سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: دو بازی دوستانه برابر بلاروس می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی المپیک باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک فصل قبل فولاد به دلیل مشکل قلبی خود نتوانسته تاکنون تاییدیه ایفمارک را برای حضور در لیگ بیست و سوم بگیرد.
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری اولین دیدار افصل جدید با دو تغییر نسبت به فصل گذشته همراه شد. هر چند دو تغییر صورت گرفته هم بازیکنان جدیدی نیستند و قبلا برای سرخ ها بازی کردند.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
بازیکن پیشین پرسپولیس نسبت به رفتار برخی مربیان در فوتبال ایران انتقاد کرد.
مربی تیم فوتبال هوادار که تیمش به جمع چهار تیم برتر جام حذفی رسیده و حریف پرسپولیس در نیمه نهایی شده است، گفت: می‌خواهیم مقابل پرسپولیس از امتیاز میزبانی خودمان استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار تیمش برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: با تیمی بازی داریم که در دیداری فوق العاده توانست پرسیپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.
تمرین تیم ملی فوتبال بانوان ایران پیش از دیدار برابر میانمار بعدازظهر امروز زیر نظر کادر فنی برگزار شد.
تیم فوتبال پورتو در حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود برابر پورتیموننزه پیروز شد تا با خیال راحت آماده بازی با بنفیکا بشود.
تیم فوتبال جوانان ایران آخرین تمرین خود را پیش از بازی با استرالیا در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار کرد.
اوت های بلند در جریان بازی های لیگ برتر تاکتیکی است که از قبل در فوتبال ایران وجود داشته و به نظر می رسد، تاکتیک منسوخ شدنی نیست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صحبت های قابل تاملی را در نشست خبری قبل از بازی با ملوان مطرح کرد و گفت: در بازی مقابل سپاهان مشکل انفرادی داشتیم و این باعث شد که ما بازی را باختیم.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، انتقاداتی را به باشگاه فولاد و سرمربی آن تیم وارد کرد.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری بازی با پرسپولیس حضور نخواهد داشت.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی برابر اورتون به پله ادای احترام کرد و او را افسانه ای فراموش نشدنی خواند.
کادرفنی تیم فوتبال جوانان ایران آنالیز کاملی از حریف تدارکاتی بازی امروز انجام داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فردا روز خیلی خاصی است و می‌خواهیم بازی خوبی مقابل آمریکا انجام بدهیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید دو بازی دوستانه برابر بلاروس می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی المپیک باشد.
سرمربی نساجی مازندران در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با گل‌گهر به تمجید از قلعه‌نویی پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط قبل از بازی با تراکتور نرمال نبود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط قبل از بازی با تراکتور نرمال نبود.
تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با اروگوئه تمرین سبکی را انجام داد.
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد
مربی تیم فوتبال گل‌‍گهر سیرجان می‌گوید این تیم با ارائه یک بازی با کیفیت توانسته سه امتیاز را در سیرجان مقابل خط دفاعی منسجم ملوان نگه دارد.
آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با هوادار به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ