اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوشکی گفت: آیا مداحی که به لاک مشکی قسم می‌دهد، نمی‌داند که مخاطب او افراد مذهبی هستند نه غیر مذهبی؟ او به هوای اینکه افرادی را جذب کند این سخن را می‌گوید، غافل از اینکه با چنین کاری عده‌ای از دینداران را از خود دور می‌کند و هیچ جذبی حداکثری هم رخ نمی‌دهد.
لوئیس سوارز به شایعات اخیر درباره انتقالش به اینترمیامی و همبازی شدن با مسی پاسخ داد و گفت او با گرمیو قرارداد دارد و فعلا چنین انتقالی غیرممکن است.
سعیدی: باید تمام توجه مسئولین اقتصادی، بحث مهار تورم و در اختیار قرار دادن کالا‌های اساسی در دست مردم باشد که متاسفانه عملا چنین چیزی دیده نمی‌شود. مشاهده می‌کنیم مواردی مطرح می‌شود که سوال پیش می‌آید آیا این‌ها اولویت اول ماست؟ که از نظر من نیستند. مثلا لایحه عفاف و حجابی و نظایر آن‌که عموما مطرح می‌شود؛ می‌شنویم یک مدیر اجرایی عنوان می‌کند ما ترک فعل‌ها را در موضوع حجاب تحمل نمی‌کنیم، کاش این ترک فعل‌ها در حوزه تورم لجام گسیخته و ترک فعل‌هایی که منجر به پدیده‌های زباله‌گردی و نظایر آن می‌شود هم تحمل نمی‌شد.
ماجرای واگذاری ماشین‌های شاسی‌بلند به قیمت کارخانه و بدون نوبت به برخی از نمایندگان مجلس که انتظار می‌رفت به شفافیت و اعلام اسامی نمایندگانی که از چنین موقعیت‌هایی استفاده کرده‌اند ختم شود، فعلا به صدور کیفرخواست برای افشاگر این پرونده منجر شده است.
وزیر کشور ضمن بازدید از سالن صنایع دستی نمایشگاه اکسپوی تهران؛ برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را بهترین فرصت برای معرفی هرچه بیشتر هنرمندان اصیل و گمنام عرصه صنایع دستی دانست.
جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال در حال برگزاری است و یکی از اعضای شرکت کننده در این مجمع وزیر ورزش و جوانان است.
هامونی در رابطه با کاهش قیمت ارز در آینده چنین توضیح داد: نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم.
در مجموع چنین به نظر می‌رسد که در مقطع فعلی باتوجه به پیش‌شرط‌های دو طرف از جمله ضرورت الحاق مناطق ۴ گانه به خاک روسیه (شرط مسکو) و ضرورت خروج نیرو‌های روس از خاک اوکراین (شرط کی‌یف) شرایط در مقطع فعلی برای آغاز گفتگو‌ها فراهم نیست، اما این مساله ناقض این نیست که ضروری است تلاش‌ها برای شکستن بن‌بست دیپلماتیک و آغاز گفتگو‌ها میان روسیه و اوکراین ادامه پیدا کند.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز گفت: فعلا زمان مناسبی برای سفر «بلینکن» به چین نیست.
انتشار تصاویری از یک بالن تجسسی چین در آسمان مونتانا آمریکا خبرساز شده است. شلیک به بالن در پنتاگون بررسی شده است، اما باتوجه به ریسک‌های امنیتی برای ساکنان محل، این گزینه فعلا به‌طور جدی مطرح نیست.
کاملا طبیعی است که بیگانگان روی گسل‌های اجتماعی و سیاسی حساب بازکنند و مترصد موقعیت بمانند تاحداکثر استفاده را ببرند، آنکه نباید چنین اجازه‌ای بدهد مردمند و مردم درصورت حضور واقعی و موثر و اراده‌مند در سیاست‌های خرد و کلان توان خلع سلاح کامل اغیار را دارند. مردم مشروعیت‌سازند و مشروعیت ثبات و استحکام وقت‌دار می‌آورد. مخالفان واقعی استیلای بیگانه زمینه‌های رجوع به مردم و حاکمیت آن‌ها بر سرنوشت خود را فراهم می‌کنند. در غیبت حضور قانونی و جدی مردم در ساحت سیاست است که تهدید‌ها از هر سو فعال و گاهی کوچک‌ترین مسائل تبدیل به بحران می‌شوند.
به دلیل برگزاری بازی های استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی و هم چنین عدم جایگزینی استادیوم، استادیوم آزادی به صورت نقطه به نقطه ترمیم خواهد شد.
از 29 اسفند تا 8 فروردین فیفا دی است و تیم ملی می تواند در این حد فاصل برای برگزاری تمرینات و هم چنین بازی های دوستانه برنامه ریزی کند.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که فعلا مشخص نیست برای بئو مسی در پارک دو پرنس جشن قهرمانی جهان بگیرند و تایید کرد که مسی هنوز چنین درخواستی نداده است.
مهاجم جوان آرسنال شرایط فعلی تیمش در جدول لیگ برتر را شگفت انگیز دانست.
با اینکه نگاه رسمی وزارت امور خارجه حفظ مصونیت اماکن دیپلماتیک است، اما ظاهرا نهادهایی همچون شهرداری به مدیریت علیرضا زاکانی چنین دیدگاهی را قبول ندارند و معتقدند آنگونه که آنها می‌اندیشند، باید اقدام شود. زاکانی فعلا شهردار تهران است؛ سوال اینجاست اگر او رییس جمهور بود، چه می‌کرد؟
بنا بر اظهارات رسمی مسئولان حوزه فضای مجازی بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده، ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد که تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است.
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد. تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است. آن چیزی که منجر به محدودسازی دسترسی به پیام رسان های متا شده درخواست شورای امنیت کشور بوده و به شرایط خاص امنیتی کشور برمی گردد.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی می‌گوید: آمار دقیقی از تعداد فرزندان مسئولان در خارج از کشور وجود ندارد و فعلا قطع ارتباط والدین با فرزندانی که چنین رویه‌ای را در پیش‌گرفته‌اند در دستور کار است.
برخی منابع گفته اند که پست سفیر آمریکا در روسیه ممکن است برای چندین ماه خالی بماند.
فعلا دولت تکلیف اجرای طرح جایگزینی کالابرگ با یارانه نقدی را مشخص نکرده است. اما احتمالا این جایگزینی حداقل به شهریور ماه ۱۴۰۱ نمی‌رسد؛ بنابراین باید در بیستم شهریور ماه نیز منتظر واریز یارانه مرحله ۱۳۹ باشیم. در چنین شرایطی همچنان افراد حاضر در دهک اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.
والیبالیست های پیکان در مرحله حذفی با شکست اربیل عراق به نیمه نهایی رسیدند.
مطالبه‌هایی پس از حضور جمع عظیمی از خانواده‌ها و دختران و مادران در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی رخ داد. در این روز زنان و مردان در اجتماعی بزرگ در کنار یکدیگر حضور داشتند و همین امر موجب شد که در افکار عمومی این مطالبه مطرح شود که چنین تجمعاتی در سایر زمینه‌ها هم رخ دهد و تسهیل و حمایت شود.
در مقام عمل هم، گویا در صادرات نفت به چینی‌ها (و تا حدی هند) دل بسته‌ایم و در تامین برخی محصولات کشاوری به روسیه. همسایگان نیز با اینکه فقط شش درصد از اقتصاد جهان مال آنهاست، شرکای تجاری خوبی هستند و... در چنین شرایطی دولت ناگزیر از اتخاذ یک تصمیم و تدوین یک راهبرد است که تکلیف خود را به‌طور کامل و برای یکبار با برجام روشن کند و از قایم‌باشک‌بازی دست بردارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ