با امضای معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه اجرایی ماده (۱۶) قانون جهش تولید دانش بنیان درخصوص توسعه بازار تولید برق پاک از طریق شرکت‌های دانش بنیان ابلاغ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فعال کسب و کار در کشور گفت: شرکت‌های دانش بنیان فناور با پیشران‌های اقتصاد دانش بنیان کشور که مجتمع‌های بزرگ صنعتی هستند، ارتباط داده می شوند. این شرکت‌ها تبدیل به بازوی تحقیق و توسعه صنایع بزرگ کشور شده و رسوخ فناوری به صنایع را رقم می زنند. این بند از آیین نامه بهترین قسمت آن است.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: براساس اصلاحات جدید آیین نامه دستیار فناور، بخش های تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی هم می توانند برای پذیرش دانشجویان به عنوان دستیار اقدام کنند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: نخستین جلسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه برای اصلاح و بررسی آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق برگزار شد.
اگر قرار است جلسه شورای عالی تشکیل شود باید برای یافتن پاسخ این سؤال باشد که چرا با اینهمه صرف بودجه، بکار گرفتن نیرو، اختصاص دادن اینهمه ساختمان و تجهیزات، ایجاد آنهمه سازمان و تشکیلات و انجام آنهمه تبلیغات دینی، امروز کار جمهوری اسلامی به جائی رسیده که نیازمند بازنگری در آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز است؟
رئیس جمهور با پیشنهادات رئیس ستاد اقامه نماز مبنی بر پیگیری آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و برگزاری شورای عالی اقامه نماز موافقت کرد.
سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان گفت: آئین نامه کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی با هدف حفاظت از محیط زیست در استان تدوین شده است.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در ارزیابی امسال، گفت: امسال همه دستگاههای اجرایی وظیفه خود در قبال دانش بنیان ها بر اساس تدوین آیین نامه ها می دانند.
رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از تدوین آئین نامه شتابدهنده های تخصصی سلامت خبر داد و گفت: این آئین نامه در آستانه تصویب است.
معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو ضمن تاکید بر تامین نیروی انسانی براساس شایستگی و تخصص، تصریح کرد: نیروهای انسانی این مجموعه در چارچوب آیین نامه ها، قوانین و مقررات جاری شرکت و برحسب نیاز بخش های مختلف تولیدی و غیرتولیدی جذب می شوند.
«آیین نامه حمایت از توسعه سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در زمینه رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور است.
سازمان امور مالیاتی کشور، احکام مالیاتی آئین نامه حمایت از توسعه سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال را ابلاغ کرد.
در جلسه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور آئین‌نامه اجرایی بند (چ) ماده (۶۴) قانون برنامه ششم توسعه در خصوص طرح ارتقای مشارکت فعالان اقتصادی در زنجیره تولیدی بین المللی را به تصویب رسید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که برنامه پنج ساله هفتم تصویب نشود، بودجه در دستور کار قرار نمی‌گیرد، دولت بر اساس قانون آئین‌نامه داخلی اقدام می‌کند و بر این اساس پیش می‌رویم.
قاسمی گفت: آخرین ایرادها هفته گذشته در دولت برطرف و به شورای نگهبان ارسال شد.
در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست رئیس‌جمهور، آیین نامه اجرایی یکی از مواد قانون جهش تولید دانش بنیان در خصوص تسهیل سرمایه گذاری و توسعه صادرات شرکت ها و مؤسسات تصویب شد.
آئین امضای تفاهم نامه مشترک بین قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی در جهت توسعه همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی برگزار شد.
نایب رئیس مجلس گفت: هیئت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس، حذف معلمان طرح مهرآفرین از قانون رتبه بندی معلمان را مغایر با مصوبه مجلس دانسته است. لذا دولت در تدوین آئین نامه قوانین دقت کند.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از تصویب آیین نامه های طرح جهش تولید دانش بنیان تا ۱۵ شهریور ماه خبر داد و گفت: همه دستگاههای اجرایی موظف به اجرای این قانون هستند.
سخنگوی دولت گفت: هیئت‌وزیران آئین‌نامه اجرایی قانون جهش تولیددانش‌بنیان مبنی‌بر توسعه صنایع دانش‌بنیان باانرژی‌های تجدیدپذیر وتوسعه بازار تولیدبرق پاک ازطریق شرکت‌های دانش بنیان،راتصویب کرد.
سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران قانون جهش تولید دانش‌بنیان مبنی بر توسعه صنایع دانش‌بنیان با انرژی‌های تجدیدپذیر و توسعه بازار تولید برق پاک از طریق شرکت‌های دانش بنیان، را تصویب کرد.
سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران قانون جهش تولید دانش‌بنیان مبنی بر توسعه صنایع دانش‌بنیان با انرژی‌های تجدیدپذیر و توسعه بازار تولید برق پاک از طریق شرکت‌های دانش بنیان، را تصویب کرد.
علی اکبر محرابیان- وزیر نیرو در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به پرسش های تعدادی از خبرنگاران که پیرامون موضوعاتی همانند آخرین وضعیت طرح احیای دریاچه ارومیه، وضعیت تعرفه های برق و توسعه این صنعت و نیز بهره برداری از آب های ژرف مطرح شد، پاسخ گفت.
علی اکبر محرابیان- وزیر نیرو در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به پرسش های تعدادی از خبرنگاران که پیرامون موضوعاتی همانند آخرین وضعیت طرح احیای دریاچه ارومیه، وضعیت تعرفه های برق و توسعه این صنعت و نیز بهره برداری از آب های ژرف مطرح شد، پاسخ گفت.
بررسی ما نشان می‌دهد که دولت در پرداخت یارانه مرحله تیر ماه ۱۴۰۱، قسط وام کرونا را از حساب دریافت کنندگان این تسهیلات کسر کرده است. این تسهیلات در این سال و در دو نوبت پرداخت شد. مرحله نخست تیرماه ۹۹ انجام و براساس آن قرار شد که به صورت ۳۰ ماهه از حساب سرپرستان خانوار کسر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ