شاهرود- مسئولان استان سمنان در حالی می‌گویند زمین برای مسکن ملی تامین شده که در برخی شهرها مانند دامغان، شاهرود، کلاته خیج و بیارجمند مردم از عدم واگذاری زمین گلایه دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبادان - قطعی و اُفت فشار آب در منطقه زمین شهری و روستای سید حسن حکیم سبب گلایه برخی از شهروندان شد.
مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با اعلام تازه‌ترین آمار شکایت کاربران در حوزه ارتباطات و مقایسه آن با سالهای قبل گفت: به تمام شکایات حوزه ICT رسیدگی می شود.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: مجلس صدای گلایه مردم را شنیده و از دولت می‌خواهد با شفاف سازی بیشتر و ایجاد راهکار‌های مختلف با تورم و گرانی‌ها مقابله کند.
شاهرود- مسئولان استان سمنان در حالی می‌گویند زمین برای مسکن ملی تامین شده که در برخی شهرها مانند دامغان، شاهرود، کلاته خیج و بیارجمند مردم از عدم واگذاری زمین گلایه دارند.
رصد میدانی خبرنگار مهر در برخی شهرستان ها حاکی از این بود که توزیع میوه دولتی تقریبا از سوم فروردین متوقف شده و تقاضا برای خرید سیب و پرتقال دولتی بی پاسخ ماند.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که مردم از وضعیت بازار بسیار گلایه مند هستند، گفت: بسیاری از این مشکلات، نارضایتی ها و مسائل اقتصادی قابل مدیریت و برطرف شدن است و مردم از مسئولان انتظار دارند با همراهی، هماهنگی و همفکری، مشکلات را از پیش راه مردم، انقلاب و نظام بردارند.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر از نمایندگان مردم قزوین در مجلس و برخی مدیران استان گلایه کرد.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از گرانی برخی از کالاهای اساسی و مایحتاج مردم گلایه کرد.
آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در دیدار با سردار رادان فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عدم اطلاع مردم نسبت به بعضی اقتدارآفرینی‌ها و اموری که موجب قدرت جمهوری اسلامی و اعجاب جهانیان شده است، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی و موشکی از قدرت خوبی برخورد است و مایه افتخارند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم و محوریت مردم در پیروزی انقلاب محور و اصل بوده است، گفت: قرار ما این بود که مسئولیت خودمان را به خوبی انجام بدهیم و مردم به خصوص پابرهنگان، محرومین و اقشار ضعیف را فراموش نکنیم؛ همچنین از بسیاری ترک فعل ها و ناترازی ها و نابسامانی ها گلایه و یادآوری می‌کردند که «قرارمان این نبود».
آیت الله العظمی وحید خراسانی تصریح کردند: این روزها گلایه های زیادی از معیشت به ما می رسد.تمام مسئولین توجه کنند وظیفۀ آنها رسیدگی و احیاءزندگی مردم است.
نماینده تربت جام و تایباد در مجلس گفت: از ستاد بحران گلایه داریم که مردم را در سرمای ۱۰ تا ۱۵ درجه زیر صفر رها کردند؛ ستاد بحران ما به گونه‌ای خود بحران است، مسئولان به آمار و ارقام روی کاغذ توجه نکنند.
مردم از ما گلایه دارند که چرا به مسئولین نسبت به مشکلات تذکر نمی دهیم، در حالی که ما مکرر تذکر داده و می دهیم و این تذکرات در سایت ما نیز منعکس است، حال اینکه چرا صداوسیما تذکرات مراجع را منعکس نمی کند، حتما مصلحتی دارد، اما مردم انتظار دارند که مسئولین به این تذکرات ترتیب اثر دهند.
آیت االله مکارم شیرازی: مردم از ما گلایه دارند که چرا به مسئولین نسبت به مشکلات تذکر نمی‌دهیم، در حالی که ما مکرر تذکر داده و می‌دهیم و این تذکرات در سایت ما نیز منعکس است، حال اینکه چرا صداوسیما تذکرات مراجع را منعکس نمی‌کند، حتما مصلحتی دارد، اما مردم انتظار دارند که مسئولین به این تذکرات ترتیب اثر دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسئولان باید بدانند، عدم همراهی مردم با اغتشاشگران به معنای رضایت آن‌‎ها از وضع موجود نیست؛ مردم از گرانی‌ها و نابسامانی‌ها گلایه‌مند هستند.
آیت الله نوری همدانی گفت: مردم از اینکه قیمت برخی از محصولات و کالا‌ها طی سال‌های اخیر افزایش چندین برابری پیدا کرده گلایه دارند.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت نسبت به دوره قبل درباره مناطق محروم چه تفاوتی داشته است؟ این گلایه از صولت مرتضوی به عنوان مسئول سفرهای استانی رئیس‌جمهور وجود دارد.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم از تبعیض گلایه دارند و توقع رفع تبعیض دارند؛ مردم از بکارگیری نیرو‌های غیرشایسته برای برخی پست‌ها گله‌مند هستند و اعتقاد دارند فلان مسئول توانمندی و تجربه لازم را ندارد و مسئولیت‌هایی به این افراد فاقد تجریه و توانمندی سپرده می‌شود.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است. وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است؛ وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد
معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
محسن رضایی گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
حسینی قمی با گلایه از افزایش شدید اجاره خانه‌ها گفت: می‌گویند بسته جدید ارائه دادیم؛ تا بیاد بسته شما اجرا بشود،کمر مستاجر زیر بار گرانی شکسته می‌شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ