کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی مشتریان زیادی داشت، اما در نهایت ماندن در فاینورد را انتخاب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعای موندودپورتیوو، سیتی بسیار سریع اولین پیشنهاد بارسلونا برای خرید برناردو را رد کرده است.
کیلیان امباپه قرار ملاقات با ناصر الخلیفی را رد کرده و حاضر به دیدار با رئیس پاری سن ژرمن نشده است.
باشگاه اینتر به اولین پیشنهاد رسمی ارائه شده از سوی منچستریونایتد برای جذب آندره اونانا، دروازه‌بان این تیم، پاسخ منفی داد.
با اعلام جانلوکا دی مارتزیو، مارسلو بروزوویچ که از بارسا پیشنهاد داشت، به النصر پاسخ مثبت داد و انتقالش قطعی شده است.
سران چلسی جدیدترین پیشنهاد منچستر برای به خدمت گرفتن میسون مونت را نیز رد کردند.
باشگاه پرسپولیس شایعه مصالحه با یورگن لوکادیا را رد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اتهامات زنجیره‌ای اخیر سرویس امنیتی و دادستانی جمهوری آذربایجان نسبت به کشورمان، گفت: متاسفانه چندی است که دولت جمهوری آذربایجان شهروندان خود را به اتهام و ادعای واهی ارتباط با نهادهای ایرانی دستگیر و بازداشت می‌کند.
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به بیانیه اخیر علی لاریجانی که ضمن رد حضورش در انتخابات مجلس دوازدهم، تعابیری کنایه آمیز درباره رد صلاحیت خود در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرده بود، گفت: مفهوم چنین تعابیری برای ما روشن نیست.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت پاسخ داده که به لحاظ قانونی امکان تعویق زمان استیضاح وزیر صمت وجود ندارد.
ESPN امروز ادعا کرد که کریستیانو رونالدو برای پوشیدن پیراهن النصر چند پیشنهاد از تیم های آمریکایی را رد کرد.
پاسخ توماس توخل، مربی آلمانی، به اولین پیشنهاد پس از ترک چلسی منفی بود.
کیلیان امباپه موظف است تا در مراسم تبلیغاتی فدراسیون فوتبال فرانسه شرکت کند و در غیر این صورت جریمه خواهد شد.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اولین صحبتهای خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
کیلیان امباپه تایید کرد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، نقش زیادی در تصمیم نهایی او برای رد پیشنهاد رئال و تمدید قرارداد با پی اس جی داشت.
کیلیان امباپه تایید کرد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، نقش زیادی در تصمیم نهایی او برای رد پیشنهاد رئال و تمدید قرارداد با پی اس جی داشت.
ارلینگ هالند در مستندی که به زودی از او پخش خواهد شد، همراه با پدرش در مورد دلیل انتخاب سیتی و رد پیشنهاد رئال صحبت کرده است.
احمد زیدآبادی به رد و بدل شدن پاسخ‌های ایران و آمریکا با ژست قاطعیت واکنش نشان داد.
ممفیس دیپای خیلی زود پیشنهاد رئال سوسیداد را رد کرد پیشنهادی یک ساله و قرضی که ستاره هلندی تمایلی به قبول آن نداشت.
ایران خواهان جمع آوری و نگهداری سانتریفیوژ‌های نسل جدید خود در انبار تحت نظارت آژانس است، اما امریکا خواستار نابودی همه سانتریفوژ‌های مازاد بر آغاز برجام در سال ۹۴ و بازگشت تعداد سانتریفوژ‌های موجود ایران به سطح این زمان است.
کوین تراپ، دروازه بان آلمانی فرانکفورت، اعلام کرد پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد را رد کرده است.
وال‌استریت ژورنال با اشاره به پاسخ مکتوبی که ایران درباره پیشنهاد‌های اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای به این نهاد اروپایی ارائه کرده، مدعی شد: تهران روز دوشنبه پاسخی برای اتحادیه اروپا که هماهنگ‌کننده مذاکرات است، فرستاد و در این پاسخ نه متن پیشنهاد اتحادیه اروپا را رد کرده و نه پذیرفته است.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شورا‌های حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ تن رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ تن گذشت کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شوراهای حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ نفر رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ نفر گذشت کردند.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ