شهردار سئول از ایده میزبانی مشترک الپیک با کره شمالی چشم‌ پوشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهر تاشکند در کشور ازبکستان به عنوان میزبان پنجمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان معرفی شد.
شهر تاشکند در کشور ازبکستان به عنوان میزبان پنجمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان معرفی شد.
با امضای قرارداد فی مابین کمیته پاراالمپیک آسیا و برگزارکنندگان پنجمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، قزاقستان به صورت رسمی به عنوان میزبان این بازی ها انتخاب شد.
طبق تقویم فدراسیون جهانی شمشیربازی، ایران به زودی میزبان یک دوره مسابقات بین‌المللی است؛ رویدادی که برگزاری آن در فاصله چند روزه تا بازی‌های آسیایی انتقاداتی را متوجه مسئولان مربوطه می‌کند.
کمیته ملی المپیک اسامی رشته ها و تعداد ورزشکاران اعزامی به نوزدهمین دوره بازیهایی آسیایی که به میزبانی هانگژو چین برگزار خواهد شد را اعلام کرد.
اندونزی از میزبانی دومین دوره بازی‌های ساحلی جهان کنار کشید.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اولین دوره بازی‌های دریایی و ساحلی، گفت که این بازی‌ها آغازی برای میزبانی مسابقات چندرشته‌ای در کشور است.
برلین امسال میزبان بازی‌های جهانی «المپیک ویژه» است. در بازی‌های «المپیک ویژه» ورزشکارانی شرکت می‌کنند که دارای اختلالات ذهنی هستند. حدود ۷۰۰۰ ورزشکار از ۱۷۰ کشور جهان گرد هم آمده اند تا در ۲۴ رشته ورزشی در طول بازی‌های جهانی المپیک ویژه ۲۰۲۳ با هم رقابت کنند. شعار بازی‌های امسال این است: «باهم شکست‌ناپذیریم». بازی‌های «المپیک ویژه» امسال با ایده‌ای تازه برگزار می‌شود. در این بازی‌ها نه تنها سه نفر اول مدال می‌گیرند، بلکه ورزشکاران دیگر نیز جوایزی را دریافت می‌کنند. این رویداد با بازی‌های پارالمپیک فرق دارد. پارالمپیک در هر دوره پس از بازی‌های المپیک برگزار شده و در آن ورزشکارانِ دارای معلولیت جسمانی شرکت می‌کنند. بازی‌های المپیک ویژه هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و دو دوره تابستانی و زمستانی دارد.
دوره بازآموزی نجات در ارتفاع برای اعضای تیم کوهنوردی کارگری استان مازندران به میزبانی هیئت کوهنوردی شهرستان سوادکوه و در فضای باز دیواره سنگ نوردی ورسک برگزار شد.
دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی جهان ناشنوایان به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.
تفاهم نامه میزبانی مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ زنان کشور با حضور رییس و نایب رییس فدراسیون و رییس هیات خوزستان به امضا رسید.
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی دستجات آزاد کشور سال ۱۴۰۱ به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی سال 1401 به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.
قهرمان سه دوره جام ملت‌های آسیا برای اولین بار فرصت میزبانی این مسابقات را به دست آورد.
رسانه‌ها از میزبانی آمریکا در رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای جنوبی خبر دادند.
دومین دوره مسابقات کبری قهرمانی جوانان جهان به میزبانی ایران برگزار می‌شود.
فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی دو کشور قطر و عربستان را متهم به مراوده مالی نامتعارف با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعطای حق میزبانی کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما این است که با ارتقای جایگاه ایران در بازی‌های آسیایی، در این دوره به میزبانی هانگژو حضور پیدا کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما این است که با ارتقای جایگاه ایران در بازی‌های آسیایی، در این دوره به میزبانی هانگژو حضور پیدا کنیم.
ورزشکاران ایران با کسب مجموع ۱۳۳ مدال رتبه سوم جدول مدالی بازی های کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه را کسب کردند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان کشورمان به رنگ نقره‌ای باشد. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را حریف واگذار کرد. شاگردان الساندرا کمپدلی با پذیرش این شکست به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اکتفا کردند تا نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران به رنگ نقره‌ای شود.
نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با شکست حریفی از کشور میزبان به مدال طلای پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی دست یافت.
ندا شهسواری در رقابت‌های تنیس روی میز پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی با شکست حریفی از کشور میزبان به فینال راه یافت.
میزبانی دومین دوره پاورلیفتینگ جام باشگاه‌های جهان رسماً به کشور ایران اعطا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ