اصفهان- رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۴۰ فضای آموزشی و پرورشی در سال تحصیلی جدید به مدارس استان اصفهان اضافه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امورداخلی و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس، در نشست علنی فردا (یکشنبه ۲۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی، خبر داد.
یکی از وکلای دادگستری گفت: در فضای مجازی عنوان شد برای یکی از متهمان، یک سال توقیف خودرو در نظر گرفته شده بود، اما مگر آن فرد خودرو را روی سرش می‌گذاشته که حالا به‌خاطرکشف حجاب، خودرو باید توقیف شود؟؛ مسئله این است که این قانون هم مانند همان تجربه‌ای که در ارتباط با داشتن ویدئو و ماهواره داشتیم، متروکه می‌شود. درحال‌حاضر در قانون برای داشتن سیستم دریافت تجهیزات ماهواره‌ای، مجازات در نظر گرفته شده است اما چون مردم همراهی نکردند، به فراموشی سپرده شد.
حال پس از گذشت حدود ۴۰ روز از ابلاغ این نامه و اخطارهایی که به واحدهای صنفی داده شد، از روز گذشته شهرداری با مراجعه به واحدهای صنفی اقدام به جمع‌آوری فضای بیرونی این واحدها کرده است.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
سوپرگوپی «Super Guppy» هواپیمای باری منحصر به فرد ناسا است. این هواپیما به تنهایی ۴۰ تن وزن دارد و قادر است بار‌هایی با ۲۴ تن وزن را با خود حمل کند. ابعاد فضای بار این هواپیما ۷.۶ متر عرض، ۷.۶ متر ارتفاع و ۳۳.۸ متر طول است.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از کلاهبرداری ۴۰ میلیارد تومانی در یک پرونده رمز ارز خبر داد.
گویا لای فای سرعتی بالغ بر ۲۲۴ گیگابیت بر ثانیه دارد، در حالی که میانگین سرعت وای فای ۷، به طور میانگین ۴۰ گیگابیت بر ثانیه پیش بینی شده است. سرعت انتقال داده برای کارهایی مانند بازی یا واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، بسیار مفید خواهد بود.
گویا لای فای سرعتی بالغ بر ۲۲۴ گیگابیت بر ثانیه دارد، در حالی که میانگین سرعت وای فای ۷، به طور میانگین ۴۰ گیگابیت بر ثانیه پیش بینی شده است. سرعت انتقال داده برای کارهایی مانند بازی یا واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، بسیار مفید خواهد بود.
رسانه‌های سومالی اعلام کردند نیروهای ارتش این کشور بامداد امروز یکشنبه حملات هوایی و زمینی گسترده‌ای را علیه عناصر تروریستی الشباب انجام دادند.
دادستان عمومی و انقلاب اراک اظهار کرد: با توجه به شرح و علل حادثه، میزان مسئولیت سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی ۳۰ درصد، میزان مسئولیت شهرداری اراک ۳۰ درصد و میزان مسئولیت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک ۴۰ درصد بر اساس نظریه اولیه کارشناسی اعلام شده است.
مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد هتل‌ها در چرخه ارزیابی قرار دارند، گفت: ۴۰ درصد هتل‌های ۴ و ۵ ستاره کشور تاکنون گواهی استاندارد گرفته اند.
در فضای مجازی ویدئو‌هایی از موجودات گیاه‌خواری، چون گاو و اسب دست به دست می‌شود و به گفته دارن نیش، جانورشناس در میان برخی گیاه‌خواران رایج است و حتی دیده شده که یک گاو در یک ماه بیش از ۴۰ جوجه را خورده است.
جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مخالف طرح صیانت از فضای مجازی و محدودیت شبکه‌های اجتماعی نیز دراین‌باره گفت: «با فیلترینگ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بازار پرسود مکاره‌ای برای فروش فیلترشکن رقم می‌زنیم. متأسفانه اکنون چنین بازار مکاره‌ای شکل گرفته و صحبت از عدد‌های بالای ۴۰ هزار میلیارد و ۵۰ هزارمیلیارد تومان حاصل از فروش فیلترشکن است. بازاری که هیچ نظارتی هم روی آن وجود ندارد».
تصاویری که ادعا می‌شود اولین نما از داخل سایبرتراک تسلای ایلان ماسک هستند در فضای مجازی منتشر شده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و برخورد با عاملین انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با انتشار دهندگان تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی گفت: برخی افراد سودجو با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی و با هدف درآمدزایی در فضای مجازی کاربران را به سمت و سوی این صفحات هدایت کرده و با ترفند‌های مختلف اقدام به تصویر برداری از آن‌ها می‌کنند و بدون درنظر گرفتن حریم شخصی افراد به هر قیمتی قصد رشد و دیده شدن دارند.
فضاپیمای «وویجر۲» تنها فضاپیمایی است که تا کنون از کنار سیاره اورانوس رد شده است و داده‌های به دست آمده از این ماموریت فضایی که در مسیر خود حدود ۴۰ سال پیش از کنار اورانوس عبور کرده است.
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی و حتی برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام شکل گرفته و در این رابطه جمعیت مورد هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است.
مدیر مجموعه ورزشی تختی از خشک شدن چاه آب مجموعه ورزشی تختی تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۰ هکتار فضای سبز در تختی وجود دارد که اگر مشکل بی‌آبی در این مجموعه حل نشود با خشکسالی مواجه خواهد شد.
سخنگوی دولت در خصوص فیلترینگ پیام رسان‌های خارجی گفت: این فیلترینگ به گونه‌ای تدبیر شد که مردم از پیام رسان خارجی به پیام رسان داخی کوچ کنند، البته این فیلتر مسکّن مقطعی است و سیاست دولت در حوزه فضای مجازی شبکه ملی اطلاعات است، در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، اما در یک سال اول دولت ۳۰ درصد رشد و در مجموع ۴۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عاقبت پیامک بازی در فضای مجازی/ قتل هولناک جوان ۲۰ ساله‌ دشتستانی/ جنایت پایان ۴۰ سال همسایگی/ سرقت گردنبند زنان توسط مردان موتورسوار در شرق تهران/ ماجرای مرگ مرموز دختر ۱۰ ساله در خانه پدری/ قتل برای ۵۰ هزار تومان!/ سناریوی عجیب برای سرقت ۲ میلیارد ارز دیجیتال
با وجود اینکه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مدعی برخورد با عرضه‌کنندگان کالای قاچاق در فضای مجازی است، اما می‌توان با یک جستجوی ساده صدها صفحه و سایت فروش لوازم خانگی قاچاق را مشاهده کرد.
ماجرای سرقت‌های مسلحانه خودرو در مشهد از حدود ۷ ماه قبل زمانی آغاز شد که جوان ۲۲ ساله‌ای به نام «یونس» در فضای اینستاگرام با مرد ۴۰ ساله‌ای آشنا شد که خود را «خلافکار» می‌نامید. ارتباط یونس و محمد خیلی زود صمیمانه شد و آن‌ها برای دیدار حضوری در پارک ملت مشهد قرار گذاشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ