه نشان داد که بین خوردن یک تا سه تخم مرغ در هفته و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی به طور قابل توجهی ارتباط وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراد مبتلا به بیماری کلیوی پیشرفته باید مصرف موز و سایر غذا‌های حاوی پتاسیم را محدود کنند تا از کلیه‌ها و قلب خود در برابر آسیب محافظت کنند.
براساس مطالعات، غذا‌های غنی از لیکوپن، یک رنگدانه گیاهی با خواص آنتی‌اکسیدانی، می‌تواند شدت آفتاب‌سوختگی را کاهش دهد و باعث افزایش رطوبت و خاصیت ارتجاعی پوست شود. همچنین مطالعات نشان داده است که خوردن گوجه‌فرنگی پخته‌شده در روغن زیتون ممکن است جذب لیکوپن را در پوست افزایش دهد.
رسانه‌های عبری زبان از تشدید تدابیر امنیتی برای حفظ جان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی خبر دادند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، سرویس مخفی این کشور را به سرپوش گذاشتن روی ماجرای کشف کوکائین در کاخ سفید برای محافظت از پسر رئیس جمهور آمریکا متهم کرد.
جو دوسر یک غذای بسیار کم‌کالری است که مزایای متعددی برای سلامتی دارد. از میان این مزایا می‌توان به بهبود باکتری‌های روده و خواص ضدالتهابی اشاره کرد. فیبر محلول در جو دوسر می‌تواند به کاهش سطح LDL کمک کند. همچنین، وجود آنتی اکسیدانی به نام Avenanthramides نیز می‌تواند به محافظت از سلامت قلب کمک کند. یک فنجان جو دوسر پخته حاوی ۱۵۰ کالری، ۲.۵ گرم چربی، ۲۷ گرم کربوهیدرات، ۴ گرم فیبر و ۵ گرم پروتئین است.
زردآلو منبع خوبی برای بسیاری از آنتی اکسیدان‌ها از جمله بتا کاروتن و ویتامین‌های A، C و E است، علاوه بر این، غنی از گروهی آنتی اکسیدان‌های پلی فنول به نام فلاونوئید‌ها است که نشان داده باعث محافظت زیاد در برابر بیماری‌ها از جمله دیابت و بیماری‌های قلبی می‌شود.
در فصل تابستان شدت تابش نور خورشید بیشتر است و بسیاری همچنان از نحوه محافظت از خود در برابر امواج ماوراء بنفش به طور کامل مطلع نیستند. افزایش شدت تابش اشعه خورشید در فصل تابستان، لزوم یادگیری راه‌های صحیح مراقبت از خود در برابر نور خورشید و پیشگیری از اشتباهات رایج در این باره را ضروری می‌سازد.
جنبش حماس با صدور فراخوانی حضور گسترده ملت فلسطین در مسجدالاقصی را برای مقابله با تعرض صهیونیست‌ها به آن خواستار شد.
ایتالیا بودجه ای برای ارتقای مهارت های افراد بیکار و کارمندانی که شغلشون در معرض خطر پیشرفت هوش مصنوعی است، تخصیص داد.
در گذشته حدود ۱۰ یخچال در محله خانی‌آباد وجود داشت که بیشترشان تخریب شده‌اند. ضمن اینکه در این محل پدر غلامرضا تختی هم یخ می‌فروخت و برخی محلی‌ها معتقدند این یخچال هم متعلق به پدر تختی بوده است.
اگر شغلتان به گونه‌ای است که به طور دائم باید از نمایشگر‌های دیحیتالی استفاده کنید از قانون ۲۰ – ۲۰ استفاده کنید: هر ۲۰ دقیقه با بستن چشم‌ها و نفس‌های عمیق ۲۰ ثانیه استراحت کنید. هنگامی که چشمان خود را می‌بندید سطح چشم را روان کاری و تنظیم مجدد می‌کنید.
سوزان کراوس ویتبورن، دکترای ABPP ، می‌گوید: «عاشق شدن برای بسیاری از زوج‌ها به معنای داشتن رابطه جنسی در اسرع وقت است.عجله شیفتگی افراد را به سمت برداشتن گام‌های بعدی در رابطه‌شان سوق می‌دهد، بدون اینکه نگاهی عینی به شانس موفقیت رابطه داشته باشند.»
روغن ماهی یک مکمل اسید چرب امگا ۳ است که مطالعات نشان می‌دهد که می‌تواند به کاهش التهاب، بهبود سلامت قلب، محافظت از عملکرد مغز و رشد و توسعه مناسب کمک کند.
در حالی که هنوز هیچ راه مطمئنی برای پیشگیری از زوال عقل وجود ندارد، رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات، همراه با ورزش فراوان و عدم استعمال دخانیات، همگی به سلامت قلب کمک می‌کنند که به نوبه خود به محافظت از مغز در برابر بیماری‌هایی که منجر به زوال عقل می‌شود، می‌انجامد.
وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین(MIIT) مجموعه جدیدی از قوانین را برای مقابله با روش های تهاجمی اپلیکیشن های موبایل وضع خواهد کرد.
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی می‌گوید که پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان به دنبال پیروزی خواهد بود.
این یافته و ایده‌ای جذاب است. این مدل نشان می‌دهد که تزریق اسید نیتریک به هوای ساختمان از طریق سیستم تهویه آن ممکن است احتمال عفونت را برای افراد به میزان ۱۰۰۰ برابر کاهش دهد. این امر تنفس اسیدی قوی را شامل می‌شود، اما احتمالا نباید مضر باشد.
مصرف غذا‌های غنی از امگا ۳ موجود در دانه کتان، ماهی سالمون، ماهی قزل آلا، گردو و ... از ریه‌های شما در برابر عوارض تنفسی ناشی از آلودگی هوا مانند برونشیت و آسم محافظت می‌کند. امگا ۳ از قلب شما در برابر آلودگی هوا نیز محافظت می‌کند.
غیرممکن‌ترین اتفاق در جام‌جهانی غیرممکن‌ها؛ این تعبیر مورد استفاده تحلیل‌گر ژاپنی در توصیف پیروزی سامورایی بر اسپانیا است.
مرکبات حاوی چندین نوع آنتی‌اکسیدان هستند که احتمالا می‌توانند ریسک سکته مغزی ایسکمی مغزی (سکته ناشی از انسداد رگ بر اثر لختگی خون یا چربی) را کاهش داده، باعث ثبات فشار خون شده و از سلامت قلب محافظت کنند. میوه‌ها و سبزی‌ها حاوی بیش از ۶ هزار آنتی‌اکسیدان «فلاونوئید» هستند و به گزارش پژوهشگران برزیلی، با استفاده از نتایج این مطالعه، در آینده می‌توان با استفاده از فلاونوئید‌های موجود در مرکبات، از بیماری‌های قلبی و عروقی ناشی از چاقی انسان، پیشگیری کرد.
شکی نیست که رژیم غذایی نقش مهمی در سلامت مغز دارد و یک رژیم غذایی مناسب، جریان خون خوب در مغز را موجب می‌شود. بسیار شبیه آنچه می‌خواهید برای تغذیه و محافظت از قلب خود بخورید. تحقیقات نشان داده است که رژیم غذایی مدیترانه‌ای کمک می‌کند تا مغز در دوران پیری شکل خود را حفظ کند و این نوع رژیم منجر به بهترشدن عملکرد شناختی، حافظه و هشیاری می‌شود.
محمود فکری درباره حواشی دیدار استقلال خوزستان - سایپا و درگیری با فرشاد بختیاری‌زاده توضیحاتی را ارائه داد.
قهوه کافئین دار به طور کلی برای قلب ایمن است و نقش محافظت کننده دارد. نتیجه پژوهش‌ها نشان می‌دهد که نوشیدن دو فنجان قهوه در روز بیش‌ترین فواید قلبی عروقی را دارد. با این وجود، نوشیدن بیش از اندازه قهوه می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد.
کرفس جزو سبزیجاتی است که از سلامت قلب و عروق محافظت می‌کند. این تاثیر به‌دلیل تنظیم فشار خون است که ناشی از مقدار فراوان پتاسیم خواهد بود. خوردن کرفس همچنین سطح کلسترول خون را پایین می‌آورد زیرا فیبرهای آن در دفع کلسترول از روده‌ها تاثیر دارند و مانع از ورود کلسترول به خون می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ