مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، صبح سه‌شنبه در استادیوم الثمامه قطر برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه های تلویزیونی و سایت های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
معاون وزیر نیرو گفت: تنوع بخشی به منابع تولید برق با هدف اصلاح اقتصاد صنعت برق با عرضه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در بورس انرژی تسریع شده است.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: توفان با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سمیرم و دهاقان در جنوب استان اصفهان را درنوردید.
علیرضا بیگی نوشت: به فضل الهی ۱۰:۳۰ صبح در دادستانی کل و ساعت ۱۲:۳۰ در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پاسخگو خواهم بود. می‌دانم پیمودن مسیر حق و عدالت پر مخاطره و آکنده از مشقت خواهد بود.
تصویری از ساعت مچی لوکس و برند یحیی گل‌محمدی در دیدار مقابل استقلال در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. گفته می‌شود که قیمت این ساعت ۸میلیارد ریال است!
یکصدمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مثل همه دیدارهای گذشته این دو تیم بدون حضور بانوان برگزار خواهد شد.
نمازجمعه این هفته تهران امروز جمعه ۲۶ اسفند به امامت حجت‌الاسلام حاج علی اکبری برگزار خواهد شد و طبق روال هر هفته، ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های مصلی امام خمینی (ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود.
«خالد زدران» سخنگوی فرماندهی پلیس کابل گفت حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در پی انفجار یک بمب مغناطیسی چسبیده به یک خودرو در حوزه استحفاظی ناحیه دوم شهر کابل انفجاری رخ داد، اما در این رویداد به کسی آسیبی نرسیده است.
پدر و دختری که زیر آوار مانده بودند، بعد از ١٣٠ ساعت با تلاش امدادگران هلال احمر ایران و ترکیه زنده خارج شدند.
محققان چینی اخیراً آزمایشی را برای یک فناوری هایپرلوپ در شهر «داتونگ» در استان شاآنشی چین انجام دادند که شامل سه آزمایش ۲۱۰ متری در یک خط مخصوص قطار‌های مغناطیسی بود.
یک هایپرلوپ فوق سریع در چین توانسته است با موفقیت اولین آزمایش خود را پشت سر بگذارد. این قطار سریع‌السیر در نهایت قرار است امکان حمل مسافر و بار با سرعتی در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر بر ساعت یا حتی سریع‌تر را داشته باشد.
وبگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نشست شورای حکام آژانس، چهارشنبه ۱۶ نوامبر [۲۵ آبان]، ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی در وین آغاز می‌شود و تا ۱۸ نوامبر [ ۲۷ آبان]ادامه خواهد داشت.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین این حوادث را بخوانید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: ساعت ۲:۴۸ بامداد امروز یکشنبه ۱۵ آبان، خبر آتش سوزی در یک برج مسکونی واقع در منطقه ۲۲، خیابان کاج، تقاطع خیابان اقاقیا به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و حریق در برج ۱۵ طبقه‌ای رخ داده بود که پنج طبقه منفی نیز داشت.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز خبری مبنی بر وقوع تصادف میان دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محور خواف واقع در استان خراسان رضوی به امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.
بر اساس اعلام یکی از مسافران تهران- بوشهر هواپیمایی آسمان، این پرواز در ساعت ۵ صبح امروز (دوشنبه) دچار نقص فنی در زمان استارت موتور شد. ترکیدگی موتور منجر به آتش‌سوزی شد و نهایتاً با حضور نیرو‌های آتش‌نشانی عملیات حریق در فرودگاه مهرآباد انجام و به هیچ مسافری آسیبی وارد نشده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۰۰ نئونازی ارتش اوکراین در حملات هوایی ارتش روسیه کشته شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۰۰ نئونازی ارتش اوکراین در حملات هوایی ارتش روسیه کشته شده‌اند.
ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ مرتبه آتش‌بس در استان «الحدیده» را نقض کرده است.
شیائومی واچ S1 پرو به یک صفحه دایره‌ای ۴۶ میلی متری و بدنه فولادی ضد زنگ مجهز شده است. این ساعت هوشمند دارای مانیتور ضربان قلب ۲۴ ساعته و سنسور SpO2 نیز می‌باشد و قادر است الگو‌های خواب، سطح استرس و دمای پوست را ردیابی کند.
مدیر ارتباطات و امور بین المل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به منظور رفاه حال شرکت کنندگان، سرفاصله حرکت قطارها از ابتدای صبح تا ساعت ۱۰:۳۰ کاهش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ