دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در ارزیابی امسال، گفت: امسال همه دستگاههای اجرایی وظیفه خود در قبال دانش بنیان ها بر اساس تدوین آیین نامه ها می دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین رئیس سازمان بهزیستی گفت: برنامه‌های سازمان حول دو محور اساسی برنامه‌های گسترش عفاف و حجاب شامل تکالیف اختصاصی دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های درون سازمانی ترویج عفاف و حجاب بررسی شد.
معاونت حقوقی رییس جمهور پیرامون تکلیف دستگاه‌های اجرایی در زمینه انتشار مقررات کسب و کار در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مقرره‌گذاری دستگاه‌های اجرایی بدون ثبت در«پایگاه قوانین» فاقد اثر قانونی است.
رئیسی در جلسه ویژه‌ای که صبح امروز (دوشنبه) به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای تکالیف قانونی دستگاه‌ها در حوزه حجاب و عفاف تشکیل شده بود، از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، وزارت ارشاد، قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست تا به تکالیف قانونی خود عمل نمایند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه واقع‌بینانه تدوین شده و در آن مسئولیت و تکلیف یکایک دستگاه‌های اجرایی به‌طور شفاف مشخص گردیده که امکان فرافکنی برای هیچ دستگاهی وجود نداشته باشد.
مرکز پژوهش های مجلس انفعال و عملکرد ضعیف دستگاه های مجری قانون را از مهمترین چالش های اجرایی واگذاری مؤسسات پژوهشی غیرحاکمیتی به بخش غیردولتی برشمرد.
وزارت بازرگانی پس از تشکیل موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به ایجاد پیشخوان مدیریتی با تاکید بر ایجاد ارتباط بین سامانه‌های موجود در حوزه زنجیره تامین، تولید و توزیع با اولویت‌های کالا‌های اساسی و نهاده‌های اولیه اقدام نماید.
تکلیف دستگاه‌هایی اجرای برای انتشار مقررات کسب و کار در سامانه ملی قوانین می تواند به ثبات اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در سال «مهار تورم و رشد تولید» منتج شود.
وزیر کشور تصریح کرد: دستگاه‌های متولی امر عفاف و حجاب مکلف به اجرای قانون در این زمینه هستند و تکالیف قانونی خود را با استفاده از ساز و کار‌های مشروع و قانونی با رعایت حرمت و کرامت انسانی اجرا و با هنجارشکنان هم برخورد می شود.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مکلفند به خواست همگانی احترام گذاشته و به در عمل به این تکلیف قانونی پیشتاز باشند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: گزارشات دریافتی از نهادهای نظارتی نشان از قصورهای متعدد برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی و به‌طور خاص وزارت جهاد کشاورزی در اجرای تکالیف خود در خصوص برنامه‌های مرتبط با صنعت مرغ لاین آرین دارد.
هادیانفر با بیان اینکه نصب پلاک سوم روی خودرو‌ها کار بسیار اثربخش و درستی است که باید انجام شود، اظهارکرد: همانطور که گفتم این موضوع تکلیف قانونی سال ۸۴ است که به دلایل مختلفی اجرا نشده بود و از وقتی که من به پلیس راهور آمدم پیگیر اجرای آن هستم و خوشبختانه اقدامات زیادی هم در این زمینه انجام شده است. ما در آخرین اقدامات به مرحله تولید نرم افزار رسیدیم که نرم‌افزار‌های این پلاک سوم باید آماده شود.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود، ضمن به سرانجام رسیدن طرح شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند. نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند، اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: شاهد عدم اجرای قانون هوای پاک توسط دستگاه‌های دولتی هستیم و سازمان حفاظت محیط‌ زیست که خودش باید متولی باشد، از ۲۲ تکلیف قانونی ۱۲ مورد را اجرا کرده است.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور بخشنامه مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی را تشریح و تبیین کرد.
رئیس جمهور گفت: در قانون هوای پاک، ۱۶۷ تکلیف برای دستگاه‌های مختلف تعیین شده که انتظار می‌رود همه بخش‌های اجرایی در قبال وظایف خود پاسخگو باشند.
رئیس جمهور گفت: در قانون هوای پاک، ۱۶۷ تکلیف برای دستگاه‌های مختلف تعیین شده که انتظار می‌رود همه بخش‌های اجرایی در قبال وظایف خود پاسخگو باشند.
مصادیق عمده و کلان حقوق عامه در خصوص مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی تدوین و بخشنامه اجرای آن توسط حجت الاسلام والمسلمین منتظری به دادستان‌های سراسر کشور ابلاغ شد.
مهم ترین تکالیف دستگاه‌های اجرایی در رعایت حقوق عامه از سوی دادستان کل کشور ابلاغ شد.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت:دستگاه‌های اجرایی پردیس باید سریع با تعیین تکلیف صدور اسناد اراضی ملی این شهرستان، طبق اسناد قانونی نسبت به تثبیت اراضی ملی اقدام کنند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: یکپارچه‌سازی سامانه‌های الکترونیک از موارد ضروری و تکلیف قانونی دستگاه‌های ذی‌ربط است که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در راستای دستورات رئیس قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده است و با جدیت دنبال می‌شود.
آقای میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس محکوم شده و تاریخ شروع اجرای مجازاتش مشخص است. براساس مقررات محکومیت ایشان اجرا شده و ما تکلیف به اجرای قانون داریم
طبق گزارشی از اس‌اندپی گلوبال موبیلیتی، مصرف‌کنندگان آمریکایی از وسایل نقلیه موجود خود برای مدت طولانی‌تری استفاده می‌کنند زیرا موجودی خودروهای جدید و کامیون‌های سبک به دلیل چالش‌های زنجیره تامین محدود می‌ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ