فرزاد حاتمی که به دلایل عجیبی نیم فصل امسال را بدون تیم مانده، می‌گوید نباید شرایط طوری باشد که به هر کس از راه رسید تیم بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست هماهنگی مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.
سعید آذری مدیرعامل اسبق فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان به دستورالعمل ناظر بر قرار دادهای باشگاه‌ها با بازیکنان و مربیان واکنش نشان داد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، یکی از بدترین برهه‌های دوران حضور 6 ساله‌اش در این تیم را پشت سر می‌گذارد.
برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
تارتار در این خصوص گفت: در ایفمارک یک اتاق کم است، اتاق روانشناسی و روانپزشکی است، به خصوص برای ما مربیان. ما مربیان باید یک گروه ۴۰-۵۰ نفره را هدایت کنیم و درس بدهیم و اگر مشکل روانی داشته باشیم به بدنه فوتبال و جوانان فوتبالیست آسیب خواهیم زد. ببینید تمام تست‌های روانشناسی را ما مربیان باید در ایفمارک پشت سر بگذاریم. وگرنه شما می‌بینید چه اتفاقاتی کنار زمین رخ می‌دهد. چه ایرانی و چه خارجی، ما باید این تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا مجوز کار بگیریم.
با درگذشت پله، او به دیه‌گو مارادونا، یوهان کرویف و آلفردو دی استفانو، سه ستاره کلاسیک جهان فوتبال پیوست.
با اتمام رقابت‌های جام جهانی و کاهش اقبال عمومی از کارلوس کی‌روش بحث‌هایی درباره جابجایی در بالاترین سطح تیم ملی فوتبال بر سر زبان‌ها است.
تنش‌های اخیر تهران و لندن بر سر مسائلی همچون برجام، جنگ اوکراین و ناآرامی‌های اخیر ایران بر حساسیت هر چه بیشتر این بازی افزوده است. هر چند ماهیت ورزش فوتبال می‌بایست عاری از سیاست‌زدگی باشد، اما به نظر می‌رسد طب سیاست، رو دوشنبه دمای ورزشگاه خلیفه الریان را بالا می‌برد، تا جذابیت‌های این بازی دو چنان شود
تنش‌های اخیر تهران و لندن بر سر مسائلی همچون برجام، جنگ اوکراین و ناآرامی‌های اخیر ایران بر حساسیت هر چه بیشتر این بازی افزوده است. هر چند ماهیت ورزش فوتبال می‌بایست عاری از سیاست‌زدگی باشد، اما به نظر می‌رسد طب سیاست، رو دوشنبه دمای ورزشگاه خلیفه الریان را بالا می‌برد، تا جذابیت‌های این بازی دو چنان شود
مس رفسنجان، تیمی که در بین اهالی فوتبال با لقب کهکشانی و بودجه آنچنانی شناخته شده، روزهای عجیبی را از نظر مالی پشت سر می‌گذارد.
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: شهر کرمان از آمادگی کاملی برای میزبانی سوپرجام برخوردار است.
رئیس هیات فوتبال استان کرمان می گوید شهر کرمان از آمادگی کاملی برای میزبانی سوپرجام برخوردار است.
ستاره این روزهای تیم فوتبال سپاهان آخرین جلسه تمرینی تیم ملی را با جدیت تمام پشت سر گذاشت.
جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران در پایان هفته هشتم تغییری نداشت و همچنان ستاره پرسپولیس صدرنشین این جدول است.
تیم ملی انگلیس بعد از تساوی برابر آلمان و انجام شش بازی بدون پیروزی در بدترین فرم ممکن راهی قطر خواهد شد.
اردوی تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر اعضای تیم با حضور تنی چند از مدیران فدراسیون در حال برگزاری است.
امیری که در جدال دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن دچار آسیب دیدگی شده بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت، بعد از مدت‌ها در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون برای سرمربیگری تیم فوتبال امید ایران به محرم نویدکیا پیشنهاد داده اند.
تیم ملی فوتبال ایران به نسبت دو تورنمنت بزرگ پشت سر گذاشته شده در روسیه و امارات افزایش میانگین سنی را تجربه کرده است.
با ادعای مسئولان هیئت‌رئیسه، امکاناتی برای شهره موسوی در اوین فراهم شده تا او از طریق اسکایپ بتواند در جلسات حضور داشته باشد. این یکی هم همان‌طو‌رکه پیش‌تر عنوان شده، یکی از آن اتفاقاتی است که فقط به افراد خاص در ایران اطلاق می‌شود. اینکه شهره موسوی با وجود مطرح‌شدن نامش در فساد‌های مالی احتمالی مرتبط با رمزارز‌ها در بازداشتگاه به سر می‌برد، موضوع بحث‌برانگیزی است، ولی اینکه او چه نفعی از بقا در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال ایران می‌برد، از آن دست پرسش‌هایی است که چندان پاسخی برایش پیدا نمی‌شود.
این مهاجم گلزن و تمام کننده، بارها دروازه تیم‌های مختلف ایرانی را باز کرده بود و در لیگ قهرمانان بارها باشگاه های کشورمان را مغلوب هوش و تکنیک خود کرد.
اهواز - رئیس پلیس راه خوزستان از مسدودی شدن محور ایذه به شهرکرد خبر داد و خواستار همکاری رانندگان با ماموران پلیس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ