روند لاک پشتی واردات خودرو به گونه ای است که به نظر می رسد مسئولان عجله‌ای برای واردات ندارند و یا شاید با توجه به مشکلات ارزی، دست به عصا شده اند. این در حالی است که تا چند روز دیگر، آیین نامه ورود خودروهای کارکرده نیز نهایی و ابلاغ خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران یوونتوس دوست ندارند که روملو لوکاکو خرید بعدی باشگاه محبوبشان باشد.
سبزپوشان ذوب‌آهن اصفهان امروز با شعار «رویش یک باور جدید» تمرینات خود را زیر نظر محمد ربیعی آغاز کردند.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور شعار روزهای هفته صنایع‌دستی در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
شعارهای عجیبی در جشن قهرمانی بارسلونا در لالیگا علیه وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، سر داده شد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر توجه به راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا، گفت: مرزبانی در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ نقش اساسی و تاثیرگذار دارد.
هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با صنعت نفت علیه مسئولان سازمان لیگ شعار دادند.
اوکراین اعلام کرده که آمادگی برای تقابل تهاجمی علیه روسیه را تقریبا کامل کرده است و زمانی که این عملیات (در جنوب اوکراین) آغاز شود نقطه عطفی در این جنگ به شمار خواهد رفت.
اندک تماشاگران منچستری حاضر در ورزشگاه تاتنهام هری کین را تشویق می‌کنند.
مدافع آلومینیوم تاکید دارد تیمش نتایج خوبی در این فصل داشته است.
رشید مظاهری روز خاصی را در ورزشگاه یادگار امام تبریز سپری کرد.
هواداران منچسترسیتی در دیدار امروز مقابل لیورپول شعارهایی علیه یورگن کلوپ سر دادند و باشگاه سیتی با صدور اطلاعیه‌ای این شعارها را محکوم کرد.
هواداران استقلال در جریان بازی امروز علیه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل این باشگاه شعارهایی را سر دادند.
آمادگی کروز برای تحقق شعار سال 1402/ ضرورت توجه به رشد تولید
ادر سخا مدیرعامل گروه صنایع تولیدی کروز با اشاره به شعار سال ١٤٠٢ تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: رشد اشتغال و تولید در کنار توجه به داخلی سازی کیفی از برنامه‌های اصلی کروز است
پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
سخنگوی پلیس، شعار نوروز ۱۴۰۲ فراجا را «نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای» اعلام کرد.
در حالی که شمار جان باختگان زلزله ترکیه به 29 هزار و 605 نفر افزایش یافت، وزیر خارجه این کشور از بازگشایی فرودگاه استان «هاتای» و آمادگی آنکارا برای تسهیل ارسال کمک ها به سوریه خبر داد.
بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن جامعه تاب آور» در مدارس سراسر کشور برگزار شد.
بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب آور در مدارس سراسر کشور برگزار شد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت مس از جمله صنایع استراتژیک کشور به شمار می‌رود و آمادگی داریم به سهم خود از اقدامات توسعه‌ای در این صنعت حمایت کنیم.
البته این بدان معنا نیست که حقوق کلیه کارکنان دولتی دارای قرارداد کارگری به میزان ۵۷ درصد افزایش می‌یابد. در واقع حداقل دستمزد به این میزان رشد می‌کند و  سایر سطوح دستمزدی نیز باید منتظر افزایش ۳۸ درصدی باشند. در چنین شرایطی نباید حقوق و دستمزد کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون کار کمتر از پنج میلیون و ۵۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان در نظر گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ