مخالفان اردوغان یک ائتلاف شش نفره با عنوان «ائتلاف ملت» میان شش حزب مخالف اردوغان تاسیس کرده‌اند. دو هفته قبل زمانی که این ائتلاف، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری‌خواه خلق را به عنوان نامزد نهایی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرد، مرات آکشنر، رهبر حزب خوب اعلام کرد که از این ائتلاف کناره‌گیری می‌کند. با این حال زمانی که مقرر شد اکرم امام‌اوغلو و منصور یاواش معاونان او باشند، آکشنر از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد و بار دیگر به ائتلاف موسوم به میز شش نفره بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتفاقات رخ داده میان دو باشگاه سپاهان و تراکتور طی ماه‌های اخیر، این رقابت را از حالتی که در گذشته داشت، به طور کلی خارج کرده است.
رایان گیگز، ستاره اسبق منچستریونایتد، از اتهام خشونت خانگی علیه نامزد سابقش تبرئه شد.
رایان گیگز، ستاره سابق منچستریونایتد، از اتهام خشونت خانگی علیه نامزد سابقش تبرئه شد.
هیچکس مثل کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز خیانت نکرده ولی رئیس رئال، ستاره فرانسوی را بخشیده و خیلی ها معتقدند او هرگز دو بار اشتباه نمی‌کند.
کیانوش رستمی با یک تصمیم اشتباه و سهراب مرادی به خاطر مصدومیت نتوانستند سومین المپیک خود را تجربه کنند.
یزدانی و یوسفی در رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور اول شدند.
لانس با قطعی کردن صعود خود به چمپیونزلیگ به دو دهه دوری خود از این رقابت ها پایان داد.
جدایی دو بازیکن پرسپولیس برای فصل بعد حتمی خواهد بود.
اهواز - رئیس جمهور بعد از سفری ۲ روزه به استان خوزستان، لحظاتی پیش اهواز را به مقصد تهران ترک کرد و به سفر خود پایان داد.
خواکین سانچز، کاپیتان 41ساله بتیس، اعلام کرد بعد از دو دهه حضور در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد.
در سطحی کلان‌تر، احیای محافظه‌کاران، می‌تواند دوران نزدیک به دو دهه میدان‌داری نهاد‌های شبه‌نظامی و امنیتی در جناح راست را پایان دهد و رهبری سیاست در این جناح را به سیاستمداران بازگرداند. همان رویایی که ناطق‌نوری در سال ۱۳۸۴ داشت؛ اما از دل آن کابوسی، چون احمدی‌نژاد درآمد. اگر خواب کوتاه مهدی کروبی در آن بامداد تاریخ‌ساز سال ۱۳۸۴ صحنه انتخابات را دیگرگونه کرد؛ شاید پایان دوران خواب ناطق‌نوری در سال ۱۴۰۲، صحنه سیاست در ایران را تغییر دهد.
مناقشات واگذاری جزیره آشوراده به بخش خصوصی از حدود دو دهه پیش در دولت‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا در جریان است و فعالیت حامیان محیط‌زیست تاکنون مقیاس این طرح را از ۳۸۰ هکتار به ۲۲ هکتار رسانده است. در این راه نه تنها گروه ستاد مردمی حامیان آشوراده از عیسی کلانتری، رییس وقت سازمان محیط‌زیست در دولت گذشته شکایت کرده‌اند که حتی موفق شدند که اجرای آن را لغو کنند اگرچه این پایان ماجرا نبود.
کمتر از دو ماه از پایان دو دهه مدیریت پایدار در کمیته ملی پارالمپیک می گذرد اما برخی اتفاقات و جریانات در همین مدت زمان کوتاه نشان می دهد که آغاز فصل تازه این کمیته با آشفتگی همراه بوده است.
ستاره ترکی‌ه‎ای کشتی جهان و المپیک اعلام کرد برنامه ویژه ای را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در نظر دارد تا در اوج از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.
شرکت بازرگانی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام، دو مجموعه باقیمانده وزارت جهاد کشاورزی تا پایان دی ماه به پنجره واحد هوشمند دولت الکترونیک متصل می‌شوند.
امروز کرواسی و مراکش در رده بندی جام جهانی به مصاف هم می‌روند و روز یکشنبه هم مسابقات با برگزاری فینال آرژانتین - فرانسه به پایان می رسد.
در حال حاضر، شرکت فضایی متعلق به ایلان ماسک، 3500 ماهواره استارلینک نسل اول را به فضا پرتاب کرده و مجوز FCC را برای پرتاب 7500 ماهواره نسل دوم دیگر تا قبل از پایان این دهه دریافت کرده است.
با تولید آخرین بوئینک ۷۴۷ ملکه آسمان‌ها به پایان راه خود رسید. شرکت بوئینگ بیش از پنج دهه به تولید این هواپیمای چهار موتوره پرداخته بود و حالا با چرخش دنیای هواپیماسازی به سوی غول‌های دو موتوره، این پروژه محبوب کنار گذاشته شده است.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار طولانی بیش از دو سال برای پرداخت پاداش پایان خدمت حق آنها نیست، چرا که بازنشستگان برای این مبلغ در حوزه معیشت خود برنامه‌ریزی کرده‌اند.
به نظر می رسد که دیگر سلطه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بر جایزه توپ طلا به پایان رسیده است.
نازنین ملایی و امیرحسین محمودپور در رتبه دوم فینال های B و C روئینگ قهرمانی جهان قرار گرفتند.
اولین صحنه مهم نیمه دوم بین دو تیم استقلال و نساجی خیلی زودتر از حد تصور رخ داد.
تنها دو روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فرصت باقی است اما هنوز تصمیم نهایی مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال، مشخص نیست
تیم فوتبال سپاهان موفق شد با دو گل از یاسین سلمانی و رامین رضائیان در دقایق 52 و 57 استقلال را در وضعیت سختی قرار بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ