حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی که از ۱۸ سال پیش باقی مانده بود دوباره بسته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته های عجیب خود برای در اختیار گرفتن ای باشگاه را مطرح کرده است.
سه چرخه برقی لامپاگو از برخی جهات شباهتی به وسپا نمادین دارد. بدنی صاف و گرد مانند تخم مرغ و دو صندلی که پشت سر هم قرار گرفته اند. این تریک دارای دو چرخ در عقب و یکی در جلو مانند یک سه چرخه معمولی است.
بدیهی است که یک فرد صریح، بی‌پرده و اجتماعی شانس بیشتری برای دوست‌داشته‌شدن دارد؛ بنابراین این واقعیت عجیب و دور از انتظار نیست که اگر بدون ترس حقایق خود و زندگی‌تان را به اشتراک بگذارید، باعث می‌شوید دیگران شما را دوست داشته باشند.
یک نظریه عجیب وجود دارد که آرتتا از گواردیولا خواسته برای دکلان رایس پیشنهاد بدهد تا بازار خرید این بازیکن داغ شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال به دلیل اینکه از ترکیب اصلی دور شد امتیازات حساسی را از دست داد گفت: بازی نکردن مطهری که در ترکیب اصلی جا افتاده بود عجیب است.
تیم زنان بارسلونا امشب مقابل اتلتیکومادرید شکست خورد تا به یک دوره طولانی پیروزی متوالی در مسابقات پایان بدهد.
فدراسیون وزنه‌برداری در حالی که هنوز بدهی‌های قبلی را به طور کامل تسویه نکرده است با یک بدهی جدید روبه‌رو شده است.
یک نماینده مجلس در صحبت‌های عجیب از دولت خواست ارز در دست مردم را جمع و به جای آن به مردم پول ایرانی بدهد.
حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی که از ۱۸ سال پیش باقی مانده بود دوباره بسته شده است.
رضا درویش در مصاحبه امروز خود با ورزش سه به موضوعی عجیب اشاره کرد و مدعی شد یک بدهی قدیمی اکنون دردسر بزرگی برای آنها شکل داده است.
علی ضیا مجری معروف تلویزیون در یک استوری تازه در واکنش به اظهارات میرسلیم درباره واردات خودرو نوشت: آقای میرسلیم با مردم مشکلی داری؟ مردم کار بدی کردن ناراحت شدی؟ اصلا مردم رو میشناسی؟ داداش این همه حرف و کار‌های عجیب آخه چرا مرد؟
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی ۶-۰ سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
این یک اتفاق عجیب اما قابل پیش‌بینی بود؛ اینکه محمود فکری دیر یا زود کارش را در باشگاه سایپا از دست بدهد.
رئال مادرید که برای فصل آینده خرید یک مهاجم را در دستور کار قرار داده برای راضی کردن یوونتوس به واگذاری دوشان ولاهوویچ قصد دارد فرلان مندی را به این بیانکونری پیشنهاد بدهد.
یک رسانه بلژیکی اعلام کرد باشگاه شارلوا بلژیک با علی قلی زاده بازیکن ایرانی خود معامله بدی خواهد داشت.
مقامی در پاسخ به این پرسش که یعنی در فدراسیون بجای هیچ فردی رای داده نشده است: گفت: هیچ کسی. من برای تنها کسی که رای دادم، خودم بودم. حتی یک نفر از کسانی که در یکی از هیات‌های استانی فعالیت می‌کند، روز رای گیری در فدراسیون بود و وقتی از من خواست که انتخابات را برایش انجام بدهم، فقط راهنمایی کردم که پشت سیستم من بنشیند و خودش انجام دهد. ما بی تجربه نیستیم که بخواهیم این کار را انجام دهیم و بعد هم مسئله ساز شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زنی در بند قانون!/ مرد معلول سارق ۲ خودرو بود/ قاتل جوان آبادانی دستگیر شد/ ۳ خواهر و برادر با حلوا آدم می‌کشتند/ دستگیری بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر/ ماجرای عجیب دستبرد به اموال یک دبیرستان در مشهد/ تفاضل دیه دخترم را از بیت المال بدهید
محسن بنگر می گوید مسئولان باشگاه منحل شده امید وحدت خراسان اتفاقات عجیبی را در ابتدای فصل لیگ یک رقم زدند.
یادگار امام گفت: انتقادی به روحانیون وارد است و می گویند، «مردم هزار مشکل دارند و شما راجع به این صحبت می کنید که اگر به کره ماه رفتیم به سمت کدام طرف نماز بخوانیم؟!» این سخن یعنی راجع به مسائل فرضی صحبت می کنید. البته یک وقت هست که بیان اینها برای این است که قدرت علمی خود را به کسی نشان بدهید که در آن صورت عیب ندارد، ولی وقتی کسی می خواهد پژوهش کند، پژوهش باید راجع به درد امروز جامعه باشد.
متهم گفت: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آن‌ها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم. بعد از دریافت پول ۲۰ میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌دهد که تهدیدش می‌کند. من دارویی به بچه‌ها ندادم و آن‌ها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آن‌ها داروی دیازپام دادم. مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌توانم به آن‌ها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.
برای سفر به قطر، اما حرف از چند ده میلیون است؛ انگار نه انگار همین نزدیکی‌هاست. قیمت تور‌ها بالاست. برای فقط دو شب سفر به قطر و تماشای یک بازی تیم‌ملی باید حداقل ۸۰ میلیون تومان پول بدهید.
یک چوپان در زاگرس، در اقدامی عجیب و باورنکردنی، شاخه‌های یک درخت بلوط را قطع کرد تا به خورد بز‌های خود بدهد.
طی چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به اعتقاد من مشکلات موجود نه فقط با این دولت بلکه با هیچ دولت دیگری رفع نخواهد شد. توجه داشته باشید امروز همه مدعیان در دولت جمع شده‌اند و می‌گفتند کارهایی انجام می‌دهند امروز در دولت و در مدیریت هستند اما کاری نمی‌توانند انجام دهند، حال باید گفت شرایط را فقط خراب‌تر نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ