محمد حسین مرادمند با گلزنی برابر مس، خاطره تلخ دور رفت را به دست فراموشی سپرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهادت عموی ساکت الهامی، سرمربی مس رفسنجان، سبب شد تا شهردار تهران برای عرض تسلیت به منزل این مربی برود.
شهادت عموی ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان سبب شد تا شهردار تهران برای عرض تسلیت به منزل این مربی برود.
دربی تهران تا مهرماه به تعویق افتاد
شاگردان علیرضا منصوریان تا شروع لیگ اردوی خود را در تهران برپا کرده‌اند و البته در دیداری دوستانه حاضر خواهند شد.
تیم فوتبال گل‌گهر پس از برپایی اردویی یک هفته‌ای در ترکیه تا ساعاتی دیگر به ایران بازخواهد گشت.
سعید الهویی به دانشگاه تهران رفته تا دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان را از نزدیک تماشا کند.
ستاره سرشناس مس رفسنجان عصر جمعه به تهران می رسد و کار خود را با مس رفسنجان شروع خواهد کرد.
تا روز سه‌شنبه روند افزایش نسبی دما و از روز چهارشنبه کاهش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، برای وضعیت جوی این استان ورود سامانه بارشی، افزایش ابر و وزش باد شدید و همچنین افزایش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما، مورد انتظار است.
مهاجرت‌های اجباری و پناهجویی‌های ناشی از بحران مناقشات مسلحانه و سیاسی که موجب مهاجرت‌های توده‌ای می‌شود، یک مسوولیت بین‌المللی است و نه مسوولیت یک‌جانبه‌ای از سوی همسایه یا همسایگان کشور‌های بحران‌زده یا بحران‌خیز. مسوولیتی که متاسفانه در بحران اخیر افغانستان به‌تن‌هایی بر دوش دولت و ملت ایران افتاد. چه زمانی که همه کشور‌های همسایه افغانستان به‌جز ایران مرز‌های خود را روی مردم افغانستان بستند و چه بعد از آنکه کمک‌ها و حمایت‌های بین‌المللی به‌دلایل مختلفی، چون ملاحظات سیاسی کشور‌های حمایت‌کننده، تحریم‌های بین‌المللی و نیز برخی ملاحظات داخلی کم و محدود شد.
بررسی میزان پرداختی از مبلغ قرارداد اعضای تیم‌ها توسط مدیران باشگاه‌ بعد از گذشت 2 ماه از پایان سوپرلیگ زنان در این گزارش از "ورزش سه"
از روز دوشنبه تا پایان هفته روند افزایش نسبی بیشینه دما دور از انتظار نخواهد بود، اما با توجه به بارش در روز چهارشنبه برای این روز کاهش نسبی دمای روزانه پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی دمای هوا در تهران ۳ تا ۴ درجه کاهش می‌یابد و بارش‌ها به شکل باران و برف تا چهارشنبه ادامه دارد.
تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از راه آهن بستان آباد- تبریز( خاوران) فاصله ریلی تهران تا تبریز پنج ساعت کوتاه‌تر می‌شود.
جوان نوشت: در جریان فتنه ۸۸، پس از نگاشتن نامه بی سلام، سخنان هاشمی رفسنجانی در آخرین نماز جمعه خویش، دومین مرحله دمیدن بر کوره اغتشاشات قلمداد می‌شود. وی در آن خطبه با پذیرش تلویحی تقلب در انتخابات، خواهان گشوده شدن فضا بر فتنه گران و بازگشت آنان به عرصه سیاسی و مطبوعاتی شد. علاوه بر این، نفس حضور هاشمی در نماز جمعه، موجد اغتشاشاتی اطراف دانشگاه تهران شد که تا ساعت‌ها ادامه یافت.
جوان نوشت: در جریان فتنه ۸۸، پس از نگاشتن نامه بی سلام، سخنان هاشمی رفسنجانی در آخرین نماز جمعه خویش، دومین مرحله دمیدن بر کوره اغتشاشات قلمداد می‌شود. وی در آن خطبه با پذیرش تلویحی تقلب در انتخابات، خواهان گشوده شدن فضا بر فتنه گران و بازگشت آنان به عرصه سیاسی و مطبوعاتی شد. علاوه بر این، نفس حضور هاشمی در نماز جمعه، موجد اغتشاشاتی اطراف دانشگاه تهران شد که تا ساعت‌ها ادامه یافت.
غلامرضا ابدالی، سرپرست دفتر حفاظت حیات وحش سازمان محیط زیست اعلام کرد: پیروز تا پایان فروردین ۱۴۰۲ در پارک پردیسان تهران می‌ماند.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما از روز یکشنبه تا صبح چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.
مدافع راست محبوب استقلال انگیزه و تلاش زیادی برای بازگشت به ترکیب اصلی این تیم دارد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: به اندازه مسافت تهران تا اصفهان امسال آسفالت ریزی داشته ایم که این میزان معادل ۵ بار آسفالت کردن خیابان ولیعصر است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز نمی‌دانم تا پایان سال چه تعداد اتوبوس به شهر تهران اضافه می‌شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی تهران گفت: برنامه‌ریزی برای تبدیل شدن تهران به قطب گردشگری، از دی‌ماه ۱۴۰۰ برای نوروز ۱۴۰۱ شروع شد. این برنامه‌ریزی کوتاه مدت دوساله را از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اجرا می کنیم.
با شروع فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی مدارس میزان ترافیک شهر تهران چند برابر میشود که برای حل این چالش افزایش ساعت طرح ترافیک و برنامه ریزی هایی مدون شده است.
مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی همزمان با اربعین در روز شنبه (۲۶ شهریورماه) در تهران برگزار خواهد شد. در این مراسم تمهیداتی از سوی نهادها، ارگان‌ها و ... در نظر گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ