خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه هیچ ایرانی بزرگوار و غیرتمندی در دنیا پیدا نمی‌شود که دنبال حذف تیم کشورش باشد، گفت: به دور از هیاهوها تیم ملی را تدارک و پشتیبانی می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام تمام بازیکنان فصل قبل استقلال را در ترکیب ابتدایی دیدار مقابل ملوان قرار داده است.
وزیر امور خارجه در پاسخ به اظهارات بورل تاکید کرد: تحولات اخیر در آزادسازی منابع مالی ایران را مثبت ارزیابی می کنیم و در درصورت اراده جدی طرف‌های مقابل، بازگشت همه طرف‌ها به توافق و تعهداتشان دور از دسترس نیست.
ستاره مطرح فوتبال ایران و استقلال این روزها ظاهرا دور از هیاهوی فوتبال است اما حرفهایش نشان می دهد هنوز یک منتقد درجه یک باقی مانده است.
یک فعال بخش خصوصی با اشاره به اعطای رانت ویژه برای واردات چای به یک شرکت خاص از سوی وزارت جهاد، گفت: علی رغم زیان کارخانجات تولید داخل و نجومی شدن قیمت چای در بازار، اقدامات وزارت جهاد همچنان در راستای منفعت شرکت مذکور است.
یک فعال بخش خصوصی با اشاره به اعطای رانت ویژه برای واردات چای به یک شرکت خاص از سوی وزارت جهاد، گفت: علی رغم زیان کارخانجات تولید داخل و نجومی شدن قیمت چای در بازار، اقدامات وزارت جهاد همچنان در راستای منفعت شرکت مذکور است.
سیتی با پول اماراتی‌ها و نبوغ پپ قهرمان اروپا شد. آنها غیر از ولخرجی، چیزهای دیگری هم دارند.
میلان که مذاکرات خود را با تعدادی از بازیکنان برای جذب آنها در فصل نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرده بود، با جدایی مالدینی دچار چالش خواهد شد.
در شرایطی که بحث داوری در لیگ برتر حسابی حواس همه اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده، در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم هم این روزها بازی‌های مهمی برگزار می‌شود.
تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا مانند یک دومینو همه کشور‌های مطرح منطقه را در برگرفته است. آنچه امروز از آن با عنوان درک جدید کشور‌های غرب آسیا از آن یاد می‌شود، در پی آن است تا منطقه ما را به سمت‌وسویی پیش ببرد که شاید چند ماه قبل تصور آن هم کمی دشوار بود.
مهدی قایدی دو نیمه کاملا متفاوت در لیگ بیست و دوم داشته است، بازیکنی که موتور گلزنی او از هفته هفدهم روشن شد.
امروزه دستگاه‌های پرنده بدون سرنشین که از راه دور کنترل می‌شوند، با چنان سرعتی در حال ورود به تمام شئون زندگی ما هستند که به نظر می‌رسد در آینده نچندان دور، به بخش جدایی ناپذیر در حیات ما تبدیل شوند.
استقلال در دور برگشت لیگ برتر یکی از شایسته ترین تیم ها درفاز تهاجمی بوده است. 16 گل در 7 بازی بدین معنی است، معدل گل آبی ها در دور برگشت 2.28 است.
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمایندگان محترم مجلس! برادران و خواهران عزیز، کاری نکنید فقرا علیه ما شورش کنند، گفت: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس مخالف طرح عایدی بر سرمایه، حتی به اندازه یک برگه دو رو هم درباره این طرح نخوانده‌اند، اما مخالفت می‌کنند!
صدقیان گفت: مساله همکاری برای همه کشور‌های منطقه بسیار مهم و حیاتی است، چه برای ایران و عراق و چه برای ۶ کشور عضو شورای همکاری. مساله‌ای که مانع تشکیل چنین ساز و کاری می‌شود، فقدان اعتماد میان طرفین است. قصران در دو طرف وجود دارد. ایران در اعتماد‌سازی در بین کشور‌های جنوب خلیج‌فارس کم‌کاری کرده است.
همه ما به محض شکستن تخم مرغ پوست آن را دور می‌ریزیم غافل از اینکه این پوست‌های به نظر بی مصرف می‌توانند مصارف زیادی داشته باشند.
به دور از خبر‌های خوب، یک چین ضعیف راکد یا در حال فروپاشی حتی خطرناک‌تر از چینی پر رونق است. چنین چینی نه تنها برای خود آن کشور بلکه برای جهان خطرناک‌تر خواهد بود. بنابراین، مقابله با چین در حال شکست می‌تواند برای ایالات متحده دشوارتر از مقابله با چین به عنوان یک الگوی جایگزین باشد.
مربی برزیلی پرسپولیس معتقد است که ایران می توانست با چهار امتیاز صعود به دور حذفی جام جهانی را تجربه کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید مقابل ولز با شرایطی متفاوت باید به میدان برویم، گفت: برای رسیدن به موفقیت در این دیدار به تغییرات اساسی در ترکیب تیم ملی نیاز داریم.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید به صعود تیم ملی ایران از دور گروهی جام جهانی بیش از همیشه امیدوار است.
اریک گارسیا و ژول کُنده در بازی دیشب بارسا برابر والنسیا مصدوم شدند تا ژاوی برای سه بازی بعدی تیمش فقط جرارد پیکه را به عنوان مدافع میانی تخصصی در اختیار داشته باشد.
سرمربی تیم ملی در دور سوم تمرینات تیم ملی همه کارها را به تنهایی انجام داد.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه هیچ ایرانی بزرگوار و غیرتمندی در دنیا پیدا نمی‌شود که دنبال حذف تیم کشورش باشد، گفت: به دور از هیاهوها تیم ملی را تدارک و پشتیبانی می‌کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که همه اتفاقات گذشته را دور ریخته است گفت: از امروز فقط به فکر کار هستیم و امیدوارم همه با هم یکدست و متحد پیش برویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ