باید اشتباهات خود را قبول کنیم. اگر عیبی هست، از جوانان بخواهیم راهنمایی‌مان کنند و قبول کنیم و انجام دهیم. جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفتگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد. باید یک فضای شفاف‌تر و میدان وسیع‌تری برای تحرکات همه پیدا شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سران گروهک تروریستی منافقین در حال تدارک مقدمات کار برای انتقال اعضای این گروهک از آلبانی به کانادا هستند، این تصمیم پس از فشار‌های شدید دولت آلبانی بر آن‌ها و مذاکرات ناکامشان با فرانسه برای انتقال به آنجا گرفته شده است.
سران گروهک تروریستی منافقین در حال تدارک مقدمات کار برای انتقال اعضای این گروهک از آلبانی به کانادا هستند. این تصمیم پس از فشارهای شدید دولت آلبانی بر آنها و مذاکرات ناکامشان با فرانسه برای انتقال به آنجا گرفته شده است.
ادعای منافقین در رابطه با اقدام تروریستی در مجتمع قضائی قدس تهران کذب بود.
دادگاه آلبانی با مستنداتی که اخیرا در ماجرای پاکسازی مقر گروهک مجاهدین خلق در تیرانا دست یافته‌، با تروریستی خواندن فعالیت آن، با صدور حکمی ورود «مریم رجوی» سرکرده آن به آلبانی را ممنوع کرد.
یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: منافقین بعد از اسارت می‌گفتند که ما حتی دستمان به اسلحه هم نخورده بود ولی در سرپل ذهاب به ما تفنگ دادند.
در حالی که فرانسه روزهای گذشته شاهد بی‌سابقه‌ترین اعتراضات علیه حاکمیت خود است، دولت این کشور با حمایت از برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر دشمنی خود با ملت ایران را اثبات کرد.
خطیب نماز عید قربان گفت: سروران مسئول، کتک زدن خانم باحجاب منکر آشکار است. منتظر که و چه هستید اینکه جنایت کنند و بعد بگویند ببخشید ما تند شدیم. بی‌خود تند شدید چرا در جا‌های دیگر تند نمی‌شوید. بنابراین؛ از مسئولان محترم تقاضا می‌کنم پیش از این اجازه هتک حرمت حجاب را ندهند.
سرلشکر باقری در پیامی به مناسبت سالگرد هفتم تیر تصریح کرد: سرنوشت منافقین برای اپوزیسیون که به ملت و وطن خود پشت کرده‌اند و دلخوش به پشتیبانی دشمنان ملت ایرانند، باید عبرت‌آموز باشد.
پس از ورود پلیس ضدتروریسم آلبانی به کمپ اشرف ۳ برخی از تجهیزات رایانه‌ای و الکترونیکی گروهک منافقین توسط پلیس آلبانی ضبط شد.
دادستان کل کشور گفت: ۷۰۰ کیفرخواست همراه با لیستی از اسامی تروریست‌های سازمان منافقین در دستگاه قضایی تشکیل شده و به زودی دادگاه بین المللی مجازات آنها برگزار خواهد شد.
اگر روزی در روابط ایران و آمریکا تنش زدایی شود و دو کشور به سمت بهبود روابط پیش روند، فاتحه مجاهدین خلق و دیگر گروه‌های اپوزیسیون برانداز و وابسته خوانده می‌شود. اتفاقات اخیر را باید در همین راستا تحلیل کرد. مضافا اینکه تاثیر بهبود روابط ایران و عربستان را نیز نباید در تحولات اخیر مرتبط با کمپ اشرف ۳از نظر دور داشت.
کارشناس مسائل سیاسی گفت:سرنوشت منافقین برای گروههای سیاسی و اپوزیسیون که به غرب اعتماد دارند، درس عبرت خوبی است تا بدانند تعریف غرب از هرچیز و در هر زمانی متناسب با منافع خودش است.
مصطفی بهشتی یکی از ساکنین سابق پایگاه اشرف۳ در گفتگو با تلویزیون آلبانی گفت: ۲۱ سال در سازمان مجاهدین بودم و نتوانستم با مادرم تماس بگیرم ؛افراد قدیمی سازمان همشون نظامی هستند.
عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران به دست پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان بازداشت شد.
نورنیوز در صفحه توییتر خود نوشت: منافقین با توسعه خشونت و ترور می‌خواستند خود را لیدر اپوزیسیون معرفی کرده و موقعیتی نزد کشور‌های معاند ‎ایران خلق کنند.
امروز منافقین، یک گروه نوکر آمریکا هستند، با داعش که گروه دیگر دست پرورده آمریکا است.
یکی از اعضای سابق سازمان تروریستی مجاهدین خلق، با اشاره به مواضع این سازمان در حوادث سال ۱۴۰۱ در ایران و ترغیب به برداشتن حجاب بانوان گفت: پرسش اصلی این است که چرا همچنان زنان عضو سازمان مجاهدین خلق خود حجاب را رعایت می‌کنند؟
یکی از اعضای سابق سازمان تروریستی مجاهدین خلق با اشاره به مواضع این سازمان در حوادث سال ۱۴۰۱ در ایران و ترغیب به برداشتن حجاب بانوان گفت: سوال اصلی این است که چرا همچنان زنان عضو سازمان مجاهدین خلق خود حجاب را رعایت می‌کنند.
یکی از اعضای سابق سازمان تروریستی مجاهدین خلق با اشاره به مواضع این سازمان در حوادث سال ۱۴۰۱ در ایران و ترغیب به برداشتن حجاب بانوان گفت: سوال اصلی این است که چرا همچنان زنان عضو سازمان مجاهدین خلق خود حجاب را رعایت می‌کنند.
باید اشتباهات خود را قبول کنیم. اگر عیبی هست، از جوانان بخواهیم راهنمایی‌مان کنند و قبول کنیم و انجام دهیم. جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفت‌وگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد. باید یک فضای شفاف‌تر و میدان وسیع‌تری برای تحرکات همه پیدا شود.
یک فعال سیاسی گفت: منافقین، منبع اطلاعاتی، تحلیلی و محاسباتی سران اروپا شده‌اند و به همین دلیل دچار اشتباه محاسباتی می‌شوند.
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا گفت: دلیل نابسامانی‌ها هم ریشه در خرابکاری‌هایی دارد که از طریق نفوذی‌ها و گروه‌های معاند انجام می‌شوند که در راًس آنها منافقین و صهیونیست‌ها هستند تا از طریق ضربه زدن به مدیران دولت رییسی می خواهند ما را از کارآمدی سیستم ناامید کنند. برای مقابله با این سه مرحله٬ در وهله اول باید کارآمدی نظام مورد توجه قرار بگیرد. به‌هرحال اتفاق‌هایی که به امور قضایی و خرابکاری‌ها ربط پیدا می‌کنند، قابل‌ پیش‌بینی هستند.
احسان رضاپور کارشناس بازار سهام گفت: بازاری که معاملات ۲۰ هزار میلیاردی تومانی را تجربه کرده، می‌بایست با این افت‌ها و جذابیت‌های قیمتی، معاملاتی حداقل بین ۵ تا ۱۰ هزار میلیارد تومان را روزانه تجربه کند، اما به دلیل ترک و کوچ فعالان بازار بعضا معاملات خرد کمتر از ۲۵۰۰ میلیارد تومانی را ثبت می‌کند. این یعنی با بازار عملا مرده و نیمه جانی مواجهیم که برخلاف بازار‌های دیگر انگیزه‌ای برای حضور در میان فعالانش باقی نگذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ