برای تهیه خورش جعفری مجلسی ابتدا جعفری را تمیز بشورید و بگذارید خشک شود و بعد ریز خرد و ساطوری کنید، سپس جعفری را در تابه به همراه روغن روی حرارت ملایم خوب تفت دهید تا رنگ سبزی کمی تیره شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این خورش را می‌توانید با گوشت قرمز یا گوشت مرغ تهیه کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خورش لوبیا سبز در ادامه با ما همراه باشید.
برای تهیه این خورش به زمانی کمتر از یک ساعت احتیاج داریم در نتیجه این غذا نسبت به دیگر غذا‌ها سریعتر آماده می‌شود. در این غذا سینه مرغ را بهتر است به قسمت‌های ۲ سانتی خرد کنید.
یکی از طعم‌دهنده‌های خورش قیمه مانند بسیاری از دیگر غذا‌های ایرانی ادویه است که در کنار چند چاشنی خوشمزه دیگر مانند زعفران، لیمو عمانی، گلاب و... به این غذا عطر و طعم خاصی می‌دهد. در این مطلب با طرز تهیه چاشنی و ادویه مخصوص خورش قیمه آشنا می‌شوید.
خورش قیمه اردبیلی یکی از انواع خورشت‌های ایرانی است که شباهت زیادی با قیمه مرسوم دارد با این تفاوت که به جای گوشت خورشتی از گوشت چرخ کرده برای تهیه آن استفاده می‌شود.
خورش گوجه سبز یکی از انواع خورش‌های خوشمزه و مجلسی ایرانی است به دلیل اینکه گوجه سبز فقط در فصل بهار و تابستان موجود است به عنوان یک خورش فصلی شناخته می‌شود. اگر طرفدار غذا‌های ترش هستید حتما این خورش را امتحان کنید.
خورش مرغ و قارچ یکی از انواع خورشت‌های خوشمزه و مقوی ایرانی است که به دلیل داشتن قارچ و مرغ دارای پروتئین بسیار زیادی است.
خورش نخود سبز یکی از انواع خورشت‌های اصیل و خوشمزه ایرانی است که از ترکیب نخود سبز با گوشت و سبزی تهیه می‌شود و بسیار مقوی و پر خاصیت است.
این غذای پرطرفدار یکی از خورش‌های سنتی و مشهور کرمانشاه است.
خورش قیمه نخود یکی از غذاهای مشهور و سنتی شهر یزد است که شباهت زیادی به خورش قیمه دارد و در تهیه آن به جای لپه از نخود آبگوشتی استفاده می‌شود.
خورش شیرین قاتوق یکی از غذاهای سنتی و بسیار خوشمزه گیلانی است که طعم ملسی دارد و از ترکیب مرغ با آلو، قیصی، کشمش پلویی و... تهیه می‌شود.
خورش گوجه بادمجان یکی از خورشت‌های سنتی و بسیار خوشمزه ایرانی است که می‌توانید آن را بدون گوشت تهیه کنید و از خوردن این خورش خوشمزه لذت ببرید.
بعد از این که خورشت جا افتاده و روغن انداخت باید چوب دارچین را خارج کنید و به مواد کمی زعفران اضافه کنید.
خورش آلو مازندارنی یکی از غذاهای خوشمزه و مجلسی متعلق به خطه شمال کشور و استان مازندران است که آلو بخارا، زرشک و رب انار از مواد اصلی تشکیل دهنده این غذا هستند.
خورش آلو و قیسی یکی از خورشت‌های بسیار خوشمزه و مجلسی می‌باشد که بیشتر از ران مرغ برای این غذا استفاده می‌شود و شما می‌توانید این غذای خوشمزه را برای مهمانی‌ها تهیه کنید.
خورش تره یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار محبوب کردی است که شباهت زیادی به قرمه سبزی دارد و از ترکیب تره با گوشت، پیاز، لوبیا سفید و... تهیه می‌شود.
خورش کدو حلوایی یکی از انواع خورشت‌های سنتی ایرانی است که کدو حلوایی از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود و طعم ملس و دلچسبی دارد.
خورش مرغ و به یکی از انواع روش‌های پخت مرغ است که در ترکیب با میوه به تهیه می‌شود و به همین دلیل طعم بسیار دلچسبی دارد.
خورش آلو اسفناج یکی از انواع خورش‌های خوشمزه و محبوب ایرانی است که اسفناج ترکیب اصلی آن است و به همین دلیل سرشار از آهن و مواد مغذی است.
خورش گل‌کلم یکی از خورشت‌های خوشمزه ایرانی است که برای تهیه آن از گل‌کلم استفاده می‌شود و می‌توان گفت یک غذای کامل و سرشار از خاصیت است.
خورش قارچ یک خورش گیاهی است که برای تهیه آن از قارچ همراه با سبزیجات مخصوص خورشتی استفاده می‌شود و غذایی بسیار خوشمزه و مقوی است.
خورش جوجه پریده یکی از انواع غذاهای محلی مازندران است که از ترکیب گوجه فرنگی با پیاز و بادمجان تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
خورش جوجه پریده یکی از انواع غذاهای محلی مازندران است که از ترکیب گوجه فرنگی با پیاز و بادمجان تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
خورش بیج بیج یکی از غذاهای سنتی استان مازندران است که دستور پخت ساده‌ای دارد و از ترکیب گوشت چرخ کرده با گوجه، پیاز و رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود.
خورش بامیه یکی از انواع خوشت‌های ایرانی است که اصالت آن به جنوب کشور برمی‌گردد و از ترکیب بامیه مخصوص خورشتی همراه با گوشت، پیاز و رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ