وزیر دفاع روسیه در راس هیئتی بلندپایه به منظور شرکت در هفتادمین سالگرد «روز پیروزی»  کره شمالی، به پیونگ‌یانگ سفر خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر اراکی ها از استقلال خوزستان میزبانی می‌کنند.
شاهرود- زیست کره توران شاهرود یکی از مهم‌ترین ذخیره‌گاه‌های جانوری کشور میزبان جمعیت کثیری از گورخر ایرانی است.
با امضای قرارداد فی مابین کمیته پاراالمپیک آسیا و برگزارکنندگان پنجمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، قزاقستان به صورت رسمی به عنوان میزبان این بازی ها انتخاب شد.
میزبانی از بزرگترین هلدینگ گردشگری روسیه در ایران با هدف افزایش تعاملات گردشگری و زمینه‌سازی جذب سرمایه‌گذار همزمان با آغاز لغو روادید رسمی گروهی دو کشور انجام شد.
رهبر کره شمالی در جریان میزبانی از هیئت اعزامی چین به پیونگ‌یانگ به منظور حضور در مراسم «روز پیروزی»، گفت که کره شمالی همکاری با پکن را افزایش خواهد داد.
رودخانه سن بعد از ۱۰۰ سال شاهد رقابت شناگران در المپیک خواهد بود.
استونی برای نظامیان ناتو از دیگر کشورها منطقه اسکان جدید خواهد ساخت.
2 داور بین المللی تکواندوی کشورمان در رقابت‌های چالش گرندپری 2023 به میزبانی کشورهای کره جنوبی و سنگال قضاوت خواهند کرد.
سرخ‌های تهران و تبریز باید خیلی زود در لیگ برتر به مصاف یکدیگر بروند.
کنفدراسیون کبدی آسیا برنامه مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی را اعلام کرد و حریفان ایران مشخص شدند.
پنجمین نشست شورای حکام مرکز مطالعات پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس درآسیای غربی و مرکزی، این هفته در تهران برگزار می‌شود.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از یک هفته سخت می‌خواهیم با تمام قدرت برابر آلمان بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.
میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.
مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا که از امروز به میزبانی ایران آغاز می شود در مجموع ۴۱ هزار دلار جایزه نقدی دارد که برای برترین‌های سه بخش مسابقات در نظر گرفته شده است.
«پرابال ساکسنا»، محقق سیاره‌شناس مرکز پرواز‌های فضایی گودارد ناسا، در گفتگو با Space.com می‌گوید: «با توجه به تحقیقات اخیر پیرامون محیط‌هایی که حیات میکروبی می‌توانند در آن‌ها دوام بیاورند، یکی از جذاب‌ترین چیز‌هایی که تیم ما کشف کرده، این است که شاید نقاطی زیست‌پذیر برای این شکل از حیات در برخی نواحی بدون هوا و نسبتاً محافظت‌شده این کره وجود داشته باشد.»
رئیس فدراسیون والیبال پس از بازدید از امکانات و مذاکره با مسئولین استان آذربایجان غربی، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ را به شهر ارومیه داد.
حدود ۲ دهه دیگر، بزرگ‌ترین رویداد هندبالی آسیا در اصفهان برگزار خواهد شد که سپاهانِ میزبان به‌عنوان قهرمان لیگ باشگاه‌های ایران در آن حاضر خواهد بود.
مشخصا تهدید اصلی این سلاح برای کشورهای کره جنوبی و ژاپن است که بسیاری از شهرهای ساحلی آنها میزبان پایگاه های آمریکا هم هستند.
شهردار سئول از ایده میزبانی مشترک الپیک با کره شمالی چشم‌ پوشید.
مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا ۹ آبان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود و از سوی مربی تیم ملی ۴ بازیکن برای شرکت در این مسابقات معرفی شدند.
تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی دو کشور قطر و عربستان را متهم به مراوده مالی نامتعارف با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعطای حق میزبانی کرد.
به نوشته روزنامه الشرق الاوسط عربستان، کشور قطر به میزبانی جام ملت‌های 2023 آسیا نزدیکتر است.
بعد از انصراف چین، کشور کره جنوبی شانس بالایی برای میزبانی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ فوتبال آسیا دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ