بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توئیتر خود نوشت: پس از برگزاری ۴۵ جلسه کمیسیون تخصصی و ۷ جلسه هیئت وزیران، لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه امروز در جلسه فوق‌العاده دولت به تصویب رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا می‌توان گفت با آزادسازی ۶ میلیارد دلار، معادل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای ارزی دولت قبل که به دلیل تحریم در بانک‌های کره بلوکه شده بود ریال عملا موضوع ادعایی بدهی ۲۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل برای دولت جدید منتفی است و به عبارت دیگر، دولت روحانی خزانه را با مثبت ۳۰ هزار میلیارد تومان به دولت جدید تحویل داده است؟
بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت حقوق بازنشستگان، گفت: شخص رئیس جمهوری به وضعیت معیشتی و حقوق بازنشستگان بسیار حساس است و در جلسه‌ای تاکید داشت که هزینه‌های یک فرد بازنشسته از یک کارمند شاغل بیشتر است. دولت به هیچ وجه موافق کاهش حقوق بازنشسته‌ها نیست و اگر برداشتی اینچنین از لایحه برنامه هفتم توسعه شده صحیح نیست.
جهرمی سخنگوی دولت گفت: براساس نظر دولت فرآیند بکارگیری دکتر لطیفی به عنوان رئیس سازمان امور استخدامی، مطابق روال‌های قانونی انجام شده است.
محمدجواد آذری جهرمی با کنایه به فیلتر شدن تردز خطاب به مخاطبان نوشت: «دو سالی هست که دولت روحانی پایان یافته ... خداییش دیگه برای فیلتر تردز به ما خیرات نرسونید»
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در خصوص اینترنت بدون فیلتر گفت: اگر کسی موردی مشاهده کرد به بازرسی ویژه رئیس‌جمهور اعلام کند تا برخورد کنیم. خودمان هم شناسایی کنیم برخورد می‌کنیم.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: دولت با افزایش قیمت خودروی مدنظر شورای رقابت موافق نبود اما خارج از صلاحیت خود به مساله ورود کرد و سعی کرد تا حدی قیمت خودرو تعدیل شود.
سخنگوی دولت در خبر ساعت ۱۴ امروز تغییرات کابینه دولت را اعلام می‌کند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره شایعه افزایش قیمت بنزین در سال 1402 گفت: انتظار می رود مبنای پرسشگری و مطالبات رسانه های رسمی شایعات نباشد.
سخنگوی دولت در مورد توجه دولت به تشکل های مردم نهاد گفت: بنده در حوزه تشکل‌های مردم نهاد فعالیت کردم و خودم را نماینده سمن‌ها در دولت می‌دانم.
سخنگوی دولت بیان کرد: طبق دستور رئیس جمهور بنا به پیشنهاد وزارت تعاون اصلاحیه سند تعاون آماده شده و به زودی و پس از تصویب نهایی جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.
بهادری جهرمی در ادامه درباره سامانه و جزئیات کامل اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: سامانه مولدسازی در راستای شفافیت رونمایی شده و تمامی جزئیات مولدسازی اموال دولتی در سامانه قابل دسترسی است. همه طرح‌ها جهت اطلاع عموم در سامانه قرار گرفته و حتی طرح‌هایی که اجرایی نشده است نیز قابل مشاهده است.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: لایحه برای برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها نهایی شده و به زودی بعد از انجام کارهای کارشناسی در دولت تصویب و به مجلس فرستاده خواهد شد.
بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز دولت به سوال درباره تغییر تیم اقتصادی دولت پاسخ داد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم در نشست با نخبگان گفت: در قضایای اخیر معترضانی هم داشتیم که اتفاقا آشوبگران مانع شنیدن صدای آن‌ها شدند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جلسه پرسش و پاسخ با انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: تا دلتان بخواهد دولت سیزدهم موارد حضور در متن مردم در حوادث دارد.
جهرمی با بیان اینکه دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید و حرف آن ها را نشنید و با آنها امنیتی برخورد کرد و صدای آنها را خفه کرد. دولت قبل اجازه نداد صدای مردم شنیده شود و همین مسئله باعث شده تا حجم زیادی از اعتراض تجمیع شود و حالت انفجار به خودش بگیرد.
جهرمی با بیان اینکه دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید و حرف آن ها را نشنید و با آنها امنیتی برخورد کرد و صدای آنها را خفه کرد. دولت قبل اجازه نداد صدای مردم شنیده شود و همین مسئله باعث شده تا حجم زیادی از اعتراض تجمیع شود و حالت انفجار به خودش بگیرد.
سخنگوی دولت در پاسخ به دانشجویی که درباره کمبود دارو سوال کرده بود؟ گفت: «من دخترم را بخاطر تحریم ظالمانه دارو توسط ایالات متحده از دست دادم قطعا بیشتر از همه این موضوع را درک میکنم»
سخنگوی دولت گفت: تاپیش از دولت سیزدهم، فقط ۱۹ میلیون دوز واکسن وارد شد، دولت سیزدهم در ۵ ماه بیش از ۱۳۱ میلیون دوز وارد کرد.
سخنگوی دولت گفت: تاپیش از دولت سیزدهم، فقط ۱۹ میلیون دوز واکسن وارد شد، دولت سیزدهم در ۵ ماه بیش از ۱۳۱ میلیون دوز وارد کرد.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: دولت مصمم به اصلاح نظام بانکی است.
آذری جهرمی به ادعای تکمیل پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم واکنش نشان داد.
گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از محصولات و همچنین خدمات خود را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به نمایش می‌گذارد.
بهادری جهرمی گفت: ما با هرگونه دسته‌بندی کردن و طبقه‌بندی کردن مردم برای ارائه خدمات مخالف هستیم و حتما باید در چارچوب قانون همه مردم از خدمات عمومی و شهروندی و از حقوق اساسی خود بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ