مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اولین صحبتهای خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ریاض سلامه» رئیس سابق بانک مرکزی لبنان اتهامات وارده و تحریم های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه خود را رد کرد و متعهد شد که با این تحریم ها مقابله خواهد کرد.
در کیفرخواست به روز شده هیئت منصفه پرونده دونالد ترامپ، اتهامات جدیدی علیه ترامپ درباره پنهان سازی اسناد محرمانه با معاونت دستیارانش مطرح شده است.
هانتر بایدن اتهامات دادستانی آمریکا علیه خود را رد کرد و آن‌ها را ساختگی خواند.
شایعه‌ها از گم‌شدن رقمی در فدراسیون جودو خبر می‌داد و عنوان شده بود که پای رئیس فدراسیون در این پرونده گیر است. باوجوداین، خود آرش میراسماعیلی با راه‌اندازی یک کنفرانس خبری تلاش کرد ابهامات در این زمینه را از بین ببرد. آنجا بود که اتهام تخلف مالی را رد کرد و گفت: «من ۱۰ تا ۱۲ میلیارد در یک سال گذشته برای جودو آوردم. اگر دنبال دزدی بودم، شاید از آن آورده‌ای که آوردم، استفاده می‌کردم».
سخنگوی قوه قضائیه گفت: روز گذشته دوازدهمین جلسه دادگاه حمید نوری برگزار شد و وکلای وی مطالب خود را اعلام کردند و اتهاماتی که به نوری وارد شده را رد کردند.
چین با رد گزارش یک شرکت امنیت سایبری آمریکایی که پکن را به هک اطلاعات صدها فرد و سازمان متهم کرده، این اتهامات را «غیر معقول و غیر حرفه‌ای» خواند.
نیلوفر در این جلسه تمام اتهامات وارده را رد کرد و تاکید داشت به عنوان یک خبرنگار به وظایف خود در چارچوب قانون عمل کرده و هیچ اقدامی علیه امنیت ایران انجام نداده است.
میلر مدعی شد: «محاکمه های ساختگی واعدامها جزو تلاشهای اصلی رژیم ایران برای سرکوب هر نوع مخالفت بوده است.»
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اتهامات زنجیره‌ای اخیر سرویس امنیتی و دادستانی جمهوری آذربایجان نسبت به کشورمان، گفت: متاسفانه چندی است که دولت جمهوری آذربایجان شهروندان خود را به اتهام و ادعای واهی ارتباط با نهادهای ایرانی دستگیر و بازداشت می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اتهامات زنجیره‌ای اخیر سرویس امنیتی و دادستانی جمهوری آذربایجان نسبت به کشورمان، گفت: متاسفانه چندی است که دولت جمهوری آذربایجان شهروندان خود را به اتهام و ادعای واهی ارتباط با نهادهای ایرانی دستگیر و بازداشت می‌کند.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده عصر همان روز در یک مصاحبه تلویزیونی به اظهارات پسکوف واکنش نشان داد و ضمن رد اتهامات مطرح شده اعلام کرد: «امریکا به هیچ‌وجه اوکراین را به انجام حملاتی در بیرون از خاک این کشور تشویق نمی‌کند.» او افزود: «ما نه آن‌ها را تشویق می‌کنیم، نه چنین امکانی را برای‌شان فراهم کرده ایم که به خارج از خاک اوکراین حمله کنند. ایالات متحده در این اتفاق، هر چه که بوده نقش نداشته است.»
خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود اتهامات موسوم به بارسا گیت را رد کرده و می‌گوید درباره بازگشت مسی به بارسا به عنوان بازیکن صحبتی نخواهد کرد.
مینسک اتهامات مربوط به تیراندازی در مرز با اوکراین را رد کرد.
کاخ کرملین امروز(چهارشنبه) اتهامات پریشتینا درباره آتش‌افروزی روسیه با هدف ایجاد هرج و مرج در حوزه بالکان را رد کرد.
جادوگری که توسط پل پوگبا استخدام شده بود، همه اتهامات مربوط به طلسم کردن کیلیان امباپه را رد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گزارش منتشر شده در روزنامه وال استریت ژورنال مبنی بر تهدیداتی علیه یکی از کشورهای منطقه و اتهامات بی پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران در این خصوص را رد کرد.
ایروانی توضیح داد: «تمام اتهامات بی‌اساس علیه کشورم را قاطعانه رد می‌کنم. ایران هیچگونه تجهیزات یا فناوری که بتواند به توسعه تسلیحات هسته‌ای کمک کند تولید نکرده است».
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در این نامه ادعا‌ها و مواضع مغرضانه برخی کشور‌های غربی، بویژه اتهامات بی أساس نمایندگان فرانسه، انگلیس، آلمان، به همراه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد ادعای فروش پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین که در نشست روز جمعه گذشته،۲۹ مهرماه، شورای امنیت مطرح شد، را قویا رد و محکوم کرد.
انتشار دو فیلم در رابطه با فوت مهسا امینی، به بسیاری از ابهامات پاسخ داد. فیلم اول مربوط به ورود مهسا امینی به سالن گشت ارشاد و دیگری تشریح معاینات پزشکی قانونی و نتیجه کالبد شکافی بود.
وزارت امور خارجه ترکیه گزارش کمیسیون اتحادیه اروپا درباره این کشور را «اتهامات نادرست درباره نظام سیاسی، مقامات، تصمیمات قضایی و اقدامات ضدتروریسم» توصیف کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد اتهامات بی اساس وارده در بیانیه پایانی نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس، تاکید کرد: جزایر سه گانه ایرانی را جزء لاینفک و ابدی خاک ایران است.
سفارت روسیه در ایروان اتهامات مطرح شده علیه این کشور در خصوص دست داشتن در انفجار اخیر در یک مرکز تجاری در پایتخت ارمنستان را به شدت رد کرد.
غنی همچنین اتهاماتی مبنی بر اینکه وی هنگام فرار با سایر مقاماتش در هلیکوپتر، ده‌ها میلیون دلار پول نقد را با خود برد، رد کرد.
گمانه زنی هایی در خصوص بازگشت من به استقلال وجود دارد و‌ من قویا این ابهامات و هرگونه تماس باشگاه استقلال با خودم را تا این لحظه رد می کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ