رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز جلسات روزانه رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب از امروز، از احتمال اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب طی هفته آتی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تغییرات جدید روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام، امکان بروز درگیری در بازی تراکتور و پرسپولیس به عدد صفر میل می‌کند.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز جلسات روزانه رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب از امروز، از احتمال اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب طی هفته آتی خبر داد.
یورگن کلوپ اعتراف کرد که نمی خواهد پس از اتمام قراردادش در سال 2026 به مربیگری ادامه دهد اما این احتمال 100 درصد نیست.
او درباره احتمال جدایی محبی و قایدی گفت: شایعات هر روز وجود دارند. این حرف رسانه‌هاست و من چه می‌توانم بگویم. اکنون ما می‌خواهیم نساجی را شکست دهیم و همه تمرکزمان روی این بازی است.
با توجه به اعلام عدم آمادگی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای میزبانی از فینال جام حذفی، سازمان لیگ به دنبال انتخاب جانشین است.
قرعه‌کشی جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر دقایقی پیش در دوحه به اتمام رسید و تیم ملی ایران با آسان‌ترین حریفان ممکن همگروه شد تا شانس به امیر قلعه‌نویی و تیمش روی خوش نشان دهد.
سرمربی اسبق تیم ملی و مربی اسبق پرسپولیس، اتهام عجیبی به ریکاردو ساپینتو زده که به احتمال زیاد واکنش تند آبی‌های پایتخت را به دنبال خواهد داشت.
ساپینتو در فصل جاری چندین و چندبار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه و محروم شده است و اگر به این اتهام او هم رسیدگی شود، احتمال دارد چند بازی باقیمانده فصل را هم از دست بدهد.
با توجه به جدایی امیر قلعه‌نویی احتمالا نساجی مازندران خیلی خوش‌بینانه‌تر از بازی رفت به کسب سه امتیاز مقابل گل‌گهر می‌اندیشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: من با قاطعیت تمام عرض می‌کنم سر سوزنی احتمال ندارد که مسمومیت فرزندان عزیز ما کار نظام باشد این حادثه نه تنها ذره‌ای فایده به نظام ندارد بلکه بدترین خدشه و تشویه بر چهره نظام اسلامی است. کدام دولت عمداً چهره خود را خراب می‌کند.
باتوجه به برگزاری بدون تماشاگر بازی تراکتور - پرسپولیس، احتمال دارد ورزشگاه کوچکتر شهر تبریز میزبان این دیدار حساس باشد.
نیکزاد درباره مدت زمان بازسازی واحد‌های تخریب شده اظهار کرد: نوسازی واحد‌های روستایی که عموما یک طبقه هستند است حدود شش ماه زمان می‌برد؛ بنابراین با دریافت تسهیلات و وام بلاعوض به دست متقاضیان انتظار داریم تا پایان شهریورماه سال آینده فرآیند نوسازی واحد‌های روستایی به اتمام برسد.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: اگر اکنون در هفته‌های ابتدایی آغاز موج باشیم احتمالا تا اواسط اسفند ماه موج به اتمام برسد، ولی با این محاسبات احتمالا اوج یا پیک بیماری در بهمن ماه خواهد بود. البته همانطور که ذکر کردم این صحبت یک پیش‌بینی ۱۰۰ درصدی نیست؛ چرا که کرونا می‌تواند با غافلگیری هم پیش برود.
اینکه مجلس اصرار دارد برنامه از سوی دولت داده شود، آزمونی برای نمایندگان است، قانون برنامه بعد از اتمام این دوره مجلس بر کل کشور تاثیرگذار است و این سند بالادستی است، به دولت تاکید می کنیم اول برنامه را ارائه دهد و بعد بودجه را، و در رسانه ها مجلس را تحت فشار نگذارد. اینکه سال گذشته در تبصره ای، برنامه تمدید شد به این دلیل بود که دولت جدید است، اما از شهریور ماه دولت فرصت نگارش لایحه برنامه را داشت.
اخیرا محمد حسن جعفر (برادر شهید ابومهدی المهندس) و ۷۶ نفر دیگر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق و ضیاء الموسوی، سرپرست اطلاعات نظامی عراق و همچنین سفیر آمریکا در بغداد به خاطر جنایت ترور فرماندهان مقاومت (ابومهدی المهندس و سپهبد شهید سلیمانی) در فرودگاه بین المللی بغداد در دادگاه سوم الکرخ شکایت کردند.
ایوان تونی، مهاجم برنتفورد، از طرف اتحادیه فوتبال انگلیس به 232 مورد تخطی از قوانین مربوط به شرط‌بندی متهم شده و ممکن است با محرومیت مادام‌العمر روبرو شود.
مدودوف در واکنش به اظهارات «ولودیمیر زلنسکی» که گفته است با روسیه مذاکره نخواهد کرد بیان داشت: «اتمام حجت‌های فعلی در حد گرم کردن قبل از ورزش برای بچه‌ها است، اما در آینده، خواسته‌ها تغییر خواهند کرد».
31 شهریور جلسه انضباطی فیفا برای بررسی اتفاقات دیدار ایران – لبنان در استادیوم امام رضای مشهد برگزار می شود.
در پی طرح ادعایی در خصوص علت رحلت امام خمینی که با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها همراه بود، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
در روزهای گذشته مصاحبه ای در رسانه های مجازی از قول جناب آقای حمید نقاشیان منتشر گردیده بود که طی آن، ایشان مدعی احتمال ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (س) گردیده و بر وجود اسنادی در این باره در وزارت محترم اطلاعات نیز اشاره کرده بود.
در پی اعلام خبر کشته شدن ایمن الظواهری رهبر القاعده در کابل پایتخت افغانستان از سوی رئیس جمهور آمریکا، خانواده الظواهری در مصر درباره این رخداد اظهار بی اطلاعی کردند.
نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.
هنوز دولت و سازمان هدفمندی یارانه به شکل رسمی اعلام نکرده اند که زمان دقیق واریز یارانه ۱۴۰۱ کی است. اما در مرحله پیشین آن‌ها تاکید کرده بودند که در مرحله بعد واریز یارانه‌ها به روز‌های متوالی موکول نمی‌شود و واریزی یکجا صورت خواهد گرفت.
ایشان فرمودند راه حل چیست؟ همگی گفتیم ختم جنگ با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ یا شکل دیگر. امام نگران عدم وفای دشمن بودند و ناراحتی مردم حزب الله که احتمال اول را ضعیف و احتمال دوم را هم در مقابل خوشحالی بخش عظیمی از مردم و آثار مثبت صلح قابل تحمل دانستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ