سعید عزت‌اللهی هافبک موردنظر پرسپولیس و استقلال، روزهای عجیبی را در وایله دانمارک سپری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر مهرداد محمدی فقط یک بازی کمتر برای العربی انجام داده بود، طبق قوانین جدید سازمان لیگ، حضور او در استقلال غیرقانونی تلقی می شد!
هواپیما گرچه یکی از سریع ترین راه ها برای سفر است، اما ممکن است همیشه برای شما و بدن تان راحت نباشد، امری که دلایلی برای آن وجود دارد.
اسپورت امروز نوشت که منچسترسیتی برای فروش ژوائو کانسلو به بارسا رقم بالایی درخواست کرده و حتی انتقال قرضی او نیز با دشواری همراه خواهد بود.
آلوارو موراتا گزینه اول میلان برای تقویت خط حمله‌اش است اما با توجه به موانعی که وجود دارد، ممکن است مهاجم ایرانی پورتو آخرین سهمیه غیراروپایی روسونری را پر کند.
توزیع فلز در کهکشان راه شیری در مقایسه با کهکشان‌های دیگر بسیار مسطح‌تر است و بیشتر شبیه یک پنکیک است تا یک دونات. به گفته محققان، کهکشان ما منحصر به فرد نیست، اما چندان هم رایج نیست. توزیع فلزی کهکشان راه شیری، احتمالا برای کهکشانی به این جرم، متداول نیست.
رسانه سعودی اسپورت مدعی شد که اودیون ایگالو، مهاجم فصل قبل الهلال مد نظر استقلال قرار گرفته است.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
سامسونگ به طور رسمی برنامه خود تعمیری را در کره جنوبی راه اندازی کرد که شامل تعمیرات گوشی های هوشمند، لپ تاپ و تلویزیون می شود.
حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی که از ۱۸ سال پیش باقی مانده بود دوباره بسته شده است.
یک استارت‌آپ چینی وسیله‌ای به نام «موا» MUA اختراع کرد که مجهز به حسگر‌هایی است که می‌تواند بوسه واقعی را با تکرار فشار، حرکت و دمای لب کاربر تقلید کند. Siweifushe می‌گوید این لب‌های سیلیکونی با جمع‌آوری داده‌های کاربر صدای بوسه را نیز منتقل می‌کنند.
والیبال ایران برای رسیدن به المپیک باید یک راه پر پیچ و خم را طی کند.
مرحله نیمه نهایی والیبال با اتفاقات و هیجان عجیبی دنبال شد و در نهایت این هراز بود که توانست به فینال این رقابت‌ها راه یابد.
متخصصان مغز و اعصاب شهر ساری موفق به انجام عمل جراحی جداکردن تومور سر بدون شکافتن جمجمه و از طریق بینی شدند. فوق‌تخصص جراحی مغز و اعصاب: امروزه این عمل را در دنیا از طریق اندوسکوپی با همکاری پزشکان گوش و حلق و بینی انجام می‌دهند که از راه بینی و سینوس اسفنویید انجام می‌شود و تومور تخلیه می‌شود.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن شب فوق‌العاده‌ای مقابل ماینتس پشت سر گذاشت.
هر فردی که محصولات اصلی اپل را از گذشته نگهداری کرده باشد می‌تواند به فروش با قیمت بالای این محصولات در شرکت تجارت الکترونیک «ای بی» امیدوار باشد.
این بقایا پایان عمر یک ستاره را نشان می‌دهند و ابری در حال گسترش از گاز و غبار هستند. پیش از آن که برنامه‌ها باعث اتحاد نیرو‌ها شوند بقایای ابرنواختری مشاهده شده توسط پژوهشگران بسیار اندک بودند.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی عجیب و ارجاعاتی غریب به مجموعه مشهور داستان‌ خیالی، گفت که تنها راه شکست دادن روسیه، «بازگشت پادشاهی» به اوکراین است!
امسال، سال عجیبی بود. بسیاری را می‌دیدی که در خیال یا اقدام رفتن بودند. درسی یا کاری، فرقی نمی‌کند. برای مهاجرت، باید حداقل یک مدرک زبان در دست داشت. آیلتس از آن مدارکی است که روی سنگ بگذاری، آب می‌شود. همه جا آن را می‌پذیرد و کارتان راه می‌افتد.
فرزاد حاتمی که به دلایل عجیبی نیم فصل امسال را بدون تیم مانده، می‌گوید نباید شرایط طوری باشد که به هر کس از راه رسید تیم بدهند.
شاید بهترین راه نظارت بر شرکت ها و آژانس‌های فروشنده پکیج بلیت و سفر و اقامت قطر، انتشار قیمت تمام شده و نرخ مصرف کننده مشابه قانون درج ارقام روی کالاها باشد تا سود فروشنده و واسطه برای همه عیان شود.
طبق ادعای رسانه های ترکیه، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره ۳۷ ساله پرتغالی، موافقت خود را برای پیوستن به فنرباغچه اعلام کرده است.
هواداران فولاد خوزستان که در ورزشگاه فولادشهر حاضر شده بودند فضای عجیبی را تجربه کردند.
در یک دستاورد علمی جالب توجه، محققان دریافتند که راه رفتن کودکان ژاپنی با راه رفتن هم نوعان خود در دیگر کشورها متفاوت است.
فرزندان محمودرضا خاوری که اقدام به راه اندازی یک سلسله مجموعه تجاری از جمله شماری رستوران در کانادا نموده‌اند، حالا به عنوان چهره‌های موفق اقتصادی و الهام بخش، سر از نشریات کانادا درآورده‌اند؛ اتفاقی که شاید چندان باب ایرانیان کانادا نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ