والیبال ایران برای رسیدن به المپیک باید یک راه پر پیچ و خم را طی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند در خلال مصاحبه خود در مرکز پزشکی ایفمارک راه حل باشگاه برای دروازه‌بان دوم را تشریح کرد.
بازی دوستانه پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان طرز تفکر دفاعی جدید این تیم را با حذف مدافع تیم ملی گرجستان نشان داد.
فهم باهنر از مصاحبه حجاریان درست نبوده است.حجاریان شرط نگذاشته است، بلکه شرایط جامعه را تشریح کرده است.طرفداران جنبش زن، زندگی و آزادی باید در انتخابات نماینده داشته باشند.جامعه از کنشگری سیاسی با پروکسی عبور کرده است.شورای نگهبان نه تنها در مرحله انتخابات و احراز صلاحیت‌ها اختیارات فراگیر و حتی وسیع‌تر خود را تثبیت کرده، بلکه مقوله مینو خالقیسم که در مجلس دهم رخ داد را رسما قانونی می‌کند.مردم خودشان در حوزه سیاسی اجتهاد کرده و تصمیم می‌گیرند که چه مسیری را انتخاب کنند.
عملیات موشکی اخیر مقاومت فلسطین از شمال کرانه باختری با هدف حمله به مراکز نظامی و تاسیسات حیاتی ارتش رژیم صهیونیستی، محافل عبری را در شوکی تازه فرو برده است.
کمیته مسابقات جام ملت های نوجوانان آسیا تکلیف صعود تیم ها به دور حذفی را مشخص کرد.
کمیته مسابقات جام ملت های نوجوانان آسیا تکلیف صعود تیم ها به دور حذفی را مشخص کرد.
بسیاری از کارشناسان نسبت به این که یک انسان کوچک مغز می تواند چنین رفتاری شبیه انسان امروزی داشته باشد، تردید داشتند و در عوض،بر این باور بودند که این استخوان‌ها توسط شکارچیان به داخل غار برده شده است. اما تکه‌های استخوان هیچ اثری از خراش نداشتند و تجزیه و تحلیل محیط غار و رسوبات، حاکی از آن است که استخوان‌ها رسوبات آب را داشتند.
بررسی برگزاری مراسم تاج گذاری پادشاه انگلیس در سایه اعتراضات مردم این کشور و هم چنین سنگ اندازی آمریکا در مسیر صلح یمن از محورهایی است که روزنامه‌های جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
امروز بازار سرمایه با ریزش عجیب و دور از انتظار ۹۵ هزار واحدی همراه شد، در این شرایط شناسایی نمادهای قدرتمند می تواند در معاملات بهتر معامله گر را یاری کند.
تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال، هر کدام برای نیمکت خود، در پی توافق با ژرژ ژسوس هستند.
هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان با دیدارهایی حساس و هیجان‌انگیز و البته سرنوشت‌ساز در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و تیم‌ها به دنبال اهداف خود در هفته پایانی سال ۱۴۰۱ خواهند بود.
مهدی رحمتی می‌تواند بار دیگر تکلیف صدرنشین لیگ را تعیین کند.
امروز مطالبی همچون خبر خوش برای متقاضیان خرید دلار سهمیه ای، قیمت پراید عجیب شد!، فرصت مناسب برای خرید بیت کوین، بورس هم رکوردشکنی خواهد کرد؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۷ اسفند، صندوق سهامی سرو ۱۰۰۰ میلیاردی شد، پالایش به ۱۶ هزار تومان خواهد رسید؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، خبر مهم برای پالایشی ها، پتروشیمی‌ها و معدنی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز بازار سرمایه به شکل عجیبی با قرمزی سراسری همراه بود.
اقدامات نیروهای مسلح در حوزه تولید تسلیحات بومی پیشرفته و طراحی زیرساخت‌های آفند و پدافند سبب شده تا مفهوم بازدارندگی نظامی در کشور به حد بالایی برسد.
نتایج به دست آمده در بازی‌های این هفته بوندس‌لیگا باعث شد آینتراخت فرانکفورت به مهم‌ترین رقیب بایرن مونیخ در کورس قهرمانی این لیگ تبدیل شود.
دیدار اخیر رئیس‌جمهور آلمان با علی کریمی، نه نشان‌دهنده اهمیت علی کریمی بلکه بالعکس نشان‌دهنده ناآگاهی و جهل عجیب رئیس‌جمهور آلمان از معادلات و مناسبات ایران است.
امروز مطالبی همچون شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را پرداخت نکرده اند کدامند؟ + فیلم، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت در معاملات امروز، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، خبر‌های مهم برای شرکت‌های پتروشیمی، مجمع دسبحان ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بعد از پیروزی ایران برابر ولز حالا احتمالا ملی پوشان با یک تساوی در بازی آخر برابر آمریکا نیز شانس بالایی برای صعود خواهند داشت.
یک کارشناس بازار خودرو گفت: بازار به طور عجیبی با افزایش قیمت ها روبروست که پیشنهاد می شود خریداران کمی در معاملات تامل کنند.
شاخص کل در معاملات امروز با رشد ۴۵ هزار واحدی مواجه شد.
با توجه به قرار گرفتن نام دو نفر در لیست کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک، شرایط فعلا پیچیده و حساس پیش می رود.
افرادی که اطلاع دقیقی نسبت به پرداخت یا عدم پرداخت سودهای واریز شده سهام عدالت خود ندارند، می‌توانند با مراجعه به سایت sahamedalat.ir و با ورود به گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت، اطلاعات کامل نسبت به پرداختی‌های خود را ‌ به دست آورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ