حدود ۲ دهه دیگر، بزرگ‌ترین رویداد هندبالی آسیا در اصفهان برگزار خواهد شد که سپاهانِ میزبان به‌عنوان قهرمان لیگ باشگاه‌های ایران در آن حاضر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با امضای قرارداد فی مابین کمیته پاراالمپیک آسیا و برگزارکنندگان پنجمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، قزاقستان به صورت رسمی به عنوان میزبان این بازی ها انتخاب شد.
طبق تقویم فدراسیون جهانی شمشیربازی، ایران به زودی میزبان یک دوره مسابقات بین‌المللی است؛ رویدادی که برگزاری آن در فاصله چند روزه تا بازی‌های آسیایی انتقاداتی را متوجه مسئولان مربوطه می‌کند.
کمیته ملی المپیک اسامی رشته ها و تعداد ورزشکاران اعزامی به نوزدهمین دوره بازیهایی آسیایی که به میزبانی هانگژو چین برگزار خواهد شد را اعلام کرد.
در فاصله دو ماه تا آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو، از قطارهای مخصوص هانگژو ۲۰۲۲ رونمایی شد. این قطار با سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند و بین شهرهای هانگژو، نینگبو، ونژو، جین‌هوا، شائوژینگ و هوژو در استان ژی‌جانگ حرکت می‌کند که قرار است در طول بازی‌ها میزبان مسابقات باشند./ایسنا
شهر هاربی پایتخت استان هیلنوگجیانگ چین بعنوان میزبان بازی‌های زمستانی آسیایی معرفی شد.
شهر هاربین، پایتخت استان هیلنوگجیانگ چین بعنوان میزبان بازیهای زمستانی آسیایی 2025 معرفی شد.
اندونزی از میزبانی دومین دوره بازی‌های ساحلی جهان کنار کشید.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اولین دوره بازی‌های دریایی و ساحلی، گفت که این بازی‌ها آغازی برای میزبانی مسابقات چندرشته‌ای در کشور است.
FIBA برنامه بازی‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به میزبانی امارات را اعلام کرد.
دبیر انجمن کوراش گفت: مسابقات انتخابی کوراش درون اردویی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو چین امروز در دو بخش دختران و پسران به میزبانی بجنورد در کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد.
بجنورد- دبیر انجمن کوراش گفت: مسابقات انتخابی کوراش درون اردویی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو چین امروز در دو بخش دختران و پسران به میزبانی بجنورد در کمپ تیم‌های ملی کوراش برگزار شد.
شهردار سئول از ایده میزبانی مشترک الپیک با کره شمالی چشم‌ پوشید.
رسانه‌ها از میزبانی آمریکا در رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای جنوبی خبر دادند.
شانزدهمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بزرگسالان با هدف حضور موفق در بازی‌های آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک از 10 بهمن در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.
بجنورد- دبیر انجمن کوراش کشور از تغییرات کادر فنی تیم‌های ملی کوراش خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی به منظور آمادگی برای بازی‌های آسیایی هانژو چین در بجنورد برگزار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز به سوالات پیرامون صدور مجوز ایمنی ورزشگاه آزادی پاسخ می‌دهد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما این است که با ارتقای جایگاه ایران در بازی‌های آسیایی، در این دوره به میزبانی هانگژو حضور پیدا کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما این است که با ارتقای جایگاه ایران در بازی‌های آسیایی، در این دوره به میزبانی هانگژو حضور پیدا کنیم.
دربار سعودی برای میزبانی پروژه «تروجنا» را با بودجه‌ای ۵۰۰ میلیون دلاری در اقامتگاه کوهستانی در استان تبوک در غرب این کشور کلید زده
عربستان سعودی به عنوان میزبان بازی‌های آسیایی زمستانی 2029 انتخاب شد.
عربستان سعودی به عنوان میزبان بازی‌های آسیایی زمستانی 2029 انتخاب شد.
عربستان کاندیدای میزبانی بازی‌های زمستانی شد!
کمیته ملی المپیک و پارالمپیک عربستان با ارسال درخواستی داوطلب میزبانی بازی‌های آسیایی زمستانی ۲۰۲۹ شد.
داراب- فرماندار ویژه داراب گفت: روستای کوهستانی «گلی کوه» داراب به دلیل در معرض خطر بودن سیلاب تخلیه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ