میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال قطر در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه موفق به برتری مقابل هند شد.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از امروز به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد. ایران مدافع عنوان قهرمانی است و باید برای کسب جام با تیم‌ قدرتمندی چون ژاپن در رقابت کند.
رئیس فدراسیون والیبال ابراز امیدواری کرد که مرحله نهایی لیگ ملت‌ها نیز در ارومیه برگزار شود.
ارومیه- فرماندار ارومیه گفت: همه اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای داشتن یک میزبانی در خور شأن استان با دستگاه‌های متولی صورت گرفته است.
در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر اراکی ها از استقلال خوزستان میزبانی می‌کنند.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
سیمرغ و دریاچه ارومیه دو شاخصه مهم پوستر بیست‌ودومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه است.
رئیس فدراسیون والیبال برای بررسی شرایط میزبانی ارومیه در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا 2023 وارد این شهر شد.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود و پس از برگزاری ۴۵ دیدار، تیم‌های برتر جام ۲۲ معرفی خواهند شد.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور 18 تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
با امضای قرارداد فی مابین کمیته پاراالمپیک آسیا و برگزارکنندگان پنجمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، قزاقستان به صورت رسمی به عنوان میزبان این بازی ها انتخاب شد.
میزبانی از بزرگترین هلدینگ گردشگری روسیه در ایران با هدف افزایش تعاملات گردشگری و زمینه‌سازی جذب سرمایه‌گذار همزمان با آغاز لغو روادید رسمی گروهی دو کشور انجام شد.
میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.
رئیس فدراسیون والیبال پس از بازدید از امکانات و مذاکره با مسئولین استان آذربایجان غربی، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ را به شهر ارومیه داد.
رئیس فدارسیون والیبال پس از بازدید از امکانات و مذاکره با مسئولین استان آذربایجان غربی، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 را به شهر ارومیه داد.
ارومیه - رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: چهل و سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی روزهای ۴ و ۵ خرداد ماه به میزبانی شهر ارومیه برگزار می شود.
رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت این هیات در آستانه جام تختی، گفت: آماده برگزاری باشکوه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در شهر ارومیه هستیم.
بعد از پایان بازی پیکان و نود ارومیه، هواداران تیم میزبان به داخل زمین آمدند و حواشی زیادی به وجود آوردند.
ترمیم چمن ورزشگاه تختی 1 ساعت قبل از دیدار نود ارومیه - پیکان در چهارچوب رقابتهای جام حذفی ایران 1401/02
ورزشگاه تختی ارومیه در حالی از دقایقی بعد میزبان بازی پیکان خواهد بود که هیچ اثری از چمن سبز در این ورزشگاه دیده نمی‌شود.
ارومیه - فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۲۵ کیلوگرم شمش طلا به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در مرزهای شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی خبر داد.
دومین اردوی تیم ملی هاکی سالنی کشور جهت آماده سازی جام جهانی 2023 آفریقای جنوبی، در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند سازمان یافته قاچاق سلاح و کشف ۷۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از آنها در ارومیه طی عملیات مشترک نیروهای مرزبانی و پلیس استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ