باشگاه الدحیل قطر از عقد قرارداد با کیم مون هوان، هافبک اهل کره جنوبی، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - در نخستین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، ژاپن، چین، قطر، عراق ، کره‌جنوبی و چین‌تایپه حریفان خود را شکست دادند.
ابراهیما دیالو، بازیکن فرانسوی تیم ساوتهمپتون انگلیس، با عقد قراردادی به الدحیل قطر پیوست.
تیم فوتبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی آسیا برابر قطر با نتیجه تساوی متوقف شد تا صعودش به مرحله بعد به بازی با کره جنوبی گره بخورد.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی دقایقی قبل در مصاف با الدحیل قطر تن به شکست داد.
برای نخستین بار در ۱۰ سال گذشته، تیمی به جز السد و الدحیل قهرمان جام حذفی قطر شد.
السد با کسب پیروزی پُر گل مقابل الدحیل اجازه نداد صدرنشین لیگ ستارگان زودتر از هفته پایانی به جام برسد.
رییس فدراسیون فوتبال قطر معتقد است تیم ملی این کشور عملکرد قابل قبولی در رقابت‌های جام جهانی 2022 داشته است.
کاپیتان پیشین تیم ملی ایران معتقد است اگر مربی دیگری روی نیمکت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌نشست، ملی‌پوشان کشورمان نتیجه بهتری نمی‌گرفتند.
کیلیان امباپه در دو دقیقه همه داشته‌های مسی و آرژانتین را آتش زد و با دبل خود در فینال، بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاند! در گل دوم لئو توپ را در میانه میدان ازدست داد و همان توپ به گل دوم خروس‌ها بدل شد
کمیته برگزاری جام جهانی 2022 قطر، سورپرایزی را برای تیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها تدارک دیده است.
اگر روز یکشنبه مسی جام طلایی را بالای دست ببرد، بهترین قاب برای جشن قطری‌ها خواهد بود.
تعداد زیادی از هواداران کرواسی برای تشویق تیم ملی کشورشان برابر آرژانتین، راهی دوحه قطر شده اند.
رويارويى ايران و آمريكا كه دو هفته قبل در چارچوب جام جهانى ٢٠٢٢ قطر رخ داده بود، اين بار با حال و هوايى متفاوت در آيووا آمريكا رخ مى دهد.
کریستین پولیشیچ همانطور که پیش از جام جهانی هم تصور می‌شد ستاره ایالات متحده در این رقابت‌ها بود و به خوبی این ماموریتِ دشوار را پایان داد.
میزبان جام‌جهانی 2022 با شکست در سومین بازی مرحله گروهی بدون کسب امتیاز کنار رفت تا بدترین نتیجه میزبان در تاریخ این تورنمنت رقم بخورد.
«فلسطین قهرمان جام جهانی شد»، این عبارتی است که در شبکه‌های اجتماعی جهان عرب پرکاربرد بود. شبکه‌های اجتماعی، فلسطین را قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی کردند.
«فلسطین قهرمان جام جهانی شد»، این عبارتی است که در شبکه‌های اجتماعی جهان عرب پرکاربرد بود. شبکه‌های اجتماعی، فلسطین را قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی کردند.
کارشناس فوتبال اروپا که برای تمامی بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کرده است، گفت: همه چیز در قطر عالی است و ایران به عنوان یکی از همسایگان این کشور باید بهترین استفاده را ببرد.
تیم قطر یک به مقام قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی مردان آسیا 2022 دست یافت.
آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال پیش بینی کرد که تیم ملی ایران از گروه خود صعود خواهد کرد.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان ایران، در گفتگو با "ورزش سه" شرایط این تیم پیش از دیدار فینال قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی را تشريح کرد.
السد باز هم روی اشتباه عجیب و غریب یک گلر جوان، دروازه اش را باز شده دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ