اصفهان – تغییرات صورت گرفته در چهارباغ عباسی مردم اصفهان را دلواپس این محور تاریخی کرده و زمزمه هایی از سواره راه شدن این گذر فرهنگی به گوش می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حلقه ارتباط این نوع از مخدر‌ها و گیاه افدرا، جایی بیرون افغانستان و گاه در کشور‌هایی بسیار دورتر از منطقه خاورمیانه قرار دارند که این گیاه را وارد می‌کنند و بعد طی فرایندی از آن مخدر‌هایی مانند شیشه می‌سازند. چرخه اقتصادی کاملی که موجب شده، گروه‌های بزرگی از کشاورزان در همسایه شرقی ایران به کشت اومان روی بیاورند و با همراهی نسبی طالبان روبه رو شوند.
برخلاف هواداران پرسپولیس که بابت ضعف احتمالی در برخی پست‌ها نگرانی دارند، یحیی گل‌محمدی این روزها در سکوت کامل کار را دنبال می‌کند.
قیمت نفت در آغاز معاملات روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر باقی ماند زیرا نگرانی ها در مورد چالش های اقتصاد جهانی و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا،گمانه زنی های مربوط به کاهش عرضه اوپک پلاس را خنثی کرده است.
محافل نظامی رژیم صهیونیستی با اذعان نسبت به توان دفاع هوایی حزب الله لبنان، نسبت به پیشرفت روزافزون این حزب ابراز نگرانی کردند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
لیونل مسی قبل از جام جهانی برای تمدید قرارداد به پی اس جی پاسخ مثبت داده بود ولی پس از حذف از لیگ قهرمانان همه چیز تغییر کرد. مدیران پی اس جی حالا به شدت نگران هستند.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: اگر سیاست‌گذاری دولتمردان در سال آینده به درستی اعمال شود و تغییر کند، تورم روند کاهشی خواهد داشت با این حال نگرانی از تکانه‌های تورمی در سال آتی وجود دارد.
کارشناسان نگران این هستند که وقتی کاربران به پاسخ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که پاسخ‌های محاوره‌ای و خلاقانه‌تری را امکان‌پذیر می‌سازد، تغییر رویکرد می‌دهند، ممکن است این ربات‌ها جایگزین موتور جستجو شوند؛ بنابراین انتشار Bard موجب نگرانی سرمایه‌گذاران و در نهایت منجر به کاهش قیمت سهام شرکت الفبت شد، چرا که این نگرانی را ایجاد کرد که موتور جستجوی گوگل که مرغ تخم طلای این شرکت است، در خطر جایگزینی قرار گرفته است.
مصوبات کنکوری یکی پس از دیگری باعث شکل‌گیری اعتراض در میان داوطلبان این مسابقات علمی و سرنوشت‌ساز می‌شود. این روز‌ها نیز نوبت به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رسیده است که نسبت به سرنوشت خود در آزمونی که پیش رو دارند، نگران باشند.
تغییر سیستم بازی پرسپولیس در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان هدفی جز جبران وضعیت نگران کننده گلزنی این تیم ندارد.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی نسبت به تورنمتهای گذشته حداقل ۵ یا ۶ بازیکن در تایلند دارد.
صبح صادق در آخرین یادداشت خود به موضوعاتی، چون تکثرگرایی، قانون‌گرایی و فعالیت‌های حزبی به عنوان ضرورت‌های لازم برای افزایش مشارکت در انتخابات تاکید می‌کند. حسین نورانی نژاد درباره این یادداشت می‌گوید که مطلب خوبی است، اما توجهی به آن نمی‌شود و نتیجه‌ای از آن گرفته نشده است. فراموش نکنید اصلاح طلبان سال‌هاست به خاطر بیان همین عبارات و مفاهیم از عرصه رسمی قدرت بیرون نگه داشته شده‌اند. بنابراین از کلیت این نوع مباحث که در صبح صادق منتشر شده باید دفاع و آن را تایید کرد.
امروز هر انسان دغدغه‌مند نسبت به آینده ایران، چه در حکومت و چه در جامعه باشد، باید با فهم درست انتقادها، اعتراض‌ها و خواسته‌های ملت، ضرورت اصلاح و تغییر را بپذیرد و از افتادن کشور در چرخه خشونت به سهم خود جلوگیری کند. باید سخن همه مردم خصوصاً مردم معترض و ناراضی را به درستی شنید.
میل به یک غذای یکسان در مدت زمان طولانی می‌تواند از علائم اولیه آلزایمر باشد. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که تغییراتی در عادات غذایی افراد مبتلا به آلزایمر ایجاد می‌شود. آن‌ها ممکن است در یک دوره زمانی طولانی فقط میل به یک غذا داشته باشند که علت آن هم تغییرات مغزی و ذهنی آن‌ها است که لوب پیشین که پشت پیشانی و گوششان قرار گرفته تحت تاثیر قرار می‌گیرد و عملکرد آن متفاوت می‌شود و ممکن است رفتار‌های عجیب و غریب از فرد سر بزند. تغییر در اشتها هم ممکن است در افراد آلزایمری اتفاق بیفتد و ترجیحات آن‌ها در انتخاب غذا متفاوت شود.
شناسایی کتیبه های فارسی در بنگلادش،جوسازی وزارت خارجه کشورهای خارجی درباره ایران، نگرانی هتلداران از وضعیت موجود و تغییر کاربری کاخ مروارید خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
دبیر شورای نگهبان گفت: جایگاه مهم دانشگاهیان نزد مردم و نقش مهمی که دانشجویان در پیشرفت کشور ایفا کرده، باعث نگرانی دشمنان شده و آنها را واداشته تا برای تغییر اولویت‌های جریان دانشجویی و انحراف دانشگاه و دانشجو از مسیر خدمت به جامعه، برنامه‌ریزی کنند.
هماهنگ‌کننده روابط راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا در اظهاراتی عنوان کرد که دیدگاه واشنگتن درخصوص جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هیچ تغییری نکرده است.
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران گفت: البته از چند ماه قبل و با حذف ارز ترجیحی، بنا شد که مبنای ارز واردات مواد اولیه به نیمایی تغییر کند. البته در این زمینه مردم نباید هیچ نگرانی داشته باشند، زیرا در چارچوب طرح دارویار، دولت مابه التفاوت این رقم را پرداخت می‌کند و برای مصرف کننده نهایی مشکلی به وجود نمی‌آید.
همان طور که بزرگ می‌شوید و به ۳۰ و ۴۰ سالگی می‌رسید مغز شما نیز تغییر می‌کند. مغز شروع به کوچک شدن می‌کند و این روند در بقیه عمر ادامه می‌یابد. این کاهش قادر است تغییراتی در توانایی‌های شناختی شما ایجاد کند که می‌تواند دلیلی برای نگرانی درباره زوال عقل و بیماری آلزایمر باشد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر شناورسازی ساعات اداری و تغییر در طرح ترافیک اظهار کرد: شناور سازی ساعت کاری ادارات تنها به این معنی است که اگر مردم می‌خواهند به کارشان برسند نگران حضور خود در محل کار نباشند و استرس اول صبح را نداشته باشند.
تاد بولی، مالک چلسی، که از ناراحتی پی‌یر امریک اوبامیانگ به خاطر اخراج توماس توخل مطلع بود، با ستاره گابنی تماس گرفته و به او گفته است که جایگاهش در تیم با گراهام پاتر(مربی جدید) تغییر نخواهد کرد.
رشت- معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی تغییر کاربری اراضی در حاشیه شهرها را نگران کننده عنوان کرد و گفت: تحقیق، آموزش و دانش محوری در حوزه آب و خاک در اولویت قرار دارد.
دیوگو ژوتا، مهاجم مصدوم لیورپول از هم‌تیمی‌هایش خواست نگرانی را کنار بگذارند و برای تغییر شرایط لیورپول و بازگشت به روزهای خوب دست به دست هم بدهند.
بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تا پایان اسفندماه سال جاری پرداخت خواهد شد، اما به نظر می رسد که هنوز هم تکلیف سود سهام عدالت متوفیان مشخص نیست. از همین رو بسیاری از وراث متوفیانی که مشمول دریافت سود سهام عدالت بوده‌اند در پی یافتن راهی جهت نقد کردن این سود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ