مهاجم هلندی در دیدار‌های دو هفته گذشته برابر تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان نتوانست به گلزنی‌های خودش ادامه دهد و حالا صدرجدول گلزنان را با سجاد بازگیر (ملوان انزلی)، کوین یامگا و محمد محبی (استقلال) شریک شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنهایی که از وضعیت تیم خبر دارند می دانند اوضاع ما از داخل خوب نیست.
رئیس سازمان غذا و دارو با تاکید بر لزوم استمرار حمایت‌ها از حوزه دارو و تجهیزات پزشکی تاکید کرد: اگر حمایت‌ها از حوزه دارو متوقف شود, مشخص است که بحران در این حوزه ایجاد خواهد شد.
علی علیزاده اعتقاد دارد اگر مسائل زیرساختی درست نشود مشکل ساز می‌شود.
سرمربی استقلال در گفتگویی درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه و جذب بازیکنان خارجی به صحبت پرداخته است.
غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی اظهارداشت: این توله‌ها در مرکز نگهداری یوزپلنگ‌های شاهرود شرایط خوبی دارند. وی افزود: هم تغذیه هم وضعیت نگهداری از این دو توله خوب است و در حال حال حاضر هیچ خطری جان آن‌ها را تهدید نمی‌کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که شرایط این تیم برای شروع فصل جدید فوتبال کشور اصلا خوب نیست گفت: در طول عمرم یاد ندارم استقلال شرایطی به این سختی داشته باشد.
همسر سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن گفت شوهرش در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است اما شرایطش پایدار است.
معاون رئیس جمهور ترکیه می‌گوید وضعیت اردوغان بسیار خوب است.
زلنسکی با بیان اینکه به تسلط مجدد بر اراضی اوکراین اطمینان دارد، در عین حال اذعان کرد: «وضعیت میدانی، خوب نیست، ولی ما بخشی از خاک خود را آزاد کرده‌ایم».
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اجرای قانون جهش تولید مسکن به هیچ وجه قابل قبول نیست و دولت برای تأمین مسکن اقشار کم درآمد باید برنامه جدی داشته باشد.
مخبر بیان داشت: در ایران گره بین دل‌های مردم و مسئولان وجود دارد و حلقه وصل بین خود مردم و بین مردم و مسئولان و هم بین رهبری و مسئولان و مردم است و هر حادثه رخ دهد رنجیده‌ترین دل، دل مسئولان و رهبری است.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه وضعیت ارزی خوب است، گفت: به دنبال ایران قوی هستیم و باید در بحث مدیریت بحران سرمایه‌گذاری کرد، این بحث کلیدی در اداره کشور است.
تیم‌ملی جوانان درحالی برای حضور در رقابت‌های حساس قهرمانی آسیا آماده می‌شود که برخلاف اخباری که منتشر می‌شود، اوضاع این تیم اصلا مساعد نیست.
بازیکنان مصدوم استقلال به زودی می توانند به تمرینات بازگشته و در دسترس ساپینتو باشند.
‏‬نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وضعیت فروش نفت و تحقق درآمدهای نفتی خوب است و در این شرایط سازمان برنامه و بودجه باید در تخصیص بودجه بهتر عمل کند.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: بر اساس اخبار واصله از اداره کل حفاظت محیط زیست سمنان و گزارش‌های کارشناسان، حال توله‌ها بسیار خوب ارزیابی می‌شود و یک مرحله بحرانی رشد برای تغییر عادت غذایی را در پیش رو داریم.
بعد از گزارش‌هایی که درباره وخامت حال پله و قریب‌الوقوع بودن مرگ او منتشر شد بیمارستان محل بستری اسطوره برزیلی اعلام کرد حال عمومی او بهبود پیدا کرده و پله در وضعیت پایدار قرار دارد.
حال حسین رونقی خوب است و هیچ احیای قلبی صورت نگرفته است وی به زودی مرخص خواهد شد.
در حالی که نساجی بهترین نتایج ممکن را در دیدارهای خانگی‌اش به دست آورده، نفتی‌های آبادان نتایجی کاملا ناامیدکنندای را در آبادان ثبت کرده‌اند.
خداروشکر حال ایشان خوب است و مشکل خاصی نبوده است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: هنوز هم توصیه ما این است که زائران ماندگاری و مدت سفر خود در عراق و کربلا را کم کنند و برگشت خود را به روز اربعین یا دو روز بعد از آن موکول نکنند.
شرایط این بازیکن طبق نظر پزشکان معالجش خوب است، اما نوع تمرینات این بازیکن بستگی به شرایط بدنی او دارد
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۱۷۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۳۰۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ