ایرنا، ساعاتی پیش با درج خبری از قول یک منبع آگاه نوشته بود: استعفای میرکاظمی از ریاست سازمان برنامه و بودجه به هیچ عنوان صحت ندارد و وی در حال تدوین برنامه هفتم و لایحه بودجه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همچنین خبرگزاری دولت به نقل از یک منبع آگاه، خبر داده که سازوکار استفاده از این منابع نیز به این صورت است که پول بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی به یکی از بانک‌های سوئیس منتقل می‌شود و در آنجا تبدیل به یورو خواهد شد. این خبرگزاری تاکید کرده است واریز وجوه به بانک‌ سوئیسی تایید شده و این ارقام آماده انتقال به قطر است.
خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) از شنیده شدن صدای انفجار شدید در مجاور پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه الشدادی در شرق استان الحسکه سوریه خبر دادند.
صبح امروز برخی از کانال‌ها از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. خبرگزاری دولت دراین باره نوشت حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
صبح امروز برخی از کانال‌ها از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. خبرگزاری دولت دراین باره نوشت حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
رسانه های آمریکا از برگزاری جلسات دولت «بایدن» درباره رویدادهای روسیه خبر می دهند.
خبرگزاری رسمی کویت (کونا) شامگاه امروز یکشنبه خبر داد امیر کویت با صدور فرمانی خطاب به نخست وزیر این کشور، دستور تشکیل کابینه را صادر کرد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی در حاشیه برگزاری جلسه هیأت دولت از لایحه دولت برای اصلاح ساعات کاری خبر داد.
خبرگزاری دولتی ژاپن ساعاتی پیش از شکست پروژه موشکی کره شمالی در مرحله دوم پرتاب خبر داد؛ روشن شدن غیرعادی پیشرانه ماهواره و به دنبال آن کاهش نیروی محرکه‌ به سقوط آن در دریای زرد انجامید.
خبرگزاری دولتی ژاپن ساعاتی پیش از شکست پروژه موشکی کره شمالی در مرحله دوم پرتاب خبر داد؛ روشن شدن غیرعادی پیشرانه ماهواره و به دنبال آن کاهش نیروی محرکه‌ به سقوط آن در دریای زرد انجامید.
خبرگزاری دولتی دمشق (سانا) دقایقی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق پایتخت سوریه خبر داد.
«تسنیم» در انتشار خبر این دیدار عکس آقای عراقچی را سانسور کرده است و «فارس» نام او را از خبر حذف کرده است.
خبرگزاری دولتی چین در اوایل این هفته گزارش خبر داد که باستان‌شناسان در چین توالتی را کشف کردند که احتمالاً یکی از قدیمی‌ترین توالت‌های کشف شده در جهان است.
یک خبرگزاری روسی از سفر «ویاچسلاو ولودین» رئیس دومای روسیه به ایران در ماه آتی میلادی خبر داد.
به دنبال انتشار برخی اخبار ضد و نقیض پیرامون وضعیت سلامت جسمانی میرحسین موسوی آخرین نخست‌وزیر ایران، خبرگزاری دولت (‌ایرنا) ار پی‌گیری‌ خبرنگار سیاسی خود خبر و گزارش داد: "او برای چکاپ معمولی به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرده است".
سخنگوی دولت از برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت دولت برای جمع‌بندی اصلاحات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در روز شنبه (فردا) خبر داد.
کمیته سازماندهی تظاهرات وابسته به هیئت چارچوب هماهنگی امروز چهارشنبه از آمادگی برای برگزاری تظاهرات در راستای فشار به گروههای سیاسی به منظور تشکیل کابینه جدید دارای اختیارات کامل خبر داد.
خبرگزاری دولت از برکناری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به دستور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح با تأکید بر اینکه دولت موقت صلاحیت تشکیل انتخابات زودهنگام را ندارد، از مخالفت قاطع این ائتلاف با برگزاری انتخابات زودهنگام قبل از تشکیل دولت جدید خبر داد.
خبرگزاری فارس از معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت به مجلس خبر داد، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت که هیچ نامه ای از سمت دولت برای معرفی وزیر کار به مجلس ارسال نشده است.
یک نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق از تلاش نمایندگان برای تعیین زمان برگزاری جلسه آینده به منظور انتخاب رئیس جمهور این کشور خبر داد.
خبرگزاری دولت ژاپن از ابتلای نخست وزیر این کشور به ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس از حمله موشکی به بازار شهر الباب در سوریه خبر داد؛ شهری واقع در استان حلب که در حال حاضر تحت کنترل گروهی از مخالف‌های بشار اسد است که مورد حمایت دولت ترکیه قرار دارند. در جریان حمله‌های موشکی  به شهر الباب دست‌کم ۱۵ نفر جان‌ باخته و ده‌ها نفر نیز مجروح شده‌اند.  به‌ گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه در میان کشته‌شدگان سه کودک نیز حضور داشتند و شمار مجروح‌های این حمله موشکی ۳۰ نفر است.
خبرگزاری رویترز از طرح دولت بایدن برای کمک نظامی جدید ۸۰۰ میلیون دلاری به اوکراین خبر داد.
خبرگزاری دولتی سوریه از زمینه سازی های ارتش ترکیه برای حمله احتمالی به مناطقی در شمال خاک سوریه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ