تیم قطر یک به مقام قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی مردان آسیا 2022 دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الدحیل قطر از عقد قرارداد با کیم مون هوان، هافبک اهل کره جنوبی، خبر داد.
ابراهیما دیالو، بازیکن فرانسوی تیم ساوتهمپتون انگلیس، با عقد قراردادی به الدحیل قطر پیوست.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی دقایقی قبل در مصاف با الدحیل قطر تن به شکست داد.
ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل قطر تن به شکست دادند.
رییس فدراسیون فوتبال قطر معتقد است تیم ملی این کشور عملکرد قابل قبولی در رقابت‌های جام جهانی 2022 داشته است.
کیلیان امباپه در دو دقیقه همه داشته‌های مسی و آرژانتین را آتش زد و با دبل خود در فینال، بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاند! در گل دوم لئو توپ را در میانه میدان ازدست داد و همان توپ به گل دوم خروس‌ها بدل شد
کمیته برگزاری جام جهانی 2022 قطر، سورپرایزی را برای تیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها تدارک دیده است.
اگر روز یکشنبه مسی جام طلایی را بالای دست ببرد، بهترین قاب برای جشن قطری‌ها خواهد بود.
تعداد زیادی از هواداران کرواسی برای تشویق تیم ملی کشورشان برابر آرژانتین، راهی دوحه قطر شده اند.
کریستین پولیشیچ همانطور که پیش از جام جهانی هم تصور می‌شد ستاره ایالات متحده در این رقابت‌ها بود و به خوبی این ماموریتِ دشوار را پایان داد.
میزبان جام‌جهانی 2022 با شکست در سومین بازی مرحله گروهی بدون کسب امتیاز کنار رفت تا بدترین نتیجه میزبان در تاریخ این تورنمنت رقم بخورد.
«فلسطین قهرمان جام جهانی شد»، این عبارتی است که در شبکه‌های اجتماعی جهان عرب پرکاربرد بود. شبکه‌های اجتماعی، فلسطین را قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی کردند.
«فلسطین قهرمان جام جهانی شد»، این عبارتی است که در شبکه‌های اجتماعی جهان عرب پرکاربرد بود. شبکه‌های اجتماعی، فلسطین را قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی کردند.
کارشناس فوتبال اروپا که برای تمامی بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کرده است، گفت: همه چیز در قطر عالی است و ایران به عنوان یکی از همسایگان این کشور باید بهترین استفاده را ببرد.
آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال پیش بینی کرد که تیم ملی ایران از گروه خود صعود خواهد کرد.
تیم استرالیا یک به عنوان دومین فینالیست رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا در سال 2022 معرفی شد تا در دیدار نهایی به مصاف قطر یک برود.
تیم قطر یک با شکست نماینده چین به عنوان نخستین فینالیست رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا در سال 2022 معرفی شد.
تیم والیبال ساحلی قطر یک با شکست استرالیا سه به جمع چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان آسیا راه یافت.
تیم‌های قطر یک و استرالیا سه با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی و هشت تیم برتر رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا صعود کردند.
تیم قطر یک که در رتبه چهارم رده‌بندی فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد، در نخستین مسابقه خود در قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست چین دو شد.
تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا 2022 با اقتدار حریف خود را شکست داد.
در میان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه تیم آلمان، بلژیک و عربستان سعودی کمپ‌های متفاوتی را برای مدت زمان اقامت‌شان در قطر انتخاب کرده‌اند.
تور آزاد والیبال ساحلی آسیا با پیروزی دو تیم ژاپن یک و قطر یک در نخستین روز مسابقات آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ