به نوشته روزنامه الشرق الاوسط عربستان، کشور قطر به میزبانی جام ملت‌های 2023 آسیا نزدیکتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنزما جیمی جامپ را دست خالی نفرستاد
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل مخالف اقدام عربستان سعودی برای توسعه برنامه هسته‌ای است.
سجده شکر رونالدو که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می‌شود، بازتاب گسترده‌ای را در میان رسانه‌های جهان و کاربران توئیتر داشت.
سجده شکر رونالدو که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می شود، بازتاب گسترده ای را در میان رسانه های جهان و کاربران توئیتر داشت.
باشگاه الهلال برای جذب ستاره تیم ملی ایران به صورت رسمی وارد عمل شد.
وزارت‌خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای اقدام تحریک‌آمیز امروز وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی، در تعرض به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
لیونل مسی که برای تبلیغ گردشگری عربستان به ریاض رفته، پس از شکست مقابل لوریان، تمرین پی‌اس‌جی را از دست داد. برخی از بازیکنان در اردوی PSG در نتیجه سفر لیونل مسی به عربستان سعودی پس از دیدار یکشنبه مقابل لوریان که با شکست انجام شد، شوکه شده‌اند.
اعتراض رونالدو به اعلام نشدن پنالتی در بازی النصر-الرائد سوژه هواداران شد.
بعد از توافق ایران و عربستان امام جمعه مدینه در اقدامی بی سابقه حدیثی از حضرت رسول (ص) در مورد امام علی (ع) می‌خواند! این کار بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه ای عربستان سعودی داشته است. منبع: ایران
استراتژیست برجسته آمریکایی در سخنانی به توافق ایران و عربستان سعودی در زمینه از سرگیری روابط دیپلماتیک که با میانجیگری چین انجام شد، واکنش نشان داد.
استراتژیست برجسته آمریکایی در سخنانی به توافق ایران و عربستان سعودی در زمینه از سرگیری روابط دیپلماتیک که با میانجیگری چین انجام شد، واکنش نشان داد.
هواداران الهلال عربستان با اتوبوس از ریاض راهی دوحه خواهند شد تا به حمایت از این تیم مقابل فولاد ایران بپردازند.
انتقال ابرستاره پرتغالی به لیگ عربستان به فوتبال اروپا ضربه مهلکی زد.
"عوض القرنی" ۶۵ ساله در سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی بازداشت شد. در آن زمان کارزار سرکوبگرانه دولت عربستان سعودی علیه هر فردی که از "محمد بن سلمان" ولیعهد آن کشور انتقاد می‌کرد آغاز شده بود.
وزارت دفاع سعودی هدف از این تمرین نظامی را حفاظت از خطوط حمل و نقل دریایی، مقابله با تهدیدات علیه تاسیسات نفتی، حفاظت از آزادی کشتیرانی دریایی و تقویت مفهوم اقدام و فعالیت مشترک در میان واحد‌های شرکت کننده اعلام کرد.
بعد از جام جهانی، قطری‌ها قصد دارند میزبانی بازی‌های المپیک را هم برعهده بگیرند.
جزیره تاروت در قسمت شرقی شبه‌جزیره عربستان و در حاشیه خلیج فارس واقع شده و با مساحتی حدود ۷۰ کیلومترمربع، ۱۲۰ هزار نفر را در خود جای داده است. این جزیره چندین روستا و شهر دارد. شهر‌های تاروت، دارین و دیراه از جمله شهر‌های این جزیره‌اند.
سازمان حقوق بشر اروپا-عربستان از تهیه وعده غذا برای یکی از افراد تحت تعقیب امنیتی، به عنوان یکی از اتهامات «احمد آل ادغام» نوجوان محکوم به اعدام از سوی رژیم سعودی نام برد.
سرآنالیزور مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با اشاره به معیارهای انتخاب بهترین بازیکن هر بازی، گفت: همه از باخت تیم ملی ایران مقابل ژاپن شوکه شدند چون صحبت از برد ایران با اختلاف چهار گل بود.
سازمان عفو بین الملل از مقامات عربستان خواست احکام اعدام علیه سه جوان سعودی را متوقف نمایند.
در پی اقدام عربستان و اوپک پلاس به کاهش تولید روزانه نفت، قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه طرحی در سنا و مجلس نمایندگان به دنبال توقف فوری فروش تسلیحات نظامی به ریاض هستند.
رژیم سعودی با معرفی طیف متنوعی از نرم افزار‌ها در شبکه‌های اجتماعی، سعی دارد فضا را برای فعالیتِ فعالان و منتقدان تنگ‌تر کند. در این راستا، صدور احکام قضایی سنگین اخیر علیه دو زن عربستانی (۳۴ و ۴۵ سال حبس برای "سلما الشهاب" و "نورا بنت سعید القحطانی") که اقدام به انتشارِ محتوا‌هایی در فضای مجازی در انتقاد از رژیم سعودی کرده بودند نمود‌هایی از این رویه رژیم سعودی در نظر گرفته می‌شود.
حجت‌الاسلام ذوالنور در رابطه با دستگیری یکی از حجاج ایرانی پس از در دست گرفتن عکس حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر آن‌ها با حسن رفتار متقابل عمل نکنند طبیعتا جمهوری اسلامی هم دست به اقدام متقابل می زند.
کمیته ملی المپیک و پارالمپیک عربستان با ارسال درخواستی داوطلب میزبانی بازی‌های آسیایی زمستانی ۲۰۲۹ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ