هرچند که حالا حال عمومی همه حدود ۴۳۰ دانش‌آموز مساعد و خوب است و دلیل این مسمومیت طبق نظر دادستانی شهر قم، هنوز مشخص نشده، اما دانش‌آموزان می‌گویند که بوی بد ماهی در کلاس درس‌شان پیچید و بعد از آن بود که علایم مسمومیت در بین دانش‌آموزان شایع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد مصدومیت سیاوش یزدانی هنوز به طور کامل رفع نشده و مورایس درباره او ریسک نکرد.
ارلینگ هالند آمار گلزنی شگفت انگیزی در سیتی دارد اما این دلیل نمی شود که او را یک گلزن بزرگ بنامیم!
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران دلیل طولانی شدن مرمت مجسمه فردوسی را تشریح کرد.
سه بازیکنی که به تازگی با استقلال عقد قرارداد کرده‌اند، هنوز از نظر جسمانی شرایط مناسبی ندارند و به همین خاطر روز گذشته بازی نکردند.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، فاش کرد که بعد از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی با اسپورتینگ فکر می‌کرد که در حال مرگ است!
باشگاه بایرن مونیخ هنوز برای جذب دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس، به نتیجه قطعی نرسیده و معتقد است که قیمت این بازیکن بیش از حد بالاست.
ناپولی 18 امتیاز بیشتر از تیم دوم یعنی لاتزیو دارد و از لحاظ تفاضل گل نیز شرایطش فوق العاده است اما با وجود اینکه 6 بازی به پایان سری آ مانده، هنوز فاتح اسکودتو نیست.
چمران گفت: دولت‌هایی همچون انگلستان که در جنگ جهانی ۱۰ میلیون نفر از جمعیت ما را به دلیل قحطی مصنوعی که به وجود آورده بودند، به کام مرگ کشاندند. همچنین در جنگ تحمیلی نیز با دادن سلاح شیمیایی به صدام فجایع بزرگی را رقم زدند به شکلی که هنوز در همین شورا افرادی هستند که آثار سلاح‌های شیمیایی را با خود حمل می‌کنند. در چنین شرایطی این افراد برای دانش آموزان ما در مدارس دلسوزی می‌کنند. اتفاقا تجربه نشان داده است هر گاه چنین دلسوزی‌هایی می‌کنند ریشه این کار‌ها خودشان هستند.
سعید رازانی مدیرکل سازمان بازرسی لرستان اظهار داشت: علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد هنوز به‌خوبی روشن نیست و به‌همین دلیل این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان سازمان بازرسی قرار گرفته است.
سعید رازانی مدیرکل سازمان بازرسی لرستان اظهار داشت: علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد هنوز به‌خوبی روشن نیست و به‌همین دلیل این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار سازمان بازرسی قرار گرفته است.
هنوز کسی نمی‌داند تمرین امروز فولادی‌ها برگزار خواهد شد و یا خیر، نکونام می‌ماند یا می‌رود و چندین سئوال دیگر !
معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: هنوز هیچکس به دلیل قصور در بارش برف استعفا نداده است.
قرارداد لیونل اسکالونی با تیم ملی آرژانتین هنوز تمدید نشده و طبق ادعای رسانه های آرژانتینی، تنها یک مانع در راه رسیدن به توافق نهایی وجود دارد.
لیونل اسکالونی هنوز با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. یک روزنامه نگار آرژانتینی ادعایی جدید در مورد تردیدهای مربی قهرمان جهان برای تمدید مطرح کرد.
درباره دلایل خروج ناگهانی یورگن لوکادیا حرف و حدیث زیاد بود و هست، ولی نکته جالب اینکه هنوز هم مسئولان باشگاه پرسپولیس از یک سو و مسئولان فدراسیون فوتبال در سطحی بالاتر، از بیان علت دقیق خروج این بازیکن خودداری می‌کنند.
محمد ربیعی اعلام کرد به دلیل وجود برخی مشکلات تیمش دیرتر به فرم ایده‌آل بازمی‌گردد.
روبرتو باجو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است که فرانسه و آرژانتین مستحق صعود به دیدار نهایی جام جهانی 2022 قطر بودند.
خوزه لوئیس گایا، روز گذشته به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی اسپانیا را ترک کرد و الخاندرو بالده جانشین او شد.
«جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ام. اس. ان. بی. سی گفت: دلیل اینکه من هنوز درباره کاندیداتوری رسمی خود تصمیمی نگرفته‌ام این است که یکسری مقررات وجود دارد و من باید آن‌ها را رعایت کنم.
پیشکسوت فوتبال گفت: دیدار استقلال و گل گهر تماشایی و دیدنی خواهد بود و به دلیل حساسیتی که در آن وجود دارد به یک فینال شبیه است.
با پیگیری‌های باشگاه پیکان ویزای کار تمیروف به تازگی صادر شده، اما مدیران این باشگاه هنوز موفق به دریافت بلیت برای بازگشت وی به تهران نشده‌اند.
رافائل واران معتقد است که غیبت رونالدو در تمرینات پیش فصل باعث شده او هنوز نتواند جایی در ترکیب ثابت منچستریونایتد داشته باشد.
انفعالی که تاکنون در این زمینه به دلیل محافظه کاری بیش از حد وجود داشته، منجر به روایت یک طرفه از تاریخ شده و تداوم این وضعیت به کشور لطمه جدی می‌زد. به عنوان نمونه مستند «گنجینه ملی جواهر» اثر ابراهیم گلستان در شبکه منوتو پخش شد اما تنها بخشی از آن که گنجینه را نشان می‌داد و مابقی‌اش سانسور شد!
شاخص کل بورس شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۹۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ