آئین امضای تفاهم نامه مشترک بین قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی در جهت توسعه همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان ورزش شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه ای با فدراسیون ناشنوایان، زمینه همکاری های مشترک بین این دو نهاد ورزشی را فراهم کرد.
تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون هنری حوزه هنری و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شد.
سازمان نقشه‌برداری و سازمان فضایی ایران تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا از امضای بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه و ۵۳ قرارداد همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای محرومیت‌زدا طی سه روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
در حاشیه رقابت‌های جهانی باکو، تفاهمنامه همکاری میان ۲ فدراسیون تکواندو ایران و هند به امضا رسید.
مدیرکل امور بیمه‌ای بیمه مرکزی گفت: امروز تفاهم نامه مشترک بیمه‌ای بین ایران و سوریه امضا می‌شود
با امضای تفاهم نامه بین وزیر ارتباطات و سرپرست وزارت آموزش و پرورش تا ۲ سال آینده تمام مدارس شهری کشور به شبکه فیبرنوری متصل می‌شوند.
وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان برای امضای تفاهمنامه سرمایه گذاری مشترک و موافقتنامه تجارت ترجیحی بین دو کشور به توافق رسیدند.
تفاهم نامه همکاری بین روسای فدراسیون وزنه برداری و ملی ورزش‌های دانشگاهی به امضا رسید.
شرکت سنگ آهن مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با هدف ایجاد و توانمند سازی پارک علم و فناوری در دانشگاه بافق تفاهم نامه مشترک امضا کردند.
وزیر نفت گفت:از امضای توافق‌نامه‌ های نفتی، پالایشی و پتروشیمی بین ایران و عمان خبرداد.
تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی امروز به امضای سردار مومنی و سردار مرتضی قربانی رسید.
تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی امضا شد.
نشست مشترک رؤسای سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون کشتی به امضای تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد ورزشی انجامید.
مدیرعامل گروه مپنا به همراه جمعی از مدیران این گروه صنعتی ضمن حضور در شرکت زامیاد و بازدید از خطوط تولید و محصولات جدید این شرکت در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل زامیاد شرایط افزایش تعامل و همکاری در حوزه تولید خودرو برقی را بررسی و تفاهم نامه همکاری فی ما بین زامیاد و گروه مپنا به امضا رسید.
تفاهم نامه بین سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق با صندوق ملی محیط زیست امروز (۲ آذرماه) در حاشیه نمایشگاه محیط زیست منعقد شد.
با هدف توسعه ارتباطات فرهنگی ایران و کشورهای اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جمهوری اسلامی ایران و شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام منعقد شد.
تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و اندیشکده بین المللی کرامت انسانی به امضاء رسید.
پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری در پژوهشگاه ژنتیک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه‌ای میان معاون گردشگری و معاون وزیر راه در راستای تقویت هماهنگی‌ در نحوه صدور مجوز و واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط و توافقنامه دیگری با وزارت راه امضا شد.
معاونت گردشگری و شرکت فرودگاه‌ها برای ایجاد زمینه همکاری و بهره‌مندی ازظرفیت‌های ملی و بین‌المللی کشور و توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اراضی متعلق به شرکت فرودگاه‌ تفاهمنامه امضا کردند.
رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران و رئیس دیوان محاسبات بلاروس، تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند. ‌
تفاهمنامه همکاری پتروشیمیایی و پتروپالایشگاهی بین دبیرخانهشورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران امضا شد.
تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ