مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی عجیب و ارجاعاتی غریب به مجموعه مشهور داستان‌ خیالی، گفت که تنها راه شکست دادن روسیه، «بازگشت پادشاهی» به اوکراین است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا جوایز خود برای لیگ قهرمانان آسیا را به شکلی نجومی افزایش داده است.
لازم است که با آمریکا گفتگو داشته باشیم و اتفاقا اخیرا وزیر خارجه پیشین ایران، دکتر علی اکبر صالحی، این موضوع را مطرح کرد که می‌توانیم تعامل داشته باشیم. ما هم اکنون در وضعیتی قرار داریم که بهتر است خودمان با آمریکا معامله کنیم و جریان واسطه‌گری را قطع کنیم.
بازی با هلند آخرین شانس تیم ملی برای نگه داشتن امید ها به صعود به مرحله نهایی است.
رئیس جمهور در جریان سخنرانی خود در دانشگاه کاراکاس گفت: تجربه ۴۴ ساله ملت ایران نشان می‌دهد تنها راه در مقابل دشمن، ایستادگی و مقاومت است.
رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت سالروز مراسم ضداستکباری به ارائه تحلیلی از اوضاع منطقه پرداخت.
رئیس مجلس با اشاره به تصویب کلیات طرح حمایت مالی از افشاگران فساد، گفت: تنها راه مبارزه مؤثر با فساد، ساختارسازی مناسب است‌.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، در غیاب ستاره‌های تیمش در خط میانی و خط حمله باید به مدافعانش تکیه کند.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تنها راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی افراد جامعه به ویژه نخبگان است.
با توجه به تعدد مشکلات پیش آمده برای ریکاردو ساپینتو بعید است کمیته استیناف به جز دو جلسه تعلیقی، از محرومیت ساپینتو کم کند.
رئیس جمهور گفت: تنها راه مقابله با تهدید آمریکا و هم‌پیمانانش ایستادگی و مقاومت است.
ما رابطه تجاری خیلی بزرگی با چین نداریم، اما آن‌ها به دلیل اینکه ما نفت را با قیمت پایین‌تر به آن‌ها به شکل تانکر به تانکر می‌فروختیم، یکی از اندک خریداران نفت ما بودند. اما الان آمریکا در تلاش است که همین را هم قطع کند. از طرف دیگر ما دلار‌های این قبیل مبادلات را به بانک مرکزی عراق منتقل می‌کردیم و از آنجا به شکل‌های مختلف وارد ایران می‌شد، اما الان این هم دیگر برای امکان پذیر نیست و آمریکایی‌ها جلوی آن را گرفته‌اند
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: ما به خارج درباره انتخاب رئیس جمهور تکیه نمی کنیم بلکه ما راهکار نزدیک تر و مطمئن تر یعنی گفتگو و توافق لبنانی را مورد توجه قرار می دهیم.
جوردی مارتی، خبرنگار کادنا سر کاتالونیا، ضمن ارزیابی عملکرد بارسا در بازار زمستانی ادعا کرد که در تابستان بارسا باید یک بازیکن بزرگ خود را بفروشد تا بتواند بازیکنانی جدید بخرد.
شورای نگهبان به مناسبت ۱۲ آذرماه سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: باید بر این باور بود که تنها راه حل مشکلات کشور، عمل به قانون اساسی و فعلیت یافتن حداکثری ظرفیت‌های مغفول آن است.
رئیس کل دادگستری استان تهران تنها راه استمرار پیشرفت کشور و نجات آن از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را تسری فرهنگ و روحیه بسیج در تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها دانست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو، نوسازی نظام حکمرانی همراه با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری به عنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو، نوسازی نظام حکمرانی همراه با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری به عنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است.
­ساداتی نژاد با بیان اینکه تنها راه غلبه بر مشکلاتی مانند کم آبی یا نابسامانی در تولید محصولات کشاورزی اجرای الگوی کشت است،گفت:برای اجرای الگوی کشت باید به کشاورزان یارانه کشت دهیم.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که گفتگو تنها راه برای حل و فصل بحران کنونی این کشور است و در غیر این صورت منافع، امنیت و سلامت اجتماعی عراقی ها تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.
پیکار‌های کشتی آزاد قهرمانی جهانی در حالی با نائب قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید که شاید شکست دوباره «حسن یزدانی» و پیروزی درخشان «کامران قاسم‌پور» مقابل حریفان آمریکایی و ظهور پدیده‌ای همچون «رحمان عموزادخلیلی» از نکات بارز و مهم این دوره از مسابقات بود.
رئیس فدراسیون کشتی معتقد است تنها راه غلیه بر رقبای آمریکایی و روس، زیرگیری ناب ایرانی است و در همین خصوص می‌توان به تاکتیک اشتباه حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور اشاره کرد.
بن‌بست سیاسی همچنان بر تحولات سیاسی این روزهای عراق غلبه دارد و هیچ کدام از ابتکارعمل‌ها و نشست‌ها منجر به راهکار مورد رضایت همه طرف‌های سیاسی نشده است.
رییس انجمن پارا وزنه‌برداری گفت: بانوان پاراوزنه‌بردار در صورتی که بتوانند رکورد خود را افزایش دهند به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین اعزام خواهند شد.
رییس انجمن پارا وزنه‌برداری گفت: بانوان پاراوزنه بردار در صورتی که بتوانند رکورد خود را افزایش دهند به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین اعزام خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ