طبق اعای موندودپورتیوو، سیتی بسیار سریع اولین پیشنهاد بارسلونا برای خرید برناردو را رد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان خاندوزی گفت: دهه ۹۰ دهه‌ی افول بسیاری از شاخص‌های اقتصادی است، در حوزه سرمایه گذاری نه تنها اقتصاد ایران رشد نکرد و حتی درجا نزد بلکه حدود ۴۷ درصد کمتر از قبل شد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران پس از تکرار جایگاه نهمی در جهان، با سقوط یک پله ای در رنکینگ جهانی مواجه شد.
در طول تاریخ با بسط حمایت‌گرایی در اقتصاد، قدرت اقتصادی به‌طور پیوسته رو به وخامت رفته است. مقررات‌زدایی، سهولت کسب‌وکار، حقوق مالکیت، آزادی رقابت اقتصادی، کاهش ادراک فساد و رقابت‌پذیری جهانی هرکدام درجای خود می‌توانند عامل یا مانع رشد و توسعه باشند و لذا در سایه یک حکمرانی درست این عوامل می‌توانند در خدمت رشد و توسعه کشور باشند؛ چیزی که متاسفانه به‌دلیل اقتصاد دولتی و نیمه‌دولتی سرشار از رانت ناشی از دخالت در اقتصاد، مهم‌ترین مانع ارزش افزوده و پیشرفت سریع کشورمان شده است.
علی جعفریان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی، می‌گوید که به دنبال نوسانات نرخ ارز، پزشکان دیگر قادر به شرکت در کنگره‌های بازآموزی بین‌المللی و فراگیری تجربیات جامعه پزشکی دنیا نیستند که این اتفاق، یک معادل نگران‌کننده دارد؛ پسرفت و درجا زدن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پزشکان و جراحان در همان جایی که هستند.
رسانه‌های مختلف خبر دادند که تنها به فاصله پنج دقیقه تمام بلیت‌های بازی اندونزی - ارژانتین به فروش رفته است.
قرایی مقدم گفت: آموزش و پرورش ما درجا می‌زند، جلو نمی‌رود، پویا و داینامیک نیست. حرکتی نمی‌کند و در وضعیت ایستایی قرار دارد. در نتیجه زیان علمی به وجود می‌آورد. همانطور که می‌بینیم در زمینه‌های مختلف نوآوری صورت نمی‌گیرد. کسانی که ابداعاتی دارند نیز به طور خود جوش به دنبال پروژه‌ها و برنامه‌های خود رفته اند و به ابداعات و اختراعات پرداخته اند.
تصاویری از یک تصادف وحشتناک در روز گذشته در بلوار خلیج فارس در شهر شیراز منتشر شده که نشان می‌دهد این تصادف حداقل دو فوتی درجا داشته است.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: تلاش داریم تحولات و اصلاحات اقتصادی عمیقی در کشور آغاز شود اما مشکل فشارهای اجتماعی را داریم که باید گفت برای این تحولات، صبر و حوصله می خواهیم. با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فضاسازی گسترده ای شد و مقداری کار را متوقف کردند که به نظر من باید این تحولات را سریع ادامه دهیم.
غذا‌های دریایی که تازه صید و بلافاصله منجمد شده‌اند برای گرم‌کردن مجدد بی‌خطر هستند. اما اگر غذا‌های دریایی بیش از دو ساعت در هوای خنک یا یک ساعت در هوای گرم خارج از یخچال بماند، نباید مصرف شود. باکتری‌ها می‌توانند به‌سرعت در غذا‌های دریایی در دمای ۴ تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد رشد کنند. پس ماهی و غذا‌های دریایی را هم به فهرست غذا‌هایی که نباید دو بار گرم شوند، اضافه کنید.
بورس این روزها چنگی به دل نمی زند و با اغماض می توان گفت در حال درجا زدن می باشد. هر آنچه بود در پایان معاملات امروز، کارنامه بورس در اردیبهشت ماه بسته خواهد شد و معامله گران از فردا معاملات خرداد ماه را آغاز خواهند کرد. ماهی که فصل مجامع است و بازار شرایط خاص خود را دارد. در گفتگو با برزو حق شناس کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس در خرداد ماه پرداخته ایم.
۷ ماهش بود که از میله آویزان می‌شد. ۱۳ ماهش بود که پایش را ۱۸۰ درجه باز می‌کرد. تقریبا ۳ سالش بود که در برنامه «اعجوبه‌ها»‌ی کشور چین شرکت کرد و با اجرای حرکات نمایشی لقب کودک شگفت‌انگیز را گرفت؛ از باشگاه لیورپول سر در آورد و یک چهره رسانه‌ای مطرح شد؛ اما حالا ۱۰ ساله است و باشگاه «سپاهان» اصفهان از توقف صفحات رشد آرات حسینی خبر داده است!
رئیس سازمان چای کشور گفت: براساس قیمت اعلام شده از سوی شورا قیمت گذاری نرخ برگ سبز درجه یک ۱۳ هزار و ۹۹۰ تومان و درجه دو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که نسبت به سال گذشته رشد مناسبی داشته است.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به این‌که برنج پخته بیرون از یخچال به دلیل رطوبت فراوان شرایط بسیار مناسبی برای رشد باکتری دارد، گفت: در صورت نگهداری در دمای بالای پنج درجه، برنج خیلی زود خراب می‌شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: باید مسئولان و فعالان اقتصادی و فعالان مردمی و فرهنگی و همچنین صداوسیما که وظیفه فرهنگ‌سازی را برعهده دارد، همه همت خود را بر این دوموضوع قرار دهند تا در درجه اول تورم مهار شود و کاهش یابد و در درجه بعد زمینه افزایش تولید فراهم گردد.
ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، با یک پرش درجا، گل اول تیمش را در دیدار امشب مقابل آینتراخت فرانکفورت به ثمر رساند.
گرگان- توقف طرح گردشگری آشوراده، با وجود حداکثر نرمش مدیران ارشد گلستان برابر برخی رویکردهای غلط در قبال این جزیره، مصداق کوتاهی در اجرای دستور رئیس جمهور برای رونق گردشگری است.
گرگان- توقف طرح گردشگری آشوراده، علی رغم حداکثر نرمش مدیران ارشد گلستان برابر برخی رویکردهای غلط در قبال این جزیره، مصداق سنگ اندازی در اجرای دستور رئیس جمهور برای رونق گردشگری است.
دستور‌های تریبونی در بازدید‌ها و سخنرانی‌ها به بخشی از فرهنگ سازمانی دولت تبدیل شده است. «درجا و سریع دستوردادن» و دستوردادن برای «اقدامات سریع و تند» بخشی از این فرهنگ و رویه شده است؛ فرهنگی که قرار است دولت مردمی و میدانی و دولت عمل (بخوانید دولت دستور‌های سریع) را از دولت‌های نشسته و کارتابلی، ممتاز و متمایز کند.
انتشار آگهی‌هایی با مضمون معاوضه کالا با برنج و روغن در سایت‌های درج رایگان آگهی، در واقع اعلام آمادگی برای یک خرید و فروش عادی نیست.
این‌ها تصورات متعصبانه جناحی هستند که زمینه را برای جنگ قدرت فراهم می‌کنند و به جای کمک به پیشرفت کشور موجب درجا زدن و جلوگیری از انجام امور می‌شوند. نام چنین کاری را نمی‌توان انتقاد گذاشت حتی اگر افراد مدعی باشند که به قصد انتقاد مرتکب آن می‌شوند. این، انتقام است، یعنی همان کاری که به ضرر کشور، مردم و نظام اجتماعی تمام می‌شود و دارای ماهیت ضدمیهنی و ضدمردمی است.
الله‌کرم رضایی‌زاده کارگردان «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به بهانه اکران این مستند با موضوع تاریخچه و هواداران تیم فوتبال ملوان بندر انزلی،‌ به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
جواد نکونام بعد از خطای پنالتی آقاسی در اقدامی جالب توجه او را تعویض کرد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ۸۰۰ میلیارد بشکه ذخیره نفت درجا داریم که اگر موفق شویم در بلندمدت یک درصد به‌ضریب بازیافت بیفزاییم به ۸ میلیارد بشکه نفت قابل برداشت بیشتر می رسیم.
رصد بازار ارز نشان می دهد همچنان قیمت اسکناس در کانال تثبیت شده ای درجا می زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ