جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مخالف طرح صیانت از فضای مجازی و محدودیت شبکه‌های اجتماعی نیز دراین‌باره گفت: «با فیلترینگ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بازار پرسود مکاره‌ای برای فروش فیلترشکن رقم می‌زنیم. متأسفانه اکنون چنین بازار مکاره‌ای شکل گرفته و صحبت از عدد‌های بالای ۴۰ هزار میلیارد و ۵۰ هزارمیلیارد تومان حاصل از فروش فیلترشکن است. بازاری که هیچ نظارتی هم روی آن وجود ندارد».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس نوشت: با ترخیص خودرو‌های فوتبالیست‌ها مشخص شد اگر بخواهند، در چند روز قانون مصوب خودشان را دور می‌زنند. انگار در این مملکت فقط مردم غریبه‌اند.
جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه شورای رقابت به سخنان رییس‌جمهوری وقعی ننهاده، نگران‌کننده است و وجود چنین شورا‌هایی سبب شده برخی مسائل کشور بدون راه‌حل باقی بماند.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس به اظهارات اخیر مصطفی میرسلیم درباره رابطه پراید و توهین به رهبری پاسخ داد.
رشیدی کوچی گفت: ما به دنبال این هستیم تا با شکستن انحصار در بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها مردم بتوانند خودرو‌های مناسب سوار شوند، اما اکنون آیین‌نامه‌ای که برای واردات خودرو نوشته شده تعرفه‌ها را به شکل تصاعدی افزایش داده است.
رشیدی کوچی، صحبت‌های جالبی در خصوص بازار خودرو مطرح کرد و گفت: خودروسازان هر قیمتی که دوست دارند برای خودروهایشان تعیین کنند به شرطی که واردات خودرو آزاد باشد.» این بخشی از گفته‌های جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهاست. اسلامی است.
رشیدی کوچی گفت: من باز هم تکرار می‌کنم نمی‌خواهم بگویم لایحه خوب است یا بد، اما این لایحه را خواندم تقریبا دائم در آن گفته شده می‌گیریم، می‌بندیم و جریمه می‌کنیم، ولی اصلا نگفته‌ایم کجا تشویق، ترغیب، حمایت و هدایت می‌کنیم. این موارد داخلش نیست و این یکطرفه به قاضی رفتن است.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس در واکنش به نامه میرسلیم به مخبر درباره واردات خودروی دست دوم نوشت: اگر دردی از مردم دوا نمی‌کنید لااقل نمک به زخم مردم نپاشید. کاش جرئت مناظره با بنده را داشتید.
افشاگری جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس درباره استخدام‌های سفارشی در شرکت‌های خودروسازی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فاطمی امین تنها با یک کارت زرد سال ۱۴۰۱ را پشت سر نگذاشته است بلکه برای بار دوم نیز در اواخر آذرماه سال گذشته به منظور پاسخگویی به سوال جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در صحن مجلس حاضر شد و این بار نیز با کارت زردی دیگر جلسه نظارتی مجلس را ترک کرد.
رشیدی کوچی گفت: الان امنیت روانی جامعه بهم خورده است ما نمی‌توانیم با مبهم نگه داشتن یک مسئله و نپرداختن به آن باعث از بین رفتن یا کم اهمیت شدن آن شویم. الان می‌بینیم این مسئله در جامعه باعث نگرانی خانواده‌ها شده است حتی اگر این احتمال وجود داشته باشد که این فقط یک بازی روانی است برای مقابله با این عملیات روانی باید تدبیری اندیشیده شود.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس از ثبت استیضاح وزرای صمت و ارتباطات در مجلس خبر داد.
رشیدی کوچی گفت: معلوم نیست چه دستی پشت پرده است که برای آیفون ۱۲۰۰ دلاری و سامسونگ ۱۲۰۰دلاری تفاوت قائل می‌شود. به گوشی سامسونگ ظرف ۷۲ ساعت مجوز می‌دهند، ولی حتی به آیفون مسافرتی هم مجوز واردات نمی‌دهند.
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: وقتی یک خودرو ۱۹۰ میلیونی را در بورس کالا به قیمت ۴۴۰ میلیون می‌فروشید، حتما خودرو ۵۰۰ میلیونی را زیر ۱ میلیارد به کسی نمی‌دهید.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من به رئیس جمهور می‌گویم که اگر شجاعت برخورد با مافیای خودرو را نداشته باشید، بقینا قیمت خودرو روز به روز بیشتر می‌شود. خرید خودروی بی کیفیت داخلی هم برای مردم آرزو شده است.
جلال رشیدی کوچی گفت: امروز سمند ال ایکس ساده که معمولی‌ترین خودرو تولیدی بعد از پراید در ایران به شمار می‌آید، ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳۲ میلیون تومان بوده و امروز ۳۷۵ میلون تومان است. این بدان معنا است که وقتی من در دانشگاه صحبت می‌کنم جوان معترضی عنوان می‌کند آقای نماینده مجلس اگر پس از دوران تحصیلم به سرکار بروم و ماهی ۲۰ میلیون تومان هم حقوق دریافت کنم که دریافت نخواهم کرد بعد از ۲ سال کار کردن تازه می‌توانم یک سمند ساده در کشور خریداری کنم.
جلال رشیدی کوچی گفت: امروز سمند ال ایکس ساده که معمولی‌ترین خودرو تولیدی بعد از پراید در ایران به شمار می‌آید، ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳۲ میلیون تومان بوده و امروز ۳۷۵ میلون تومان است. این بدان معنا است که وقتی من در دانشگاه صحبت می‌کنم جوان معترضی عنوان می‌کند آقای نماینده مجلس اگر پس از دوران تحصیلم به سرکار بروم و ماهی ۲۰ میلیون تومان هم حقوق دریافت کنم که دریافت نخواهم کرد بعد از ۲ سال کار کردن تازه می‌توانم یک سمند ساده در کشور خریداری کنم.
رشیدی کوچی نماینده مجلس شورای اسلامی انتقاداتی در خصوص وضعیت بازار خودرو در جلسه علنی سوال از وزیر صمت انجام داد.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: باتوجه به این که تقریباً یک سال و نیم از دولت گذشته است برای اینکه بتواند خودش را تقویت کند باید به یک سری افراد خارج از مجموعه خودش اعتماد کند، به هرحال هستند افراد دیگری که بتوانند کمک کنند. افرادی که تفکرات‌شان با تفکرات دولت همسو و هم‌راستا است، اما این محدودیتی که دولت قائل شده به نظر می‌رسد در نهایت به نفع خود دولت نباشد.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من صدای مردمی هستم که خرید یک خودروی بی‌کیفیت داخلی هم برای آن‌ها آرزو شده؛ خودروی باکیفیت خارجی که جای خود دارد. مگر مافیای خودرو چه قدرتی دارد که این‌گونه در برابر خواست مردم و رهبری ایستاده است؟ من امروز صدای آن ۸۰۰ هزار شغلی هستم که چشم‌نگران از فیلترینگ؛ نان سر سفره‌اش در حال قطع شدن است، اما صدایش را نمی‌شوند.
نماینده مجلس در انتقاد از تصویب مصوبه شورای عالی مجازی گفت: طراحان «صیانت» وقتی در مجلس نتوانستند کار را پیش ببرند، آن را به شورای عالی فضای مجازی بردند.
جلال رشیدی کوچی: از همان ابتدای امر که آن فیلم منتشر شد و ایشان دستگیر شدند، پیگیری‌هایی انجام دادیم. بعد از آن هم در تلویزیون مصاحبه‌ای داشتند و شبهات قوی مطرح شد مبنی بر اینکه شاید در مدت بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفته باشند. این مباحث را داریم پیگیری می‌کنیم،
مدیرعامل ساپکو گفت: این شرکت در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» و در راستای تحقق فرمان هشت ماده ای رییس جمهوری و همگام با سیاست های وزارت صمت، شناسایی نیازهای فناورانه و جذب ایده های نوآورانه مورد نیاز زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو را در دستور کار قرار داده است.
جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس در گفت‌وگویی خودرو جدید سایپا را به باد انتقاد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ