رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از تدوین آئین نامه شتابدهنده های تخصصی سلامت خبر داد و گفت: این آئین نامه در آستانه تصویب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متقاضیان آموزش رانندگی الزامی به شرکت در کلاس‌های آموزش آئین نامه در آموزشگاه‌ها را ندارند.
سخنگوی دولت از تصویب آئین نامه واردات خودروهای سنگین و نیمه سنگین تجاری باری و مسافری کارکرده زیر ۵ سال عمر در جلسه امروز خبر داد.
مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال پژوهشگاه ICT با هدف ایجاد انگیزه و بهره‌گیری مؤثرتر از مدرسین خبره کشور، پیشنهاد اصلاح و بازنگری آئین نامه حق‌التدریس پژوهشگاه را ارائه کرد.
سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان گفت: آئین نامه کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی با هدف حفاظت از محیط زیست در استان تدوین شده است.
آئین تفاهمنامه همکاری وزارت دفاع و وزارت جهادکشاورزی با حضور معاون مهندسی وزارت دفاع و معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور رؤسای قوای مجریه و قضائیه به بررسی آئین نامه نظارت مجمع پرداختند و مواد ۶، ۷، ۸ و تبصره‌های آن را تصویب کردند.
رئیس دانشگاه تهران در پی حضور دکتر رئیسی در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران، در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری از حضور ایشان در این مراسم که به میزبانی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، قدردانی کرد.
آئین نامه اجرایی حمایت از کسب و کارهای برخط حوزه بیمه به تصویب اعضای کارگروه اقتصاد دیجیتال رسید و با تایید رئیس جمهور از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
سرانجام اتفاقی که انتظارش را می کشیدیم فرا رسید و تیم فوتبال امید وحدت خراسان یا شهر خودرو از جدول مسابقات لیگ دسته اول کنار گذاشته می‌شود.
قاسمی گفت: آخرین ایرادها هفته گذشته در دولت برطرف و به شورای نگهبان ارسال شد.
هیئت وزیران با اصلاح یک ماده از آئین نامه اجرایی آموزشگاه‌های رانندگی درخصوص شرایط فعالیت مؤسس و مدیر آموزشگاه‌های مذکور موافقت کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور آیین نامه اجرایی قانون تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را امضا و ابلاغ کرد.
آئین امضای تفاهم نامه مشترک بین قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی در جهت توسعه همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی برگزار شد.
نایب رئیس مجلس گفت: هیئت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس، حذف معلمان طرح مهرآفرین از قانون رتبه بندی معلمان را مغایر با مصوبه مجلس دانسته است. لذا دولت در تدوین آئین نامه قوانین دقت کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت تطبیق مغایرت و اشکالات آئین نامه واردات خودرو که در هیئت دولت تصویب شده را بررسی کرده و اگر اشکالی وجود داشته باشد اصلاح آن را پیگیری می‌کند.
با گذشت حدود چهار سال از ممنوعیت ورود خودرو به کشور، حالا رونمایی آیین‌نامه واردات خودرو خبر چراغ سبز به ورود خودرو‌های خارجی در ماه‌های آینده به کشور می‌دهد. این در حالی است که خبری از واردات خودرو‌های دست دوم نیست و در این آیین نامه، خودرو‌ها تحت چهارچوب معینی مجوز ورود خواهد داشت.
با امضای معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه اجرایی ماده (۱۶) قانون جهش تولید دانش بنیان درخصوص توسعه بازار تولید برق پاک از طریق شرکت‌های دانش بنیان ابلاغ شد.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از تصویب آیین نامه های طرح جهش تولید دانش بنیان تا ۱۵ شهریور ماه خبر داد و گفت: همه دستگاههای اجرایی موظف به اجرای این قانون هستند.
سخنگوی دولت گفت: هیئت‌وزیران آئین‌نامه اجرایی قانون جهش تولیددانش‌بنیان مبنی‌بر توسعه صنایع دانش‌بنیان باانرژی‌های تجدیدپذیر وتوسعه بازار تولیدبرق پاک ازطریق شرکت‌های دانش بنیان،راتصویب کرد.
با امضای معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه‌های مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.
با امضای معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه‌های مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.
متولیان صمت در اظهارات گوناگونی خبر از اجرای سیاست آزادسازی واردات خودرو تا شهریور داده بودند اما تنها یک هفته تا پایان مهلت وعده ها مانده و این در حالیست که حتی از آیین نامه هم خبری نیست.
سخنگوی دولت گفت: سه آئین نامه دیگر از سلسله آئین نامه‌های هیئت وزیران در راستای تسریع در تحقق فرمان مقام معظم رهبری در نام گذاری سال در حوزه‌های مختلف به تصویب هیئت وزیران رسید.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: آئین نامه کیفیت و استانداردسازی طی ۱۵ سال گذشته به روز رسانی نشده بود که اخیراً برای ارتقا ی کیفیت لوازم خانگی این آئین نامه به روز رسانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ