اگر مهرداد محمدی فقط یک بازی کمتر برای العربی انجام داده بود، طبق قوانین جدید سازمان لیگ، حضور او در استقلال غیرقانونی تلقی می شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بایرن مونیخ قوانین سختگیرانه‌ای در باره اتومبیل وجود دارد که هری کین باید آن‌ها را رعایت کند.
باتوجه به قوانین جدید نقل و انتقالات پرسپولیس اگر خارجی‌های خود را نیمکت‌نشین کند، با کسر سهمیه خارجی مواجه خواهد شد.
باتوجه به قوانین جدید نقل و انتقالات پرسپولیس اگر خارجی‌های خود را نیمکت‌نشین کند، با کسر سهمیه خارجی مواجه خواهد شد.
موضوع اصلاحیه جدید بر قوانین نقل و انتقالاتی تصویب شده ماه‌های پیش، سوژه امروز فوتبال ایران است.
نکته عجیب در مورد کبدی با سیلی این است که علیرغم محبوبیت آن در پاکستان، به نظر می‌رسد که هیچ‌کس تمام قوانین آن را درک نمی‌کند. تنها چیزی که ثابت شده این است که مردان درگیر باید به همدیگر سیلی بزنند تا زمانی که پیروز مشخص شود.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز درباره آخرین وضعیت محمد نادری به عدم وجود قوانین تنظیمی جدید از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اشاره کرد.
طالبان برای آرایشگاه زنانه در هرات قوانین عجیبی وضع کرد.
فدراسیون فوتبال ایران هر گونه تغییری در قوانین نقل و انتقالات را باید به اطلاع فیفا برساند. در غیر اینصورت ضمانت اجرایی در بازی‌های لیگ برتر نخواهد داشت.
فدراسیون مهدی تاج در تازه‌ترین چشمه از تردستی‌ها و قانون‌گریزی‌هایش با تشکیل کارگروهی با حضور سازمان بازرسی و باشگاه‌ها و مشاور و رئیس کمیته مقررات، بدون مصوبه هیات رئیسه قوانین نقل و انتقالاتی جدیدی ابلاغ کرد؛ یک مشت تصمیم عجیب و غریب!
مدیران ارشد باشگاه های لیگ برتری صورتجلسه قوانین عجیب و غریب قراردادها را امضا کرده اند.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر واقعا دغدغه جوانی جمعیت کشور را دارند، باید قوانین کشور را در مسیر تسهیل ازدواج جوانان، حمایت یارانه‌ای از خانواده‌های پرجمعیت و کاهش هزینه‌های معیشتی مردم تغییر دهند، نه اینکه با بالابردن مخارج زندگی عامه مردم، ژست حامی فرزندآوری به خود گرفته و مخارج افزایش عائله یک گروه را از جیب گروهی دیگر تأمین کنند.
حجت کریمی در برنامه شب های فوتبالی اظهارات عجیبی را مطرح کرد که با بیانیه های باشگاه در تناقض بود.
به نظر می‌رسد که بشقاب پرنده‌های مشاهده شده «با قابلیت مانور بسیار بالا» از نظر ظاهری از قوانین فیزیک پیروی نمی‌کنند. زیرا آن‌ها باید در اثر اصطکاک یک «گلوله آتشین نوری درخشان» ایجاد کنند.
کامبیز نوروزی، حقوق‌دان، می‌گوید: «آنچه که سخنگوی کمیسیون قضایی در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرده، عجیب است، چرا که او گفته است زنان بالای ۱۸ سال باید براساس اذن «سرپرست» برای خروج از کشور اقدام کنند، بیان چنین موضوعی از سوی اعضای کمیسیون قضایی خودش جای بحث دارد چراکه استفاده از عبارت سرپرست برای این گروه از زنان غیرتخصصی و مبهم است.»
شاید تعجب کنید اگر بشنوید در فرانسه، اسپانیا و سوئیس، افراد عینکی باید همیشه در حین رانندگی یک عینک دوم نیز با خود به همراه داشته باشند.
ماجد عبدالله و یوسف الثنيان، دو اسطوره فوتبال عربستان سعودی به سوال تیری آنری درباره دلیل عدم حضور بازیکنان عربستانی در اروپا پاسخ دادند.
پاتریک ایتریش، داور آلمانی، پیشنهادهای جالبی را برای تغییر قوانین قضاوت در دیدارهای فوتبال ارائه کرده است.
الکساندر لالاس، بازیکن سابق آمریکا، پیشنهادهای عجیبی برای تغییر قوانین فوتبال ارائه کرده است.
قوانین قطری‌ها شرایط را برای هواداران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ سخت کرده است.
با گذشت چهارماه از ابلاغ تغییرات کنکور توسط رئیس جمهور و ثبت‌نام یک میلیون دانش آموز برای شرکت در اولین کنکور جدید در دی ماه، هنوز اختلافات مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این مصوبه به پایان نرسیده است و معلوم نیست چه زمانی تکلیف نهایی آن‌ها روشن خواهد شد.
گاهی گل‌هایی که وارد دروازه می‌شود، بسیار عجیب است.
از همه می‌خواهیم که به قوانین عراق پایبند باشند و مخصوصا برادران ایرانی؛ زیرا بیشترین تعداد را دارند. به همه مهمانان خوشامد می‌گوییم.
از همه می‌خواهیم که به قوانین عراق پایبند باشند و مخصوصا برادران ایرانی؛ زیرا بیشترین تعداد را دارند. به همه مهمانان خوشامد می‌گوییم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ