کربی گفت: ارزیابی‌های صورت گرفته بر اساس اطلاعاتی است که ایالات متحده از تصاویر این سه شیء به دست آورده است چرا که هنوز لاشه این اشیاء پرنده پیدا نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمریکا به ۳ ملی‌پوش والیبال ویزا نداد؛ کناره‌گیری ایران؟
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان کشورمان اعتراض و آمادگی ایران برای میزبانی در هفته سوم این رقابت‌ها را مجدداً اعلام کرد.
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان اعتراض کرد.
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز ۳ فرد و ۴ نهاد مرتبط با ایران را به بهانه ای واهی تحریم کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه افراد و نهاد‌های مرتبط با ایران خبر داد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه خود، تحریم‌های جدیدی را علیه هشت فرد و سه نهاد ایرانی وضع کرد.
شرکت انطباق گستر سپهر، موسسه ناجی پارس امین و شرکت ناجی پاس به بهانه ارتباط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
براساس این اعلامیه طی سه هفته گذشته جت‌های جنگنده ایالات متحده چهار شیء پرنده شامل یک بالون بزرگ چینی و سه شی پرنده بسیار کوچکتر دیگر را بر فراز آسمان کانادا، آلاسکا و دریاچه هورون ساقط کرده است. این اولین شلیک به اشیاء پرنده غیرمجاز در حریم هوایی ایالات متحده در زمان صلح بوده است.
به‌دنبال پرواز به اصطلاح «بالون چینی» بر فراز آمریکا و سرنگون شدنش، واشنگتن مدعی شد که پس از آن، چندین «شیء ناشناس پرنده» در آسمان این کشور رویت شده است؛ توجیهی تکراری برای هدفی تکراری!
همشهری نوشت: ۴۷ سال قبل در شب ۲۸ شهریور مشاهده یک شیء پرنده ناشناس در آسمان تهران باعث رویارویی ۲ جنگنده اف- ۴ ارتش با آن شد؛ هنوز این حادثه پر از راز‌های کشف نشده است، اما یکی از معتبرترین موارد مشاهده یوفو‌ها در جهان با اسم پرونده اف- ۴ شناخته می‌شود. پرونده مشاهده یوفو در آسمان تهران به خاطر آن که پای نیرو‌های زبده هوایی و خلبانان جنگنده هم به آن کشیده شد در جهان بسیار حائز اهمیت است که نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا را هم به تهران کشاند.
بنا به گزارش‌ها دلیل بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا و سپس دریاچه میشیگان در روز‌های شنبه و یکشنبه پرواز همین «شیء ناشناس» بود. علت بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا «اختلال در رادار» ذکر شده بود.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که این کشور عملیات شناسایی در نزدیکی مرز اوکراین را با کمک پهپادهای آمریکایی انجام خواهد داد.
فرماندهی پدافند هوایی آمریکای شمالی (Norad) بامداد یکشنبه از کشف یک شیء مبهم دیگر در ارتفاع بالا بر فراز شمال کانادا خبر داد.
فرماندهی پدافند هوایی آمریکای شمالی (Norad) بامداد یکشنبه از کشف یک شیء مبهم دیگر در ارتفاع بالا بر فراز شمال کانادا خبر داد.
کاخ سفید اعلام کرد که ارتش آمریکا یک شی ء پرنده را بر فراز آب های آلاسکا ساقط کرده است.
رئیس‌جمهور گفت: آمریکا و اخیرا سه کشور اروپایی در خصوص ایران دچار دو مشکل، یعنی توهم و محاسبات غلط شدند.
پوتین در دیدار با فرماندار منطقه بلگورود گفت: کار جنگی عملی نشان می‌دهد که دفاع هوایی روسیه یکی از بهترین دفاع‌های هوایی در جهان است.
در نخستین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر، تیم ملی فوتبال هلند برابر آمریکا به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی بشود.
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم علیه سه مقام برجسته کره شمالی به دلیل برنامه های موشکی و تسلیحاتی پیونگ یانگ خبر داد.
مطابق توضیحات دولت آمریکا، در نتیجه این تحریم‌ها تمامی دارایی‌ها و سهام تحت تملک این افراد که در ایالات متحده یا در اختیار افراد آمریکایی هستند بایستی مسدود شده و به خزانه‌داری آمریکا گزارش شوند.
۲ سناتور آمریکایی امروز از مرگ ۳ ملوان نیروی دریایی این کشور بر اثر خودکشی در هفته های اخیر خبر دادند.
دولت فدرال آمریکا به ایالت‌هیا کالیفرنیا، آریزونا، و نوادا هشدار داده برای محافظت از سطح آب رودخانه کلرادو، مصرف آب را کاهش دهند.
وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) اعلام کرد که واشنگتن با فروش ۳ میلیارد دلار سلاح به کویت موافقت کرد.
وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد که سه فروند هواپیمای تحت کنترل خطوط هوایی ایران در فهرست سیاه این وزارتخانه قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ