فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جزییات ماموریت ناوگروه۸۶ ارتش در سفر به دور دنیا را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو ریکو، دروازه‌بان پی‌اس‌جی، که مدتی پیش از کما بیرون آمده بود امروز با ترخیص از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، ایمیدرو به همراه شرکت های وابسته و تابعه موفق به تکمیل بیش از ۵۰ طرح و پروژه معدن و صنایع معدنی در سراسر کشور شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش بینی ما این است که تا ۱۵ تیرماه با تکمیل ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه، بتوانیم تا پایان تیرماه نمون برگ هدایت تحصیلی را صادر کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تحت پوشش قرار گرفتن فیبر نوری استان گلستان تا پاییز سال جاری خبر داد.
باشگاه پرسپولیس از تمدید قرارداد په‌په لوسادا خبر داد.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تکمیل ۱۷ پروژه راهسازی این استان نیازمند بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار است.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امیدواریم تا هفته دولت، شاهد پوشش صد درصدی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در همه شهرهای استان گلستان و ارائه سرویس در شهرستان گرگان باشیم.
معاون اجرایی رییس‌جمهور باب یان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دولت سیزدهم پیشرفت داشته است، گفت: پروزه جدیدی شروع نخواهد شد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: خط برگشت جز مهم ترین موضوعات اجرایی کار پروژه مترو پرند بود که اکنون تکمیل شده است.
کادر فنی تیم ملی با حضور دستیاران ایرانی و خارجی تکمیل شد و به کارش ادامه می‌دهد.
مدیرعامل شرکت مترو شهر تهران گفت: امسال در قسمت میانی خط ۶ مترو ایستگاه میدان خراسان، نجات اللهی، هفدهم شهریور و سرباز را تکمیل خواهیم کرد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: ۱۱ پروژه خدماتی و ۳۵ پروژه مسکونی در محله نفرآباد درحال ساخت است که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا شهریورماه تعداد واحدهای تکمیلی و تحویلی در روستاها به ۱۹۰ هزار واحد خواهد رسید.
خیراله خادمی گفت: تکمیل ۴ کریدور ریلی به منظور اتصال به شبکه حمل و نقل کشورهای همسایه و همچنین تغییر مد حمل‌ونقل از جاده‌ای به ریلی در اولویت قرار دارد.
روی گل به خودی ادر میلیتائو منچسترسیتی به گل سوم مقابل رئال مادرید دست یافت تا در آستانه صعود به فینال قرار بگیرد.
سرمربی پرسپولیس طی دو تقابل اخیرش مقابل سرمربی سپاهان، به دو نتیجه مطلوب دست یافته و اکنون به دنبال تکمیل این ماموریت است.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
شمخانی در دیدار با ایگور لویتین دستیار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به تلاش مشترک دو کشور برای سرعت بخشیدن به تکمیل کریدور شمال- جنوب اظهار کرد: ساخت راه آهن رشت- آستارا به عنوان تکمیل کننده کریدورشمال - جنوب که قرار است با سرمایه گذاری روسیه انجام شود تحولی راهبردی در مبادلات تجاری و ترانزیت کالا در منطقه ایجاد خواهد کرد.
سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت با اشاره به پیشرفت قابل توجه طرح عظیم شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم، بر اهتمام مسئولان مربوط برای تسریع در تکمیل شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد.
کپسول اوریون پس از تکمیل یک سفر ۱.۴ میلیون مایلی به ماه و بازگشت به زمین در ماه گذشته، اکنون به مقر فضایی کندی رسیده است.
چین یک کپسول باری جدید به ایستگاه فضایی تازه تکمیل شده خود ارسال کرده است. این عملیات مقدمه ای بر ماموریت ارسال فضانوردان به ایستگاه در آینده نزدیک است.
رجب طیب اردوغان می‌گوید ماموریت امداد و نجات در محل حادثه انفجار معدن زغال سنگ در شمال ترکیه تکمیل شده است.
کارلوس کی‌روش بعد از گرفتن انتقام باخت با کلمبیا مقابل اروگوئه، این بار در انتظار تحمیل شکستی دیگر به سنگال و تکمیل کردن ماموریت شخصی خودش و تیم ملی ایران است.
رقابت های وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدرضا مختاری نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ