منصور حقیقت‌پور از چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی در واکنش به خبر تسنیم درباره لاریجانی می‌گوید: طیفی که اکنون حاکم است، خودش را حق و ولایی مطلق می‌بیند و ازمنظر این جریان افراد دیگر یا فتنه گر هستند یا جاسوس و خائن هستند و خالص نیستند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک جریان ضد علم در همه عرصه‌ها شکل گرفته است که می‌خواهد از طریق جایگزین کردن شبه علم به جای علم، هدف خود را که نابودی کشور است پیش ببرد و این کار را از طریق رواج شبه علم در پزشکی آغاز کرده است. ناآگاهی و خرافه‌پرستی و جهل، سمومی است که نیاز به واردات ندارد و صد درصد تولید داخل است و برای درمان بیماری‌های مردم تجویز می‌کنند ولی ثمره آن را نه در سلامت که در سیاست می‌چینند.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
پناهیان می‌گوید بعضی از افراد بی‌بندوباری را می‌خواهند به یک جریان مدیریت شده قوی تبدیل کنند، مگر مساجد ما مرده‌اند؟ مگر جوانان انقلابی ما مرده‌اند؟
چرا وزیر کشور از استیضاح توسط نمایندگان مجلسی که اساسا مدافع همین دولت هستند، استقبال نمی‌کند؟ چرا تیم رسانه‌ای دولت به حامیان توضیح نمی‌دهد اگر آن بند در ابلاغیه وزارت کشور درست بود، چرا از آن عقب‌نشینی شد؟ و مهم‌تر از همه اینکه چرا با فشار رسانه‌ای تلاش می‌کنند مانع از حضور وزیر کشور در جایگاه استیضاح شوند؟
همین‌که چنین برجی قرار است به صورت یکجا فروشی عرضه شود، می‌تواند نشان‌دهنده ردپای یک نهاد دیگر در جریان این معاملات به عنوان خریدار باشد.
برخی از جریان سازی‌های اخیر برای عمده کردن مباحث حاشیه‌ای را یک روند خطرناک می‌دانم. شیوه غیر متعارف دولت فعلی برای تدوین برنامه هفتم نشان می‌دهد که گویا برخی در حال فراهم کردن نان برای مافیا‌ها هستند؟! برای اولین بار شاهد هستیم سندی تدوین شده که در آن مشارکت دستگاه ها، مناطق و بخش‌ها از شکل گیری این سند حذف شده است لذا این شیوه برنامه ریزی مشکوک است.
یک نماینده مجلس گفت: دولت اشتباهات بزرگ و زیادی انجام داده است یکی از اشتباهاتش این بوده که در ارتباط با استفاده از نیرو‌های توانمند و متخصص کشور، کوتاهی کرد و بخش زیادی از این نیرو‌ها را کنار گذاشت. جریانی که به اصرار می‌خواست این دولت بر سر کار بیاید، امور کشور را به دست گرفت و سایر افراد را خصوصا در حوزه اقتصادی و زیرساخت‌ها از صحنه خارج کرد.
من به‌عنوان یک فرد در اکباتان زندگی می‌کنم و طی این چهارماه اعتراض و حضور مردم در خیابان برای بروز نارضایتی‌هایشان بسیار محدود و حتی می‌توانم بگویم در این دوره اعتراضات هیچ کدام نامی از خاندان پهلوی، رضاشاه، محمدرضا یا رضا پهلویِ پسر را نیاورده‌اند. پس چنین پایگاهی وجود ندارد که بگوییم چه اتفاقی در داخل و فضای سیاسی جامعه افتاده است و چه تاثیری بر معترضان داخلی دارد. این جریان در آن سوی مرز‌ها به‌دنبال تحمیل خودشان بر اعتراضات مردمی هستند و می‌خواهند بگویند ما صدای نارضایتی مردم هستیم.
مرضیه وحیددستجردی نخستین وزیر زن جمهوری اسلامی در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: می‌خواهند یک طرحی را در مجلس تصویب کنند که قبل از اینکه مقامی در مورد یک موضوع صحبت کند، اگر کسی درباره آن نظر بدهد، جرم محسوب شود. این برای جمهوری اسلامی خیلی زشت است. شعار ما، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. آزادی یکی از پایه‌های انقلاب است. باید به آزادی بها بدهیم و جوانان باید این را ببینند و درک کنند.
مرضیه وحیددستجردی نخستین وزیر زن جمهوری اسلامی در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: می‌خواهند یک طرحی را در مجلس تصویب کنند که قبل از اینکه مقامی در مورد یک موضوع صحبت کند، اگر کسی درباره آن نظر بدهد، جرم محسوب شود. این برای جمهوری اسلامی خیلی زشت است. شعار ما، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. آزادی یکی از پایه‌های انقلاب است. باید به آزادی بها بدهیم و جوانان باید این را ببینند و درک کنند.
شاویت توضیح داد: «چیزی که دیدیم این است که اسید گلیوکسیلیک می‌تواند جذب پوست شود و وقتی وارد جریان خون شد می‌تواند به اگزالات [مولکول‌های کوچکی که توانایی تشکیل بلور دارند]متابولیزه شود، سپس به کلیه‌ها رفته و باعث آسیب شود. اگزالات یک مولکول طبیعی است که مقادیر بیش از اندازه آن می‌تواند باعث نارسایی کلیه شود.»
به گفته دانشمندان، شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر جریان عبور و مرور در جهان واقعی نشان می‌دهند که این ایده قطعا شایستگی دارد. به عنوان مثال، چراغ سفید در برخی موارد می‌تواند تاخیر‌های ناشی از ترافیک را تا بیش از ۹۰ درصد کاهش دهد.
هوش مصنوعی می‌تواند به روزنامه‌نگاران در حفظ جریان حرفه‌ای و در عین حال دستیابی به بهره‌وری و موفقیت بیشتر برای روزنامه‌نگاری محلی (خبر‌های مخصوص یک منطقه جغرافیایی) کمک کند.
علی‌اصغر عنابستانی گفت: در مجلس دنبال طرحی هستیم که دوباره بتوانیم طرح ضابطه‌مند‌کردن فضای مجازی را به جریان بیندازیم. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر هیچ قاضی‌ای در هیچ کجای کشور نمی‌تواند مثلا حکم بدهد و تلگرام را فیلتر کند؛ چراکه بر اساس یک ضابطه و چارچوب فعالیت می‌کند.
محمد فاضلی، جامعه‌شناس ایرانی و استادیار سابق دانشگاه شهیدبهشتی: وقتی «میانداری» فحش و تبدیل به «وسط‌باز» می‌شود، نشان می‌دهد در یک جریان طبیعی جامعه دوقطبی شده و در جریان سیاسی هم عده‌ای می‌خواهند از این جریان طبیعی استفاده کنند.
این روز‌ها اتفاق‌های حیرت‌آوری در دنیای هوش‌مصنوعی در جریان است که البته همه آن‌ها خوب نیستند. حالا همه در مورد سیستم‌هایی مثل ChatGPT صحبت می‌کنند؛ سیستمی که می‌تواند متنی را تولید کنند که گویا یک انسان آن را خلق کرده. شاید استفاده از این سیستم، سرگرم‌کننده و بامزه به نظر برسد؛ ولی جوانب منفی متعددی نیز دارد؛ چرا که در شرایطی که این سیستم در تقلید سبک کاری انسان‌ها بسیار خوب است، اما از نکات منفی آن نیز نباید غافل شد که از این جمله می‌توان به احتمال استفاده از چت‌بات‌ها برای تولید انبوهی از اطلاعات نادرست اشاره کرد.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
شکی نیست که رژیم غذایی نقش مهمی در سلامت مغز دارد و یک رژیم غذایی مناسب، جریان خون خوب در مغز را موجب می‌شود. بسیار شبیه آنچه می‌خواهید برای تغذیه و محافظت از قلب خود بخورید. تحقیقات نشان داده است که رژیم غذایی مدیترانه‌ای کمک می‌کند تا مغز در دوران پیری شکل خود را حفظ کند و این نوع رژیم منجر به بهترشدن عملکرد شناختی، حافظه و هشیاری می‌شود.
لکنت یک اختلال گفتاری است که بر جریان گفتار تأثیر می‌گذارد و از مهم‌ترین و متداول‌ترین اختلالات تکلمی نیز است. لکنت می‌تواند برقراری ارتباط با دیگران را سخت کند و ممکن است باعث ایجاد ناامیدی در افراد مبتلا به آن شود.
مدافع میانی تیم فوتبال گل‌گهر در جریان پیروزی یک بر صفر مقابل شاگردان مهدی تارتار زننده گل سه امتیازی تیمش شد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
موضوع هسته‌ای ایران و توافق صورت‌گرفته بر سر آن یعنی برجام تبدیل به یک موضوع حیثیتی و ارزشی برای دو طرف ایرانی و امریکایی شده است این نگاه سبب شده تا در جریان مذاکرات چه در مقطع برجام و چه در مقطع کنونی منطق طرفین در مذاکره براساس بازی با حاصل جمع صفر و نه مضاعف باشد رویکردی که پیامد آن در مذاکرات دیپلماتیک چیزی جز بن‌بست نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ