سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: براساس اصلاحات جدید آیین نامه دستیار فناور، بخش های تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی هم می توانند برای پذیرش دانشجویان به عنوان دستیار اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب چهار مدال طلا، یک مدال نقره و یک دیپلم افتخار در سی‌امین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی ریاضی دانشجویان بلغارستان IMC ۲۰۲۳ شدند.
تیم پنج‌نفره دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شریف با کسب پنج مدال طلا و نقره موفق به کسب رتبه برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور شدند.
سخنگوی شورای نگهبان از حضور ۵ ساعته نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در شورای نگهبان خبر داد و گفت: امیدوارم برگزاری این جلسات به واقعی‌تر شدن دیدگاه‌ها در خصوص وظایف شورای نگهبان بیانجامد.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور آگاهی و آشنایی بیشتر با فرایند سخت تولید برق از واحدهای نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند.
اهواز - دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، شهید ستاری، امام خمینی (ره)، فارابی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) از یادمان شهدای هویزه دیدن و با شهدا تجدید میثاق کردند.
دانشجویان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار از در «مسابقات بین‌المللی موردکاوی اخلاق کسب و کار» IBECC شرکت کردند و موفق به کسب مقام سوم در یکی از دسته ها شدند.
برای دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ فارغ التحصیل خواهند شد، میانگین واحد‌های گذرانده شده اعلامی آنان تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ درج شده است. به این دسته از داوطلبان در اطلاعیه پرینت کارت، تأکید شده بود که می‌بایست آخرین وضعیت معدل خود را تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در هنگام پرینت کارت شرکت در آزمون، درج نمایند.
مرحله دوم مسابقات تکواندو انتخابی تیم ملی دانشجویان جهت شرکت در یونیورسیاد جهانی دانشجویان با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید.
مرحله دوم مسابقات تکواندو انتخابی تیم ملی دانشجویان جهت شرکت در یونیورسیاد جهانی دانشجویان با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید.
معترضان و دانشجویان افغانستانی خواستار محاکمه شاهزاده هری شدند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: همه دانشجویان را دعوت می‌کنم که با انگیزه میهن پرستی به حل مسائل و مشکلات کشور بپردازند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: همه دانشجویان را دعوت می‌کنم که با انگیزه میهن پرستی به حل مسائل و مشکلات کشور بپردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استفساریه‌ای را تصویب کردند که بر اساس آن، مستمری متوفی به فرزندان ذکور محصل در همه دانشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گسترش فضای مجازی باعث شد که شاهد ادبیاتی در اغتشاشات و حوادث اخیر باشیم که چنین ادبیاتی نه در محیط دانشگاه‌های ما وجود داشته و نه در گذشته ایران. تمام این تغییرات، ناشی از گسترش استفاده از فضای مجازی در بین جوانان است.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: گاهی بیش از دانشجویانی که مشکلی ندارند، برای همین دانشجویان معترض وقت می‌گذاریم. در مجامع رسمی هم این ایده را مطرح می‌کنم که از این دانشجویان مراقب و محافظت شود. به آن‌ها مشاوره داده شود و حمایت شوند و این موضوع واقعا برای ما مهم است. اگرچه این دانشجویان ممکن است خطا کرده باشند یا رفتاری نادرست کرده باشند و به نوعی آسیب زده باشند، اما نباید آن‌ها را رها کرد، چرا که فرزندان ما هستند.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: نسل جوان ما باید در صحنه سیزدهم آبان حاضر باشد و دانشجویان و دانش‌آموزان ما باید در این صحنه حضور داشته باشند.
معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن تایید خبر آزاد شدن دانشجویان این دانشگاه گفت: در حال حاضر شرایط خوابگاه دانشجویی کاملا عادی است و در حال بازسازی موارد هستیم.
نصیری‌قیداری گفت: ممکن است مجبور شویم دانشجویی را به مشاوره یا روان‌پزشک ارجاع دهیم، چرا که قرار نیست امنیت ۲۰ هزار دانشجو را به خاطر تعداد حداقلی از دانشجویان که خاطی هستند به خطر بیندازیم.
رئیس‌جمهور با اشاره به رد پای دشمن در اغتشاشات اخیر، گفت: دانشجویان و اساتید ما بیدار هستند و اجازه تحقق خیال‌های باطل دشمن را نخواهند داد.
سخنگوی جبهه پیروان رهبری گفت: سرمایه‌گذاری برای ایجاد ناامنی در دانشگاه‌ها و به تعطیلی کشاندن آنها هدف دیگری بود که دشمن در روزهای اخیر به شدت روی آن تمرکز کرده بود تا به اهداف خود برسد.
رئیس دانشگاه تهران، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۰ مهر با هماهنگی یک مقام مرجع مسئول، به دیدار دانشجویانی رفت که در پی حوادث روز شنبه ۹ مهر ماه بازداشت شده بودند.
دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم مهسا امینی تاکید کرد: بزودی عموم دانشگاهیان با اعلام مواضع رسمی خود هتاکان هنجار شکن را بر سرجای خود خواهند نشاند.
دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم مهسا امینی تاکید کرد: بزودی عموم دانشگاهیان با اعلام مواضع رسمی خود هتاکان هنجار شکن را بر سرجای خود خواهد نشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ